Ε πολιτικά δεν τους ενοχλούσε, αλλά οκ, αν δεν ήσουν στα συντηρητικα στάνταρντ του καθεστώτος και όχι γνωστός, όλο θα σε έτρεχε κάνας μπάτσος για να βγάλει την καφριλα του.Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:15Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 25 Ιούλ 2024, 18:34 Σαχλαμάρες του Δαλιανίδη. Κάτι τουρίστες ερχόντουσαν. Εδώ είχαμε χούντα, άρα ο αντισυστημισμοσ είχε κόστος, άρα σκληρή αριστερή γραμμή.
Παραδοξως η χουντα δεν κοντραρε ποτε ουτε το ποπ τραγουδι (το αφησε μεχρι στο Φεστιβαλ Θεσσαλονικης), ουτε τα χιππικα στεκια στην Πλακα και απο τα Ματαλα αργησε πολυ να διωξει τους χιππιδες και το εκανε μονο και μονο επειδη αντιδρουσε η εκκλησια και η τοπικη κοινωνια.
.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:16Ρε συ Αρίστο, τα Μάταλα δεν τα πρόλαβα αλλά από Ίο, Κυψέλη, Εξάρχεια κλπ κάτι ξέρω.Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:08Καμια σχεση, στην Κρητη και στην Ιο ζουσαν σε σπηλιες και σε καλαμοκαλυβες.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:06
Όταν λες χίππικα εννοείς με επιδότηση από τους νοικοκυρέους.
Από τέτοιους ελληνοχίπιδες, άλλο τίποτα βρε Αρίστο.
Και στην Αθηνα ζουσαν μαζι σε παρεες οπου δουλευε ενας στους τεσσερις ξερω γω.
.
Και στην πλειοψηφία τους ήταν πλουσιόπαιδα, που τα σαπορτάριζαν οι γονείς "φασίστες" για να μην ταράξουν την ευαίσθητη ιδιοσυγκρασία τους. Οι υπόλοιποι την έβγαζαν στο πλαίσιο της καλλιτεχνίζουσας επαιτείας από τον περίγυρο.![]()
Ακόμη και στον Άδωνι έπαιζαν κάτι τέτοιες περιπτώσεις...
Στα Εξαρχεια εγω δεν γνωρισα πλουσιοπαιδα αναμεσα σε αυτους που ζουσαν μονιμα στην περιοχη, κυριως ηταν καταπιεσμενα παιδια που ηρθαν απο την επαρχια και στην Αθηνα νοικιαζαν μια φτηνη γκαρσονιερα η ενα διαρακι με παρεα και ξεσαλωναν, οι κοπελες δουλευαν σαν γκαρσονες σε μπαρακια, οι αντρες δουλευαν το καλοκαιρι μαζευοντας φρουτα στην επαρχια η δουλευοντας σε στεκια σε νησια και μετα γυριζαν Αθηνα και καθοντουσαν ολο το χειμωνα αραχτοι στην πλατεια.
.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Επ' ευκαιρία, θυμήθηκα κάτι σημειολογικό, που μ' έκανε και γέλαγα ακόμη και όταν ήμουν έφηβη και αφορά στη διαχείριση των μαλλιών.
Τότε ήταν μαστ τα μακριά μαλλιά, χωρίς αλογοουρές, στέκες κλπ. Για άντρες και γυναίκες. Ε, όταν οι γυναίκες ήθελαν να μεταφέρουν το μαλλί που τους έπεφτε στη μούρη, το μετακινούσαν πίσω από το αυτί. Όλοι μα όλοι οι χιποροκάδες, το έπιαναν με τη χούφτα και το μετέφεραν στον ώμο.
