Garcia έγραψε: 12 Ιουν 2024, 16:10
Θα τους κλασει μια μάντρα η ΕΕ και οι ΗΠΑ με τους δασμούς,όλα είναι κινέζικα και τα αντίποινα θα πονέσουν.
Λολ, ποια αντίποινα; Οι κινέζοι έχουν ήδη 40% δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων, οπότε εισάγονται μόνο πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Κάποιος κινέζος που πληρώνει ήδη 200Κ για μια Πόρσε, σιγά μην τον νοιάζει αν η τιμή γίνει 300Κ. Αν μη τι άλλο, γίνεται πιο exclusive.
Μπράβο στην ΕΕ που επιχειρεί να προστατέψει τον ευρωπαίο εργαζόμενο από το κινέζικο dumping.
Δασμοί εισαγωγής λέει. Έτσι κι αλλιώς αφού έχουν εκεί εργοστάσια, ποιός Ευρωπαίος κατασκευαστής θα παράξει στην Ευρώπη και θα τα στείλει στο καράβι για Κίνα;
Τι άλλη μπούρδα θα ακούσουμε.
Αλλού θα είναι τα αντίποινα.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Ιουν 2024, 20:07
Έτσι κι αλλιώς αφού έχουν εκεί εργοστάσια, ποιός Ευρωπαίος κατασκευαστής θα παράξει στην Ευρώπη και θα τα στείλει στο καράβι για Κίνα;
Πόρσε, Λαμποργκίνι, Φεράρι, Maybach, AMG κτλ. Δεν μιλάμε για φιατάκια και VW.
Αλλού θα είναι τα αντίποινα.
Που, στα κρασιά και στις σαμπάνιες ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Η φωνή της Αληθειας την 13 Ιουν 2024, 20:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 13 Ιουν 2024, 20:07
Έτσι κι αλλιώς αφού έχουν εκεί εργοστάσια, ποιός Ευρωπαίος κατασκευαστής θα παράξει στην Ευρώπη και θα τα στείλει στο καράβι για Κίνα;
Πόρσε, Λαμποργκίνι, Φεράρι, Maybach, AMG κτλ. Δεν μιλάμε για φιατάκια και VW.
Μπορεί, για τη γεύση μόνο. Δεν κάνουν υψηλό συνολικό τζίρο αυτά.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Μόλις είδα ότι το 40% είναι μόνο για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα. Μιλάμε για πολύ μικρό όγκο για ακριβά μοντέλα έτσι και αλλιώς. Για τους ευρωπαίους ήταν 25% και όντως το μείωσαν στο 15%… αφού οι ευρωπαίοι κατασκευαστές είχαν πρώτα μεταφέρει την παραγωγή .
Εντωμεταξύ, η Βραζιλία έβαλε 35% δασμούς στα ηλεκτρικά και η Τουρκία 40%. Οι γιαπωνέζοι/Κορεάτες αργούν ακόμη, αλλά αυτοί δεν αγοράζουν τίποτα άλλο από γιαπνεζοκορεάτικα, οπότε μάλλον δεν παίζει ρόλο. Σε λίγο θα μείνει μόνο η Αφρική.
βρε πέρα απο την πλακα δεν μοιαζει οτι χανουν εκεινοι με αυτα που κανουμε. Να ειχαν μονο εξαγωγές χωρις την αγορά οκ, αλλα η μεγάλη αγορά ειναι εκει, σε 10 χρόνια θα εχουμε αμαξια και θα εχουν διαστημόπλοια οπως τα λεμε.
βρε πέρα απο την πλακα δεν μοιαζει οτι χανουν εκεινοι με αυτα που κανουμε. Να ειχαν μονο εξαγωγές χωρις την αγορά οκ, αλλα η μεγάλη αγορά ειναι εκει, σε 10 χρόνια θα εχουμε αμαξια και θα εχουν διαστημόπλοια οπως τα λεμε.
Μην βάζεις στοίχημα σε αυτό - θα χάσεις...
Δεν την ξέρετε καλά την οικονομία της Κίνας και την κοινωνική κατάσταση εκεί...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
βρε πέρα απο την πλακα δεν μοιαζει οτι χανουν εκεινοι με αυτα που κανουμε. Να ειχαν μονο εξαγωγές χωρις την αγορά οκ, αλλα η μεγάλη αγορά ειναι εκει, σε 10 χρόνια θα εχουμε αμαξια και θα εχουν διαστημόπλοια οπως τα λεμε.
Βρε χάνουν και παρα χάνουν. Είναι μεν μεγάλη αγορά, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη όσο νομίζεις. Κατα κεφαλήν είναι αρκετά φτωχότεροι από τους Έλληνες και με παρόμοια δημογραφικά προβλήματα. Για την ακρίβεια, για τους κινέζους η κατάσταση είναι εξαγωγές ή θάνατος.
οκ μπορει, ιδέα δεν εχω στα αλήθεια, αλλα αν φτασουν να μην ειναι φτωχότεροι απο Ελληνες ειναι γκαμε οβερ, ειναι παρα πολλοι, δεν καταλαβαινω γιατι το λες σαν να μην τρεχει τίποτα. Θα δουμε.
δεν ξέρω τι παίζει με τα Τέσλα συγκεκριμένα αλλά σε γενικές γραμμές κανείς δε θέλει να αγοράσει ένα ακριβό αυτοκίνητο που χάνει 40% της αξίας του σε 3 χρόνια. Βασικά πουλιούνται πολύ δύσκολα στα μεταχειρισμένα γιατί ο κόσμος φοβάται πότε και πόσο ακριβώς θα πληρώσει για μπαταρία, γιατί είναι βασικά λίγο άγνωστο.
Πρέπει να παλιώσουν πρώτα κάμποσα ηλεκτρικά για να δούμε τι γίνεται στην πράξη και να ξεκαθαρίσει λίγο αυτό το θέμα στο μυαλό του κόσμου.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.