stergiosbik έγραψε: 17 Αύγ 2023, 17:49
Όλος περιέργως δεν έχω πετύχει κανένα ηλεκτρικό,ξέρετε αυτά με την τεράστια αυτονομία που υπόσχονται,να κυκλοφορεί σε κανέναν προορισμό με υψόμετρο άνω των 200-300 μέτρων.
Φαίνεται ζαλίζονται από το υψόμετρο.
Τα ηλεκτρικα ειναι για χρηση δουλεια-σουπερ μαρκετ-σπιτι και μεχρι εκει.ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ και τελος.
Οποιος φορτώσει οικογενεια σε ηλεκτρικο κατακαλόκαιρο για να παει πχ Σούνιο ή Λουτράκι μπορει να φτάσει αλλα θα γυρισει με τη ψυχη στο στομα.Ποσο μαλλον να κυνηγήσει ορεινη διαδρομη και να έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ(φορτιο,κλιματισμο κλπ)να κρεμονται απο μια μπαταρία.
Η με το ζορι επιβολη τους στους μαλάκες ειναι ακομη ενα πραξικοπηματικο επεισοδιο του 21ου αιώνα.Ξαναλέω,ΚΑΝΕΝΑΣ στρατος δεν διανοειται καν να χωσει μπαταριες αντι για τουρμποντήζελ σε αρματα των 60-70 τόνων.Και ουτε προκειται για το ορατο μελλον.
Lt Aldo Raine έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:38
Τα πραματα οσον αφορα την ηλεκτροκίνηση ειναι πολυ απλα:Κανένας στρατός δεν αντικαθιστα τις ΜΕΚ με μπαταρίες για να κινησει άρματα μαχης,πλοια,αεροπλανα κλπ ουτε και χώνει λεφτά στη τεχνολογια αυτη για τετοιους σκοπους.
Κοινως οι μπαταρίες ειναι άχρηστες για σοβαρες εφαρμογές.Μονο για ειδικες περιπτωσεις οπως ντρόουνς.Και υποβρύχια,αλλα εκει σε συνδυασμο με ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Υπενθυμιζω πως αυτη ηταν η πορεια που ακολουθησαν οι ΜΕΚ,και οχι μονο οι ΜΕΚ αλλα πχ και οι στροβιλοκινητηρες,για να μεινουμε ΜΟΝΟ στο θεμα κινητηρας.Τα κρατη τα ακουμπαγαν χοντρα γιατι η ταδε τεχνολογια ειχε πσωμακι σε στρατιωτικες εφαρμογες.
Ε,στις μπαταριες ΔΕΝ τα ακουμπανε.Ετσι απλα και κατανοητα.
Μεγάλο πρόβλημα για όσους οδηγούν τανκ το πρωί στη δουλειά.
There are decades where you fuck around and days where you find out
talaipwros έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:40
Τα πραγματα ειναι απλα. Τα ηλεκτροκινητα ειναι πολυ καλύτερα αυτοκίνητα στην οδηγηση και στις επιδοσεις.
Το μονο ζητημα ειναι η αυτονομια, μολις λυθει και αυτο, μόνο παλαβοι ή λουδιτες θα προτιμάνε ΜΕΚ
Το τι είναι καλύτερο αυτοκίνητο αν ρωτήσεις 100 ανθρώπους θα πάρεις 100 διαφορετικές απαντησεις, αλλά εσύ το βρήκες και βαφτισες όλους τους υπόλοιπους παλαβους. Χρώμα επιτρέπεται να διαλέξουμε κύριε Κιμ;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
talaipwros έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:40
Τα πραγματα ειναι απλα. Τα ηλεκτροκινητα ειναι πολυ καλύτερα αυτοκίνητα στην οδηγηση και στις επιδοσεις.
Το μονο ζητημα ειναι η αυτονομια, μολις λυθει και αυτο, μόνο παλαβοι ή λουδιτες θα προτιμάνε ΜΕΚ
Η αυτονομια δεν ειναι το μονο ζήτημα,η αυτονομια ειναι ΤΟ ζήτημα.Και οταν λεω αυτονομια δεν εννοω μονο ποσα χιλιομετρα θα κανει το ηλεκτρικο πριν σε αφήσει κατακαλοκαιρο μαζι με συζυγο,παιδια σκυλια,γατια κλπ καπου στα δερβενοχωρια.
Αυτονομια ειναι και το πως "γεμιζει" ενα οχημα.Το βενζινοκινητο γεμιζει με ενα μπιτονι.