Τότε ήταν μαστ τα μακριά μαλλιά, χωρίς αλογοουρές, στέκες κλπ. Για άντρες και γυναίκες. Ε, όταν οι γυναίκες ήθελαν να μεταφέρουν το μαλλί που τους έπεφτε στη μούρη, το μετακινούσαν πίσω από το αυτί. Όλοι μα όλοι οι χιποροκάδες, το έπιαναν με τη χούφτα και το μετέφεραν στον ώμο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Καλά, αυτό είναι διαχρονικό φαινόμενο. Αλλά χίπι* δεν σημαίνει να ξεσαλώνεις όπου δεν σε ξέρουν και να την κάνεις διακριτικά από όπου σε ξέρουν.Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:22Στα Εξαρχεια εγω δεν γνωρισα πλουσιοπαιδα αναμεσα σε αυτους που ζουσαν μονιμα στην περιοχη, κυριως ηταν καταπιεσμενα παιδια που ηρθαν απο την επαρχια και στην Αθηνα νοικιαζαν μια φτηνη γκαρσονιερα η ενα διαρακι με παρεα και ξεσαλωναν, οι κοπελες δουλευαν σαν γκαρσονες σε μπαρακια, οι αντρες δουλευαν το καλοκαιρι μαζευοντας φρουτα στην επαρχια η δουλευοντας σε στεκια σε νησια και μετα γυριζαν Αθηνα και καθοντουσαν ολο το χειμωνα αραχτοι στην πλατεια.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:16Ρε συ Αρίστο, τα Μάταλα δεν τα πρόλαβα αλλά από Ίο, Κυψέλη, Εξάρχεια κλπ κάτι ξέρω.Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:08
Καμια σχεση, στην Κρητη και στην Ιο ζουσαν σε σπηλιες και σε καλαμοκαλυβες.
Και στην Αθηνα ζουσαν μαζι σε παρεες οπου δουλευε ενας στους τεσσερις ξερω γω.
.
Και στην πλειοψηφία τους ήταν πλουσιόπαιδα, που τα σαπορτάριζαν οι γονείς "φασίστες" για να μην ταράξουν την ευαίσθητη ιδιοσυγκρασία τους. Οι υπόλοιποι την έβγαζαν στο πλαίσιο της καλλιτεχνίζουσας επαιτείας από τον περίγυρο.![]()
Ακόμη και στον Άδωνι έπαιζαν κάτι τέτοιες περιπτώσεις...
.
*Ισχύει για όλα τα κινήματα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
στην συρος;Machine ghost έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:10
Αχνοθυμάμαι σε μια σπηλιά στο Γαλλησά , ένα ερημίτη απροσδιορίστου ηλικίας γύρω στα 1982 ,που τον έλεγαν Σίμο, και ζούσε εκεί χειμώνα καλοκαίρι! Μέχρι αρχές 2000 ήξερα τουλάχιστον άλλους δυο ερημίτες στα Χανιά στο μαραθι και στον εμπρός γυαλο.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:27 Αλλά χίπι* δεν σημαίνει να ξεσαλώνεις όπου δεν σε ξέρουν και να την κάνεις διακριτικά από όπου σε ξέρουν.
*Ισχύει για όλα τα κινήματα.
Στα σιγουρα δεν μπορουσαν να ξεσαλωσουν στη Μανη η στα Γρεβενα.
Εγω θυμαμαι ειχαμε παει σαν μαθητες με φιλο στην Ολυμπια ενα καλοκαιρι και ενα βραδυ απλα επειδη κοιμηθηκαμε με σλιπινγκ μπαγκ στο σταθμο του τραινου, τα ξημερωματα μια παρεα απο τρεις βλαχομαγκες της περιοχης ηθελαν να μας σακατεψουν στο ξυλο.
.
