Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Ζενίθεδρος έγραψε: 24 Ιουν 2024, 12:57
Πάντως το κρέας από τον σουβλισμένο ταύρο πρέπει να είναι ελαφρώς πιο σκληρό από την σόλα.
αφου η νικη που χλαπακιασε τον ταυρο είπε ότι ήταν ζουμερο
Αρχίδια χλαπάκιασε.
Έχω ένα σουγιά σούστα.
Έπρεπε να είσαι δια ζώσης και να μου πεις κάτι τέτοιο να σου τα κόψω και να στα βάλω να τα φας καθώς θα μυξοκλαίς μα το θεό θα στα τάιζα με το ζόρι.
Ψευτόμάγκα του πληκτρολογίου.
Βλαμενε έ βλαμένε.
Σας λένε στουρνάρια Καντάφι μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Αν είστε στουρνάρια ψηφίστε τους ξανά.
αφου η νικη που χλαπακιασε τον ταυρο είπε ότι ήταν ζουμερο
Αρχίδια χλαπάκιασε.
Έχω ένα σουγιά σούστα.
Έπρεπε να είσαι δια ζώσης και να μου πεις κάτι τέτοιο να σου τα κόψω και να στα βάλω να τα φας καθώς θα μυξοκλαίς μα το θεό θα στα τάιζα με το ζόρι.
Ψευτόμάγκα του πληκτρολογίου.
Βλαμενε έ βλαμένε.
η κρητική ψυχοπάθεια σε μερικές γραμμούλες.τι σου είπε ρε βλήμα?
αφου η νικη που χλαπακιασε τον ταυρο είπε ότι ήταν ζουμερο
Αρχίδια χλαπάκιασε.
Έχω ένα σουγιά σούστα.
Έπρεπε να είσαι δια ζώσης και να μου πεις κάτι τέτοιο να σου τα κόψω και να στα βάλω να τα φας καθώς θα μυξοκλαίς μα το θεό θα στα τάιζα με το ζόρι.
Ψευτόμάγκα του πληκτρολογίου.
Βλαμενε έ βλαμένε.
Μάλλον εσύ είσαι ο ψευτομαγκας του πληκτρολογίου.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Stinger έγραψε: 24 Ιουν 2024, 11:19
Αν ήταν αγελάδα δεν θα τους πείραζε! Ρατσιστές!
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιουν 2024, 11:17
Πρόεδρος των φιλόζωων είναι Ινδός
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Δεν το πιστεύω - δεν εχουν δωσει τετοια δικαιωματα οι Πακιστανοί.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
«Το πρωί της Παρασκευής οδηγούν τον ταύρο μπροστά στο σπίτι του "πρωτοζευγά" - του προέδρου του Γεωργικού Σωματείου - ή του δωρητή, και κάτω από τους ήχους μουσικής αρχίζουν να τον στολίζουν. [...] Στη συνέχεια, πάντοτε με μουσική, που παίζει ειδικό σκοπό, με λάβαρα, σημαία και με τη συνοδεία πλήθους Αγιοπαρασκευωτών με επικεφαλής τον πρωτοζευγά, που κρατά την εικόνα του "Γέρου", όπως ονομάζουν τον Άγιο Χαράλαμπο, αρχίζει η περιφορά σ' όλο το χωριό του στολισμένου ταύρου [...]».
Μια επιβίωση αυτού του εθίμου συναντάμε σήμερα στη Λέσβο, στο πανηγύρι του Ταύρου, που συνεχίζει τις αρχαίες συνήθειες. Πρόκειται για μια τριήμερη γιορτή με αρχαιοελληνικές θυσιαστικές τελετουργίες, παγανιστικά έθιμα και θρύλους από την εποχή της Τουρκοκρατίας, που αναμειγνύονται με τη χριστιανική πίστη. Συστατικά κατ’ αρχήν ετερόκλητα, αλλά τελικά όχι και τόσο, αφού αντιπροσωπεύουν διαφορετικές ιστορικές συγκυρίες του ίδιου λαού, συνθέτουν ένα πανηγύρι στο κέντρο του οποίου βρίσκεται η θυσία του ταύρου, αυτού του ζώου που χιλιάδες χρόνια τώρα θεωρείται ιερό, σύμβολο γονιμότητας και δύναμης.
Ένας ταύρος ήρεμος και στεφανωμένος με λουλούδια φτάνει στο ξωκλήσι. Πριν απ’ αυτό όμως έχει γίνει η περιφορά του στο χωριό, με μουσική, λάβαρα, σημαίες και προσφορές. Κρεμούν στον λαιμό του ζώου ολάνθιστο στεφάνι και πασπαλίζουν με χρυσόσκονη τα κέρατά του.
Κάποτε στην Πηγή της Λέσβου τον ταύρο στόλιζαν μόνο παρθένες. Ήδη, διακρίνεται το νήμα που συνδέει τη γιορτή με τα αρχαιοελληνικά τελετουργικά. Από τότε μαρτυρούνται στεφάνια, γιρλάντες κι επιχρίσματα στα κέρατα του θυσιασθέντος ταύρου. Από τότε η παρθένα είχε ρόλο στη θυσία ως «κανηφόρος κόρη», κρατώντας το κάνιστρο με το αλεσμένο κριθάρι, το αλάτι και τη «μάχαιρα».
Οι πανηγυριστές οδηγούν τον ταύρο μπροστά στο ξωκλήσι όπου ο παπάς τον ευλογεί. Ακολουθεί δημοπρασία για τον θύτη, που κάποτε έσφαζε το ζώο και βουτούσε πρώτος τα χέρια του στο αίμα για να πάρει τη δύναμη του ταύρου. Ένα μαχαίρι θα του κόψει τον λαιμό. Το κρέας του θα βράσει όλη νύχτα σε μεγάλα καζάνια και το αίμα του θα γίνει περιζήτητο φυλαχτό.
αφου η νικη που χλαπακιασε τον ταυρο είπε ότι ήταν ζουμερο
Αρχίδια χλαπάκιασε.
Έχω ένα σουγιά σούστα.
Έπρεπε να είσαι δια ζώσης και να μου πεις κάτι τέτοιο να σου τα κόψω και να στα βάλω να τα φας καθώς θα μυξοκλαίς μα το θεό θα στα τάιζα με το ζόρι.
Ψευτόμάγκα του πληκτρολογίου.
Βλαμενε έ βλαμένε.
ρε συ
Let them make the first mistake. We make the last move.