Το ηλεκτρικο θελει μπαλαντεζα και δικτυο ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
Υπαρχει φυσικα και το ωφελιμο φορτιο οπου ΚΑΙ ΕΚΕΙ τα ηλεκτρικα τον πινουν (και για αυτο η ηλεκτροκινηση σε αεροπλανα ειναι απλα ανεκδοτο) αλλα ας μεινουμε στα απλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lt Aldo Raine την 17 Αύγ 2023, 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
talaipwros έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:40
Τα πραγματα ειναι απλα. Τα ηλεκτροκινητα ειναι πολυ καλύτερα αυτοκίνητα στην οδηγηση και στις επιδοσεις.
Το μονο ζητημα ειναι η αυτονομια, μολις λυθει και αυτο, μόνο παλαβοι ή λουδιτες θα προτιμάνε ΜΕΚ
Το τι είναι καλύτερο αυτοκίνητο αν ρωτήσεις 100 ανθρώπους θα πάρεις 100 διαφορετικές απαντησεις, αλλά εσύ το βρήκες και βαφτισες όλους τους υπόλοιπους παλαβους. Χρώμα επιτρέπεται να διαλέξουμε κύριε Κιμ;
Όσο επιτρέπεται να πας να νοικιάσεις betamax να δεις το βράδυ
There are decades where you fuck around and days where you find out
Lt Aldo Raine έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:38
Τα πραματα οσον αφορα την ηλεκτροκίνηση ειναι πολυ απλα:Κανένας στρατός δεν αντικαθιστα τις ΜΕΚ με μπαταρίες για να κινησει άρματα μαχης,πλοια,αεροπλανα κλπ ουτε και χώνει λεφτά στη τεχνολογια αυτη για τετοιους σκοπους.
Κοινως οι μπαταρίες ειναι άχρηστες για σοβαρες εφαρμογές.Μονο για ειδικες περιπτωσεις οπως ντρόουνς.Και υποβρύχια,αλλα εκει σε συνδυασμο με ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Υπενθυμιζω πως αυτη ηταν η πορεια που ακολουθησαν οι ΜΕΚ,και οχι μονο οι ΜΕΚ αλλα πχ και οι στροβιλοκινητηρες,για να μεινουμε ΜΟΝΟ στο θεμα κινητηρας.Τα κρατη τα ακουμπαγαν χοντρα γιατι η ταδε τεχνολογια ειχε πσωμακι σε στρατιωτικες εφαρμογες.
Ε,στις μπαταριες ΔΕΝ τα ακουμπανε.Ετσι απλα και κατανοητα.
Μεγάλο πρόβλημα για όσους οδηγούν τανκ το πρωί στη δουλειά.
Δεν με ενδιαφερει αυτο,με ενδιαφερει ομως να κανω 700 χλμ μονοκοπανια φορτωμενος με 4 ατομα,μπαγκαζια και με τον κλιματισμο και ραδιοφωνο ανοιχτό.
Ε,με τα ηλεκτρικα ΔΕΝ γινεται αυτο.
Οσο για το επιχειρημα μου ισχυει.Εαν μπουν μπαταριες σε λεο2 ειμαι μεσα.Μεχρι τοτε τα μπαταριοκινητα ειναι ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.
Lt Aldo Raine έγραψε: 17 Αύγ 2023, 21:55
Υπαρχει φυσικα και το ωφελιμο φορτιο οπου ΚΑΙ ΕΚΕΙ τα ηλεκτρικα τον πινουν
Ενεργειακη πυκνοτητα εννοεις μαλλον, στο ωφελιμο φορτιο, ροπη δηλαδη, πετανε.
Τεσπα, ηλεκτρισμος και βενζινες ειναι για παιχνιδια, για αυτο αλλωστε κανενας πυραυλος δεν καιει πετρελαιο.
Αποβαρο και ωφέλιμο φορτίο.
Εφερα και παραδειγμα τα αεροπλανα,οπου το θεμα ΒΑΡΟΣ ειναι εντελως κρισιμο.Με μπαταριες ενα αεροπλανο θα πετα ΣΥΝΕΧΩΣ στο μεγιστο απόβαρο.Πλάκα κανουμε?
Πάντως όταν αρχίσει να οδηγάει η μικρή θα σκεφτώ σοβαρά ένα μικρο, να το βάλουμε πρώτο στο γκαράζ και να το παρτουζωνουμε για τα γύρω γύρω μέχρι να βελαξει. Όχι γιατί είναι καλύτερο ούτε γιατί είναι φτηνότερο ούτε γιατί είναι οικολογικότερο. Αλλά γιατί δεν έχει συντήρηση και βλάβες.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.