-
Machine ghost
- Δημοσιεύσεις: 2684
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2024, 11:32
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Ναι Nemo στη Σύρα. Αρίστος ναι δυστυχώς γινόντουσαν και γινονται αυτά , θεώρησε το κάτι σαν τελετουργίες στο τέλος της εφηβείας , και γίνονται παντού σε όλο τον συντηρητικό κόσμο
Χασκογελάνε τα δάσα.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Η χούντα στο ξεκίνημά της συνέχισε την πολιτική που είχε ξεκινήσει από το 1958, εναντίον των τεντιμπόιδων. Κυνηγούσε τους μακρυμάλληδες και τους έκοβε τα μαλλιά με την ψιλή (νόμος 4000)

Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες

Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Αυτό όμως ήταν κάτι στο πλαίσιο του στάιλινγκ (που έγινε μέινστριμ ακόμη και στα νοικοκυρέικα μιούζικαλ) και όχι του χίπικου τρόπου ζωής.Beria έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:35 Η χούντα στο ξεκίνημά της συνέχισε την πολιτική που είχε ξεκινήσει από το 1958, εναντίον των τεντιμπόιδων. Κυνηγούσε τους μακρυμάλληδες και τους έκοβε τα μαλλιά με την ψιλή (νόμος 4000)
Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».![]()
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες
Έχουν διαφορά το ένα από το άλλο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Άλλο λέω εγώ άλλο λες εσύ. Θα επαναλάβω ότι άλλο πράγμα ήταν οι εφηβικές και φοιτητικές εξάρσεις (που είναι κάτι διαχρονικό) και άλλο τρόπος ζωής.Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:30Στα σιγουρα δεν μπορουσαν να ξεσαλωσουν στη Μανη η στα Γρεβενα.ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:27 Αλλά χίπι* δεν σημαίνει να ξεσαλώνεις όπου δεν σε ξέρουν και να την κάνεις διακριτικά από όπου σε ξέρουν.
*Ισχύει για όλα τα κινήματα.
Εγω θυμαμαι ειχαμε παει σαν μαθητες με φιλο στην Ολυμπια ενα καλοκαιρι και ενα βραδυ απλα επειδη κοιμηθηκαμε με σλιπινγκ μπαγκ στο σταθμο του τραινου, τα ξημερωματα μια παρεα απο τρεις βλαχομαγκες της περιοχης ηθελαν να μας σακατεψουν στο ξυλο.
.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Σε όλον τον κόσμο ο χιπισμός εξελίχθηκε σε λαιφ στάιλ και πούλαγε (ρούχα, τρόπο ζωής, προϊόντα κλπ). Δεν ήταν ελληνικό φαινόμενο αυτόΓΑΛΗ έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:40Αυτό όμως ήταν κάτι στο πλαίσιο του στάιλινγκ (που έγινε μέινστριμ ακόμη και στα νοικοκυρέικα μιούζικαλ) και όχι του χίπικου τρόπου ζωής.Beria έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:35 Η χούντα στο ξεκίνημά της συνέχισε την πολιτική που είχε ξεκινήσει από το 1958, εναντίον των τεντιμπόιδων. Κυνηγούσε τους μακρυμάλληδες και τους έκοβε τα μαλλιά με την ψιλή (νόμος 4000)
Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».![]()
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες
Έχουν διαφορά το ένα από το άλλο.
Απλώς στην Ελλάδα επειδή δεν έζησε την χαλαρή δεκαετία 55-65 που είχε όλη η Ευρώπη, πέσανε με τα μούτρα στον κοινωνικό εκσυγχρονισμό και στην επαρχία ξαφνικά από τα τσεμπέρια πέρασαν στα μίνι σε λίγα μόλις χρόνια
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Sid Vicious
- Δημοσιεύσεις: 13419
- Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 19:43
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Μεγάλη μορφή ο Σίμος, προσωπικά τον θεωρώ πρωτοπανκ και όχι προχίππυ. Άλλωστε αυτός έβαλε την παραμάνα στην ποπ κουλτούρα. Κάπου στα μέσα των 50ς τον είχε βάλει και εξώφυλλο η Liberation μαζί με βασίλισσα Ελισαβετ σε στυλ Σιμος vs Ελισάβετ σύγκρισηBeria έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:03 Σίμος ο Υπαρξιστής και η Ιπτάμενη Παράγκα του, από τις αρχές του 1950
Beatnicks άρα προΧιπισμός
https://www.mixanitouxronou.gr/i-quot-i ... gia-orgia/
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
μια χαρα προωθουσαν τα καθεστωτικα την ψυχεδελεια και πριν το 71', γιατι στην Γιουλλαδα ηταν απλα ενα ακομα τρεντ που θα εφερνε παραδεςBeria έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:35 Η χούντα στο ξεκίνημά της συνέχισε την πολιτική που είχε ξεκινήσει από το 1958, εναντίον των τεντιμπόιδων. Κυνηγούσε τους μακρυμάλληδες και τους έκοβε τα μαλλιά με την ψιλή (νόμος 4000)
Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».![]()
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες
https://www.lifo.gr/culture/music/kalok ... ada-toy-67
το θεμα ειναι αλλο...
