taxalata xalasa έγραψε: 24 Ιούλ 2024, 19:58
Όταν μιλάμε για Ιουδαίους αναφερόμαστε και στους δυο...
...και στους Original Ιουδαίους που δεν πίστεψαν τον συμπατριωτή τους για Μεσσία των ΙΟΥΔΑΙΩΝ και έβαλαν του Ρωμαίους να τον σταυρώσουν
...Και στους Μεσσιόπιστους Ιουδαίους που πίστεψαν τον συμπατριώτη τους για Μεσσία των ΙΟΥΔΑΙΩΝ και έφτιαξαν τον Χριστιανισμό.
αμφότεροι αλληλοκατηγορούνται... Εμφύλια διαμάχη Ιουδαίων...
Είναι παραπλανητικό να ονομάζουμε Εβραίους μόνο τους original... Και οι Χριστιανοί ήσαντε Εβραίοι... and thats a FACT!...
Ο Χριστιανισμός είναι γέννημα της Ιουδαικιάς θρησκείας.
Όσο κι αν προσπαθεί κάποιος να πει το αντίθετο... Διό,τι ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ η ΙΟΥΔΑΙΚΙΑ θρησκεία, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ και ΜΕΣΣΙΑΣ της ΙΟΥΔΑΙΚΙΑΣ θρησκείας, a.k.a. Γιεσσουα...
Αδιαμφισβήτητα Facts!
Οι ίδιοι οι ιερείς, δεσποτάδες, μητροπολίτες, επίσκοποι και πατριαρχαίοι ΔΕΧΟΝΤΑΙ την Ιουδαϊκιά μήτρα του Χριστιανισμού και ψέλνουν κείμενα των Original Ιουδαίων...
Η Εβραϊκότητα του Βυζαντίου είναι άλλο ένα Fact! Γεγονότο...
Γράφει ένα site...
Η Π. Διαθήκη, ως προπαρασκευαστικό στάδιο του απολυτρωτικού έργου του Θεού στον κόσμο, το οποίο ολοκληρώθηκε με την ενανθρώπιση, τη σταύρωση και την ανάσταση του Χριστού, έχει άμεση και στενή σχέση με την Καινή. Αποτελούν μέρη οργανικού συνόλου, που συνθέτει την Αγία Γραφή της χριστιανικής Εκκλησίας και κατανοούνται ως αδιάσπαστη θεολογική ενότητα με συνδετικό κρίκο τον Χριστό. Η σύνδεση Παλαιάς και Καινής Διαθήκης εκφράζεται με τους όρους πρόρρηση-προτύπωση για την πρώτη και πλήρωση για τη δεύτερη.
https://www.pemptousia.gr/2015/04/i-pal ... ekklisias/
Όπως βλεπεις, φίλε μου, δεν είναι κάτι κρυφό πως ο Χριστιανισμός ΕΙΝΑΙ συνέχεια του ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ...
Αυτονόητα πράγματα....
Τό,τι γράφτηκε στα ελληνικά είναι λόγω της διεθνοποίησης της Ελληνιστικής Κοινής την εποχή εκείνη... Δεν σημαίνει πως είναι Ελληνική θρησκεία όπως μας παραμυθιάζουν αιώνες... ουτε έσωσε την ελληνιστικιά κοινή ο Χριστιανισμός.... Ο Χριστιανισμός και ο Ιουδαϊσμός σώθηκαν από την Ελληνιστικιά Κοινή...
Κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτό το παραμύθι που πουλάνε οι φιδέμποροι της ιουδαϊκιας αίρεσης...
Ουδεποτε αμφισβητησα τις ιουδικες ριζες του Χριστιανισμου.
Εξαρχης ομως σου ειπα οτι ο Χριστιανισμος ειναι συνθεση εβραικων και ελληνικων θρησευτικων ιδεων.
Θες ενα βασικο παραδειγμα;
Ο Τριαδικος Θεος δεν υπαρχει στην Παλια Διαθηκη.
Υπαρχει ομως σε Πλατωνισμο και Νεοπλατωνισμο.
Ιδού δε πως αποδίδουν στον Πλάτωνα τη σχετική περί τριάδος διδασκαλία οι Νεοπλατωνικοί Πορφύριος και Πλωτίνος:
«αχρι γαρ τριών υποστάσεων έφη Πλάτων την του Θεού προελθείν ουσίαν• είναι δε τον μεν ανώτατον Θεόν τ' Αγαθόν• μετ' αυτόν δε και δεύτερον τον Δημιουργόν, τρίτην δε την του κόσμου Ψυχήν, άχρι γαρ ψυχής την θεότητα προελθείν» (Πορφύριος, Φιλοσόφου Ιστορίας)
«Και δια τούτο και τα Πλάτωνος τριττά τα πάντα περί των πάντων βασιλέα (φησί γαρ πρώτα) και δεύτερον περί τα δεύτερα και περί τα τρίτα τρίτον. Λέγει δε και του αιτίου είναι πατέρα αίτιον μεν τον νουν λέγων• δημιουργός γαρ ο νους αυτώ• τούτον δε φησί την ψυχήν ποιείν εν τω κρατήρι εκείνω. Του αιτίου δε νου όντος πατέρα φησί τ' αγαθόν και το επέκεινα νου και επέκεινα ουσίας... ώστε Πλάτωνα ειδέναι εκ μεν τ' αγαθού τον νουν, εκ δε του νου την ψυχήν...» (Πλωτίνος, Εννεάδες)
Πρωτοχριστιανοί συγγραφείς, όπως ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, θεωρούν την πλατωνική αυτή προσέγγιση αντιστοιχη της Αγίας Τριάδος:
«... ώστε και επάν είπη περί τον πάντων βασιλέα πάντα εστί κακείνου ένεκεν τα πάντα κακείνο αίτιον απάντων (των) καλών, δεύτερον δε περί τα δεύτερα και τρίτον περί τα τρίτα, ουκ άλλως έγωγε εξακούω ή την αγίαν τριάδα μηνύεσθαι• τρίτον μεν γαρ είναι το άγιον πνεύμα, τον υιόν δε δεύτερον, δι'ου πάντα εγένετο κατά βούλησιν του πατρός» (Στρωματείς).
Η περι θειας τριαδος θεωρηση του Πλατωνα αποκρυσταλλωνεται στους Νεοπλατωνικους που επηρεασαν τους Χριστιανους καθως αρκετοι Χριστιανοι της Αλεξανδρειας υπηρξαν αρχικα Νεοπλατωνικοι.
Η νεοπλατωνικη θεια τριαδα σχηματιζοταν απο το Εν, το Νου και την Ψυχη του Κοσμου.
Το Εν αντιστοιχει στο χριστιανικο Πατερα.
Ο Νους αντιστοιχει στο χριστιανικο Υιο.
Η Ψυχη του Κοσμου αντιστοιχει στο χριστιανικο Αγιο Πνευμα.
Ας δουμε ακομη πιο ανατριχιαστικες ομοιοτητες.
Υπέρτατη οντολογική αρχή στους Νεοπλατωνικους είναι το «Εν» (το Μοναδικό), που ίσταται υπεράνω ύπαρξης όπου και καλείται «υπερούσιον».
Ελα ομως που ακριβως τη λεξη υπερουσιον χρησιμοποιουν και για τον Πατερα και για τον Υιο οι Χριστιανοι! Την ιδια ακριβως λεξη που χρησιμοποιουσαν οι Νεοπλατωνικοι!
Και επιπλεον...
Το «υπερούσιον Εν» στους Νεοπλατωνικους δια ακτινοβολίας «απορροών» παρηγε το Νου,
Κρατησε το δια ακτινοβολιας και παμε τωρα στο χριστιανικο Πιστευω.
Πως δημιουργει ο Χριστιανικος Πατερας τον Υιο;
"Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων·
φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ
Εδω λοιπον ο Πατερας που ηταν φως γενναει τον Υιο που ειναι εξισου φως...
Ξεκαθαρα αυτη η γεννεση ειναι ιδια με τη δημιουργια του νεοπλατωνικου Νου απο το Εν μεσω ακτινοβολιας "απορροων"!
.