Communio Sancta έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 00:08Όποιος απορρίπτει την Ελένη ως ταινία και μυθιστόρημα, δεν παραδέχεται την αλήθεια της Ιστορίας.
Τελικά τι ισχύει, αυτό εδώ ή το «άλλο Τέχνη, άλλο Ιστορία»;
Η αποπολιτικοποίηση της τέχνης έχει δύο κατευθύνσεις. Αν κρίνονται όσοι απορρίπτουν την Ελένη ως ανιστόρητο βιβλίο, το ίδιο κρίνονται και όσοι τη χρησιμοποιούν ως αιχμή του δόρατος ιστορικών επιχειρημάτων.
Otto Weininger έγραψε: 19 Απρ 2024, 20:19Ορθά να τιμωρηθεί ο αστυνομικός, αφού δεν έχει μάθει ακόμα τρόπους να ακινητοποιεί τέτοια άτομα χωρίς να τα τραυματίζει τόσο πολύ και τόσο εμφανώς.
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 16:18
Έχω διαβάσει το βιβλίο και έχω δει και την ταινία
ΑΥΤΆ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΕΝ ΚΑΙΡΏ ΠΟΛΈΜΟΥ
Δεν είναι τρομακτικό το πόσο στον κόσμο τους ήταν όλοι;
Με μια ψευδαίσθηση ασφαλείας τύπου, "αφού είναι τον σπίτι μου, γιατί να μου το πάρουν, έλα τώρα, ο γείτονας μου θα μου πάρει τα παιδιά και θα με σκοτώσει; έχουμε φάει μαζί ψωμί και αλάτι".
Communio Sancta έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 00:08Όποιος απορρίπτει την Ελένη ως ταινία και μυθιστόρημα, δεν παραδέχεται την αλήθεια της Ιστορίας.
Τελικά τι ισχύει, αυτό εδώ ή το «άλλο Τέχνη, άλλο Ιστορία»;
Η αποπολιτικοποίηση της τέχνης έχει δύο κατευθύνσεις. Αν κρίνονται όσοι απορρίπτουν την Ελένη ως ανιστόρητο βιβλίο, το ίδιο κρίνονται και όσοι τη χρησιμοποιούν ως αιχμή του δόρατος ιστορικών επιχειρημάτων.
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 16:18
Έχω διαβάσει το βιβλίο και έχω δει και την ταινία
ΑΥΤΆ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΕΝ ΚΑΙΡΏ ΠΟΛΈΜΟΥ
Δεν είναι τρομακτικό το πόσο στον κόσμο τους ήταν όλοι;
Με μια ψευδαίσθηση ασφαλείας τύπου, "αφού είναι τον σπίτι μου, γιατί να μου το πάρουν, έλα τώρα, ο γείτονας μου θα μου πάρει τα παιδιά και θα με σκοτώσει; έχουμε φάει μαζί ψωμί και αλάτι".
Όσοι μπαίνουν σε κατάσταση πολέμου συνήθως ΔΕΝ έχουν συναίσθηση για το τι καταστάσεις έχουν να αντιμετωπίσουν
Communio Sancta έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 00:08Όποιος απορρίπτει την Ελένη ως ταινία και μυθιστόρημα, δεν παραδέχεται την αλήθεια της Ιστορίας.
Τελικά τι ισχύει, αυτό εδώ ή το «άλλο Τέχνη, άλλο Ιστορία»;
Η αποπολιτικοποίηση της τέχνης έχει δύο κατευθύνσεις. Αν κρίνονται όσοι απορρίπτουν την Ελένη ως ανιστόρητο βιβλίο, το ίδιο κρίνονται και όσοι τη χρησιμοποιούν ως αιχμή του δόρατος ιστορικών επιχειρημάτων.
Το ερώτημα είναι το γιατί κρίνεται η "Ελένη" ως ανιστορικό βιβλίο, από τη στιγμή που δεν είναι μυθοπλασία.
Γιατί αν πάρουμε ως βάση το ότι δεν είναι αντικειμενικώς ιστορικό επειδή ο συγγραφέας έχει μονομερή αντικομμουνιστική προσέγγιση, τότε το ίδιο ακριβώς ισχύει και για όλα τα βιβλία που ο συγγραφέας τους έχει φιλοκομμουνιστική προσέγγιση.
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 16:18
Έχω διαβάσει το βιβλίο και έχω δει και την ταινία
ΑΥΤΆ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΕΝ ΚΑΙΡΏ ΠΟΛΈΜΟΥ
Δεν είναι τρομακτικό το πόσο στον κόσμο τους ήταν όλοι;
Με μια ψευδαίσθηση ασφαλείας τύπου, "αφού είναι τον σπίτι μου, γιατί να μου το πάρουν, έλα τώρα, ο γείτονας μου θα μου πάρει τα παιδιά και θα με σκοτώσει; έχουμε φάει μαζί ψωμί και αλάτι".
Κανείς δεν είχε ψευδαίσθηση ασφαλείας στην Ελλάδα το 1948.Το 1940 μπορεί να είχαν αλλά το 1948 όχι.
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:42Το ερώτημα είναι το γιατί κρίνεται η "Ελένη" ως ανιστορικό βιβλίο, από τη στιγμή που δεν είναι μυθοπλασία.
Γιατί αν πάρουμε ως βάση το ότι δεν είναι αντικειμενικώς ιστορικό επειδή ο συγγραφέας έχει μονομερή αντικομμουνιστική προσέγγιση, τότε το ίδιο ακριβώς ισχύει και για όλα τα βιβλία που ο συγγραφέας τους έχει φιλοκομμουνιστική προσέγγιση.
Αν.
Otto Weininger έγραψε: 19 Απρ 2024, 20:19Ορθά να τιμωρηθεί ο αστυνομικός, αφού δεν έχει μάθει ακόμα τρόπους να ακινητοποιεί τέτοια άτομα χωρίς να τα τραυματίζει τόσο πολύ και τόσο εμφανώς.
ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Ιούλ 2024, 14:42Το ερώτημα είναι το γιατί κρίνεται η "Ελένη" ως ανιστορικό βιβλίο, από τη στιγμή που δεν είναι μυθοπλασία.
Γιατί αν πάρουμε ως βάση το ότι δεν είναι αντικειμενικώς ιστορικό επειδή ο συγγραφέας έχει μονομερή αντικομμουνιστική προσέγγιση, τότε το ίδιο ακριβώς ισχύει και για όλα τα βιβλία που ο συγγραφέας τους έχει φιλοκομμουνιστική προσέγγιση.
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 16:18
Έχω διαβάσει το βιβλίο και έχω δει και την ταινία
ΑΥΤΆ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΕΝ ΚΑΙΡΏ ΠΟΛΈΜΟΥ
Δεν είναι τρομακτικό το πόσο στον κόσμο τους ήταν όλοι;
Με μια ψευδαίσθηση ασφαλείας τύπου, "αφού είναι τον σπίτι μου, γιατί να μου το πάρουν, έλα τώρα, ο γείτονας μου θα μου πάρει τα παιδιά και θα με σκοτώσει; έχουμε φάει μαζί ψωμί και αλάτι".
Κανείς δεν είχε ψευδαίσθηση ασφαλείας στην Ελλάδα το 1948.Το 1940 μπορεί να είχαν αλλά το 1948 όχι.
Δεν άφηναν στα σπίτια τους εύκολα για να πάνε στις πόλεις που ήταν πιο ασφαλείς. Και οι λίγοι που το έκαναν, άφηναν πίσω κάποιον από την οικογένεια "για να προσέχει το βίος τους" και επιστρέφοντας δεν τον βρήκαν.