οτι καποιοι μπουρτζοβλαχοι συνεδεαν το μαλλι και την... καμπανα (εαν ειναι δυνατον) με τον χιππισμο
αυτο υπηρχε ακομα και στα 80ς, που τους μεταλλαδες τους λεγαν φρηκια (οτιναναι)
ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιουν 2024, 00:37
Ως αλμυρόγλυκο τόσο όσο, θα το χαρακτήριζα. Δεν είναι μόνον θέμα γεύσης αλλά και μυρωδιάς. Ακριβώς το ίδιο που ισχύει για τη γεύση και μυρωδιά των όρχεων και του σπέρματος. Αν δεν, δεν.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
Ο μεγαλυτερος Ελληνας χιππυς ηταν ο Γιωργος ο Γαβαλας που εζησε σε ολη του τη ζωη σε ενα στενο καμαρακι στα Αναφιωτικα και το μονο που εκανε για να ζει ηταν να παιζει κιθαρα στους δρομους. Τεραστιος καλλιτεχνης και συνθετης, αλλα δεν ηθελε τα τραγουδια του να τα βγαλει σε δισκο καθοτι ρομαντικος οπως κι ο Ασιμος. Με το ζορι τον επεισε ο Ρασουλης να βγαλει καποια ελαχιστα σε ενα δισκο ενω μονο τα γαματα τραγουδια του θα μπορουσαν να γεμισουν τουλαχιστον δεκα δισκους.
.
.
Re: ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΊΠΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΉ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ
.. δηλαδή αυτό που ανέτρεψε τα αυστηρά ήθη της χούντας είναι ο τουρισμός και τα έσοδα που θα έφερνε στην ΕλλάδαBeria έγραψε: 26 Ιούλ 2024, 14:35 Η χούντα στο ξεκίνημά της συνέχισε την πολιτική που είχε ξεκινήσει από το 1958, εναντίον των τεντιμπόιδων. Κυνηγούσε τους μακρυμάλληδες και τους έκοβε τα μαλλιά με την ψιλή (νόμος 4000)
Όπως έλεγε και ο Σουσλόφ της χούντας, ο συνταγματάρχης Λαδάς για τους γιεγιέδες με τα μακριά μαλλιά:
«σκοπός δεν είναι να τους κόψω τα μαλλιά, αλλά να τους κόψω την νοοτροπίαν, ήτις είναι καταστρεπτική δι’ αυτούς και διά την Ελλάδαν».![]()
Στις 9 Μαΐου 1967 απαγορεύουν την είσοδο στην Ελλάδα, παντός «ρυπαρού και ρακένδυτου ή φέροντος γενειάδα ή μακράν κόμη τουρίστα». Μετά άρχισαν να κυνηγάνε τη μίνι φούστα
Επειδή όμως αυτό επηρέαζε τον τουρισμό μέσα σε 3-4 χρόνια άλλαξε άρδην στάση και υιοθέτησε πιο χαλαρή στάση απέναντι στους τουρίστες με τα μαλλιά και τα σακίδια που γέμιζαν τα νησιά. Και αυτό που λέει ο Αρίστος, γέμισε η τηλεόραση με συγκροτήματα που είχαν μαλλιά και ύφος νεανικό, φτάνει να τραγουδούσαν μόνο για λουλούδια και αγάπες.
Από το 1971 το χίπικο στίλ είχε παίξει τόσο πολύ σε ταινίες και σίριαλ που η μισή Ελλάδα είχε μαλλιά και φορούσε καμπάνες
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 114 Απαντήσεις
- 2908 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
-
- 1 Απαντήσεις
- 409 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 261 Απαντήσεις
- 12890 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger
-
- 1 Απαντήσεις
- 101 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης