George_V έγραψε: 24 Αύγ 2024, 23:21
Kauldron έγραψε: 24 Αύγ 2024, 23:12
Tα ROE προσαρμοζονται στο διεθνες αλλα και στο εθνικο δικαιο καθε χωρας.
Τρικυμία εν κρανίω.
Αλλα ΠΟΤΕ και ΚΑΜΙΑ χωρα δεν κανει κατάρριψη με την μια σε καθε παραβιαση εναεριου χωρου.
Πια μία ρε τύπε? Εδώ κάνουν συνέχεια παραβιάσεις, και οπλισμένοι. Σοβαρά μιλάς?
Οι Τούρκοι κατέρριψαν ρωσικό αεροσκάφος που έκανε παραβίαση για ελάχιστο χρόνο, οι Αμερικάνοι κατέρριψαν... αερόστατο, και 'συ μου λές, ε, οχι εντάξει είναι οι Τούρκοι όλα καλα.
Oι Τουρκοι και οι Αμερικανοι λενε οτι ηταν 1.3 μιλια εντος Τουρκιας.
Οι Ρωσοι λενε οτι ηταν 0.8 μιλια εντος Συριας
Ποιος σου κανει καλυτερα να πιστεψεις? Και υπενθυμιζω οτι ο δευτερος πιλοτος σκοτωθηκε απο Συριους ανταρτες. Εκτος και αν η Τουρκια εκτος απο Κουρδους εχει και Συριους ανταρτες στα εδαφη της.
Οσο για το μπαλονι ξεχνας βολικα οτι το NORAD για ενα δεκαημερο απλα το εβλεπε να κοβει βολτες στον εναεριο χωρο της Αμερικης χωρις να σηκωσει ουτε εκπαιδευτικο Τ-4 και απο Αλάσκα περασε Καναδα (οπου και οι Καναδοι απλα το βλεπαν να περναει) ξαναμπηκε ΗΠΑ, περασε Μοντανα και εφτασε Β. Καρολινα μεχρι να τους πει ο Προεδρος να το ριξουν (και παλι ο Υπουργος Εξωτερικων και ο Υπουργος Αμυνης ειχαν τις αντιρρησεις τους).
Αν ειναι αυτη αντιδραση παραβιασης εναεριου χωρου τοτε η Ελλάδα κανει πολυ καλυτερη δουλεια δεν νομιζεις? Τουλαχιστον εμεις δεν τους αφηνουμε 10 μερες να φτασουν μεχρι την Κερκυρα και ξανα πισω μεχρι να σηκωσουμε μαχητικα.
Υ.Γ. Και οταν σχολιαζουμε ενα ποστ το common courtesy μας υποχρεωνει να το σχολιαζουμε ολο και οχι μονο σε οποια φραση μας συμφερει να απανταμε και να πετάμε ολα τα υπολοιπα γιατι δεν μας συμφέρουν.
Oι Τουρκοι και οι Αμερικανοι λενε οτι ηταν 1.3 μιλια εντος Τουρκιας.
Οι Ρωσοι λενε οτι ηταν 0.8 μιλια εντος Συριας
Μα και οι Τούρκοι και οι ΑΜερικάνοι να έχουν δίκιο, πάλι ακυρώνεται αυτό που λές οτι και καλά ορίζονται από διεθνείς κανόνες. Ποιές διαδικασίες προειδοποίησης, αναχαίτησης, κλπ ακολουθήθηκαν στη παραβίαση, εφόσον έγινε?
Τα 'χεις κάνει όλα ένα κουβάρι στο μυαλό σου.
Και υπενθυμιζω οτι ο δευτερος πιλοτος σκοτωθηκε απο Συριους ανταρτες. Εκτος και αν η Τουρκια εκτος απο Κουρδους εχει και Συριους ανταρτες στα εδαφη της.
Τουρκμένοι ήταν και ο διοικητής τους είναι τούρκος πολίτης και μέλος των Γκρίζων Λύκων και φυσικά μπαινοβγαίνουν συνέχεια από και πρός Τουρκία οι μαχητές. Και ξαναλέω είτε το ένα ισχύει είτε το άλλο, η θέση σου ΔΕΝ αποδεικνύεται.
Τα 'χεις κάνει όλα ένα κουβάρι στο μυαλό σου.
Όσο για το αερόστατο, μιλάμε για ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ, δηλαδή δεν ήταν ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ απειλή, εκτός αν έκανε κατασκοπεία. Να σου θυμίσω οτι ΚΑΙ οι Σοβιετικοί είχαν ρίξει, και μάλιστα πολιτικό αεροσκάφος των Νοτιοκορεάτικων αερογραμμών (αν θυμάμαι σωστά) τη δεκαετία του ΄80, ακριβώς ισχυριζόμενοι οτι έκανε κατασκοπεία.
Κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις καταρρίψεων αεροσκαφών, τις οποίες μπορείς να δείς εδώ:
https://myplace.frontier.com/~anneled/ColdWar.html
Ενδιαφέρον έχει αυτή η περίπτωση:
9 February 1948 Two Turkish Supermarine Spitfires entered Bulgarian airspace at low altitude. They were shot down by small arms fire, fired by Bulgarian border guards. One crashed in the Black Sea and the pilot was killed. The other crashed 3km south of the Sozopolaresort and the pilot, Taliat Yunki Yud, was captured. He was later returned to Turkey.
Και αυτό:
14 September 1983 Two Turkish Air Force F-100F Super Sabres of 182 Filo "Atmaca" violated the Iraqi airspace. An Iraqi Air Force Mirage F-1EQ intercepted the aircraft and fired a Matra Super 530F-1 missile hitting F-100F 56-3903, which crashed in the Zaho valley near the border between Turkey and Iraqi. The plane's pilots reportedly survived and were returned to Turkey.
Επομένως από πουθενά δεν επιβεβαιώνονται τα όσα λές. Και μ' αυτό κλείνω τη συζήτηση, γιατί πραγματικά λές μπούρδες.