zteo έγραψε: 30 Ιαν 2024, 23:51
Λύστε μου μια απορία.
Με βάση αυτά που έβαλε ο Αρίστος αφού διασχίσαμε τον Δούναβη μετέφεραν για 70 χλμ το καράβι και το ρίξανε στον Ρήνο.
Πως ξέραν ότι θα βρουν νερό στα 70 χλμ?
Δες εδω θαλασσιους και χερσαιους δρομους για το εμποριο κεχριμπαριου την εποχη του Χαλκου.
Αναμεσα τους και πλωτοι ποταμοι.
Eνας δρομος ηταν Δουναβις-Ρηνος, ενας αλλος Δνειπερος-Βιστουλας και βεβαια δεν ξερουμε πως ηταν τοτε διαμορφωμενο το ποταμιο συστημα της Ευρωπης και αν τα ποταμια ειχαν περισσοτερα νερα και παραποταμους.
Δες πως συνδεονται οι μωβ θαλασσιες διαδρομες που ξεκινανε απο την Ελλαδα με τις χερσαιες καφε που ξεκινανε απο τη Μαυρη Θαλασσα και πως μετα καταληγουν στη Βορεια Θαλασσα.
Απο αυτο το εμπορικο παρτυ σιγουρα δεν θα μπορουσαν να λειπουν Μινωιτες και Μυκηναιοι.
For a long time it remained unknown how the trade relations between the countries were realized (sea or river). However, nowadays we know clearly that amber was transported by means of river communications connecting Baltic Sea with Black and Mediterranean.
It is likely that the “Amber Shores” and Southern Europe towards central Danube and the Black Sea communicated by stages with each other on waterways such as Elbe, Oder, Vistula, Bug, Pregolya, Neman, Dwina/Daugava, Volga, Dnieper, Dniester, Boh and their tributaries of these rivers.
https://nammu.com/eng/amber-road/
.