Χαλας την πιατσα μ αυτα που λες...Καραμελίτσα έγραψε: 07 Μαρ 2023, 17:23Χμμ, αν αγνοήσουμε τα στοιχεία αυλοκολακείας στο νήμα, το ενδιαφέρον είναι αυτό.
Που απαντά και στο ερώτημα γιατί να αγοράσει ο ΟΣΕ το σύστημα ασφαλείας αντί να το φτιάξουμε εδώ.Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20638
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Sys, διαφωνώ. Βασικά, δεν διαφωνώ ακριβώς, απλά δεν ξέρουμε αν ισχύει. Ο Lugozzi το είπε πολύ σωστά πιο πίσω, ο γιατρός είναι ουσιαστικά ένας nobody (πολιτικά), αν λεγόταν πχ Παπανδρέου, Λοβέρδος, Βενιζέλος ή δεν ξέρω 'γω τι άλλο, δεν ξέρουμε πόσο "ηθικός" θα ήταν.sys3x έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:49Ισχύει.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 07 Μαρ 2023, 15:22Μέχρι και το ΠΑΣΟΚ πιο ηθικό είναι μπροστά σε αυτούς τους ξεφτιλες.Γαληνός έγραψε: 07 Μαρ 2023, 14:56 Ο γιατρός της αναρρωτικής εκτος ψηφοδελτίων ΠΑΣΟΚ
Ο πρωην αρμόδιος υπουργός Καραμανλής που δήλωνε λίγες μέρες πριν το δυστύχημα:
- «Μία υπεύθυνη Πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών»
Κατεβαίνει κανονικά στις εκλογές...
- «Είναι ντροπή και ντρέπομαι, που θέτετε θέματα ασφαλείας. Είναι ντροπή. Διασφαλίζουμε την ασφάλεια.».
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που υφίσταται ακόμη ως "σοβαρός" παίχτης εκλογικά η νέα δημοκρατία (και όχι το ΠΑΣΟΚ για παράδειγμα ασχέτως που πολλά στελέχη του έχουν κάνει μετάσταση, όπως ο καρκίνος, τόσο στον σρζ όσο και στην νουδού), λειτουργεί με μαφιόζικους όρους - μπροστά στην κουτάλα, την κατασπάληση δημόσιου χρήματος και το βόλεμα δεν πάνε να γαμηθούνε όλα, δεν υπάρχει ίχνος αξιοπρέπειας σε αυτά τα δίποδα, είναι ανάλγητα, λειτουργούν με όρους εγκληματικής οργάνωσης σε όλα τα επίπεδά, είτε μέσω της εκτελεστικής είτε μέσω της δικαστικής εξουσίας για να μην μιλήσουμε καν για τον δημόσιο λόγο και την επικοινωνία - δημοσιογραφία που τα έχουνε κάνει όλα κουρέλια σε βαθμό που θα έφερνε ντροπή και στον τελευταίο πολίτη της Μποτσουάνας.
Και για να μη μου πεις καμμιά μαλακία περί κομματισμού, παίζει να είμαι από τους πρώτους (αν όχι ο πρώτος, μπορώ να ψάξω και να σου πω) που είπα στο νήμα ότι ο Καραμανλής δεν πρέπει με τίποτα να ξανακατέβει αλλιώς θα είναι ξεφτίλα η όλη φάση με την παραίτηση. Και ήμουν και απ' τους πρώτους (εδώ σίγουρα όχι ο πρώτος) που αντέδρασαν όταν έγινε γνωστό ότι θα κατέβει τελικά.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Για τον μάνατζερ που αναγκάστηκε να παραιτηθεί επί Σύριζα λέμε;Καραμελίτσα έγραψε: 07 Μαρ 2023, 17:23Χμμ, αν αγνοήσουμε τα στοιχεία αυλοκολακείας στο νήμα, το ενδιαφέρον είναι αυτό.
Που απαντά και στο ερώτημα γιατί να αγοράσει ο ΟΣΕ το σύστημα ασφαλείας αντί να το φτιάξουμε εδώ.Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
07.03.2023
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.

Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.

Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Βρε σύρε να πάρεις τα φάρμακα . Ζώον.sys3x έγραψε: 07 Μαρ 2023, 12:48Επ, καλώς το κομματόσκυλο, καλώς το παλικάρι μας, τε λέει; δε χόρτασες με το Μάτι θέλεις να σκυλεύσεις και τα παιδιά από τα Τέμπη προς άγραν ψήφων της νέας δημοκρατίας βλέπω.
Καλά θα πάει κι αυτό.
Δε πα να γαμηθούν όλα, το κόμμα σας να είναι καλά να βάζει από την μάνα σας μέχρι το τρίτο ξάδερφο στο δημόσιο κι ας ψοφήσουν όλοι οι άλλοι.
Βρωμόπουστες κομματόσκυλα.
- ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 940
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2018, 02:00
- Phorum.gr user: ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Σίγουρα το θέμα, με την πάροδο των ημερών, δεν θα είναι καυτό όπως τώρα..
Παρακαλώ τα μέλη, μέχρι τις εκλογές, να το κρατήσουν αν όχι ζεστό, τουλάχιστον χλιαρό, ήτοι τουλάχιστον στην πρώτη δεκάδα των νέων δημοσιεύσεων.
Όσο και να γίνει προσπάθεια να βαλτώσει- κρυώσει, να μην επιτραπεί.
Ευχαριστώ.
Παρακαλώ τα μέλη, μέχρι τις εκλογές, να το κρατήσουν αν όχι ζεστό, τουλάχιστον χλιαρό, ήτοι τουλάχιστον στην πρώτη δεκάδα των νέων δημοσιεύσεων.
Όσο και να γίνει προσπάθεια να βαλτώσει- κρυώσει, να μην επιτραπεί.
Ευχαριστώ.
- Dr Socrates
- Δημοσιεύσεις: 2102
- Εγγραφή: 25 Μαρ 2022, 23:16
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Πελατειακό σύστημα: Ο κύριος υπεύθυνος ενός ανίκανου, ανεπαρκούς και πολλές φορές εγκληματικού Κράτους
Ένα πρώτο λοιπόν συμπέρασμα που χαρακτηρίζει την ποιότητα της δημοκρατίας στην Ελλάδα αποτελεί το γεγονός πως η πελατειακή μορφή της συντριπτικής πλειοψηφίας του πολιτικού συστήματος, των κομμάτων και των μηχανισμών τους επηρεάζουν καταλυτικά και δραστικά τη Δημόσια Διοίκηση και τους Δημόσιους Οργανισμούς σε τέτοιο βαθμό που καθιστούν το Κράτος, ανεπαρκές, ανεύθυνο -και εν τέλει- τόσο στις τραγωδίες στο Μάτι όσο και στην πρόσφατη αδιανόητη και εγκληματικό χαμό τόσο νέων ανθρώπων στα Τέμπη, λίαν επιεικώς, επικίνδυνο για τον ίδιο τον πολίτη. Για να μη μιλήσουμε για την ανεπάρκεια αυτού του ανίκανου κράτους στις πυρκαγιές, στις θεομηνίες κλπ.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/249407
Ελλάδα, ένα «αποτυχημένο κράτος»
Η εκατόμβη των Τεμπών ήρθε να μας υπενθυμίσει με τον πιο τραγικό τρόπο, ότι σε ορισμένες όψεις της η Ελληνική Πολιτεία παραμένει ένα Failed State –αποτυχημένο κράτος.
Η κυβέρνηση εκτίθεται ανεπανόρθωτα καθώς το ατύχημα των Τεμπών την εντάσσει στο κάδρο εκείνων που καταγγέλλει. Αν μη τι άλλο, η κατάσταση που αποκαλύφθηκε έπειτα από την τραγωδία στον ΟΣΕ διαψεύδει πρωτίστως την δική της μεταρρυθμιστική και εκσυγχρονιστική υπόσχεση που δεν συμβαδίζει ούτε με τις πράξεις και τις παραλείψεις που οδήγησαν στο τραγικό ατύχημα. Ούτε και με το προφίλ και την πολιτεία του παραιτηθέντος υπουργού –που ίσως είναι από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις ‘παλαιοπολιτικής’, από πολιτικό ‘τζάκι’, με σημαντικότερο asset το επίθετό του, ένας ρολίστας που περιφέρεται σε θέσεις εξουσίας και απευθύνεται στο κοινό με ύφος «υποχρεούστε να σας κυβερνήσω».
Όταν όμως οι κρίσιμες για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων συμβάσεις εγκατάστασης του συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ξεκινούν επί της ουσίας την περίοδο 2007-2014 για να μην τελειώσουν ποτέ μέχρι το 2023, η αποτυχία ξεπερνάει τις ευθύνες της εκάστοτε κυβέρνησης.
Γίνεται αποτυχία της Πολιτείας εν γένει και σύσσωμου του πολιτικού συστήματος. Στην καθημερινότητα των υπουργείων οι συμβάσεις που αστοχούν ή που χρονίζουν, συνιστούν κανονικότητα. Αν ανατρέξει κανείς στο χρονικό της πολύπαθης σύμβασης 717 θα διαπιστώσει ότι υπάρχει μια διάσταση μοιρολατρίας ακόμα και στις κοινοβουλευτικές επερωτήσεις: καταγγέλλοντες και υπερασπιζόμενοι του κυβερνητικού έργου επί των σιδηροδρόμων βαθιά μέσα τους έχουν πάθει μιθριδατισμό με τις εκφάνσεις ενός άχρηστου κράτους. Το οποίο δεν είχε αναλάβει να στείλει επανδρωμένη αποστολή στον Άρη, μια –σχετικά μικρή και όχι βαριά– εργολαβία είχε την υποχρέωση να ολοκληρώσει με κύριο αντικείμενο το ηλεκτρομηχανολογικό.
Η αποτυχία του κράτους στους σιδηροδρόμους συντελείται σε ευρύτερο φόντο. Οι ιδιωτικοποιήσεις και οι αναδιαρθρώσεις πραγματοποιούνται συνήθως υπό την επίκληση της εξυγίανσης και του εκσυγχρονισμού. Εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνδέεται το αντίθετό της. Αποτέλεσε αντικείμενο των μνημονιακών δεσμεύσεων, οι κυβερνήσεις Γ. Παπανδρέου, και Α. Σαμαρά την εκτιμούσαν περί τα 300 εκ. περίπου στην περίοδο 2010-2013, κατέληξε να εκποιηθεί έναντι 45 εκ. από τον ΣΥΡΙΖΑ το 2017. Κακήν κακώς, με μια άθλια σύμβαση, που δεν προέβλεπε καμία υποχρέωση επενδύσεων από τον ανάδοχο και καμιά σημαντική ωφέλεια για το ελληνικό δημόσιο.
Την ίδια στιγμή το υπόλοιπο των θυγατρικών του οργανισμού (ΓΑΙΟΣΕ, ΟΣΕ κ.λπ.) ήταν σαν να δέχθηκαν τον ακρωτηριασμό του πιο κερδοφόρου εμπορικά τμήματος, προκειμένου τα υπόλοιπα να μείνουν ίδια και απαράλλακτα. Φθίνοντας διαρκώς από την άποψη των επενδύσεων, της ποιότητας των υποδομών, και της κατάστασης του εργατικού δυναμικού.
Έτσι φτάσαμε να έχουμε ‘Ασημένια Βέλη’ και πίεση εκ μέρους των Ιταλών ώστε να μειώνονται διαρκώς οι χρόνοι των δρομολογίων από την μία, με τους κλειδούχους, τα τηλεγραφήματα, και τα μπλοκάκια του σταθμαρχείου από την άλλη.
Υπουργοί και διευθύνοντες σύμβουλοι πανηγύριζαν στις συνεντεύξεις τύπου για τις «3 και κάτι» ώρες του Αθήνα-Θεσσαλονίκη (στην πραγματικότητα κοντά στις 4, διάρκεια που τα δρομολόγια του ΟΣΕ πρόσφεραν και το 2000), κρύβοντας κάτω από το χαλί την άθλια κατάσταση του οργανισμού. Σταύρωναν τα χέρια τους μήπως και οι συμβάσεις ολοκληρωθούν επιτέλους το 2023-2024, όπως υποσχόταν οι τελευταίες αναθεωρήσεις, και σκεφτόταν ότι αφού δεν συνέβη «κάτι» μέχρι τώρα, δεν θα συμβεί και από εδώ και πέρα.
Η τραγωδία έχει αφήσει ένα κενό στο βλέμμα των περισσότερων Ελλήνων. Συγκινητική είναι η διαθεσιμότητα στην αιμοδοσία, μεν, αλλά δεν μπορεί να καλύψει την κόπωση που αισθάνεται η κοινωνία, την ματαίωση, και την αηδία για τις δολοφονίες που διαπράττει το αποτυχημένο κράτος.
Από την τελευταία δεν γλυτώνει καμία χαρακτηριστική φιγούρα της τραγικής επικαιρότητας: Ούτε ο τύπος του δημοσίου υπαλλήλου και των συνηθισμένων πρακτικών που συμβολίζει ο σταθμάρχης (ένας 59χρονος που για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους κατέληξε πρόσφατα να καταλάβει μια θέση που προκηρύχθηκε με ανώτατο όριο ηλικίας τα 42 χρόνια), ούτε εκείνος του πολιτικού που εκφράζει ο παραιτημένος Υπουργός, ούτε η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ και της ευρύτερης Αριστεράς που εργαλειοποιούν μια τραγωδία για να κερδίσουν καμία μονάδα ενόψει των εκλογών, ή εν είδει ιδεολογικής αυτοδικαίωσης.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/249364
Ένα πρώτο λοιπόν συμπέρασμα που χαρακτηρίζει την ποιότητα της δημοκρατίας στην Ελλάδα αποτελεί το γεγονός πως η πελατειακή μορφή της συντριπτικής πλειοψηφίας του πολιτικού συστήματος, των κομμάτων και των μηχανισμών τους επηρεάζουν καταλυτικά και δραστικά τη Δημόσια Διοίκηση και τους Δημόσιους Οργανισμούς σε τέτοιο βαθμό που καθιστούν το Κράτος, ανεπαρκές, ανεύθυνο -και εν τέλει- τόσο στις τραγωδίες στο Μάτι όσο και στην πρόσφατη αδιανόητη και εγκληματικό χαμό τόσο νέων ανθρώπων στα Τέμπη, λίαν επιεικώς, επικίνδυνο για τον ίδιο τον πολίτη. Για να μη μιλήσουμε για την ανεπάρκεια αυτού του ανίκανου κράτους στις πυρκαγιές, στις θεομηνίες κλπ.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/249407
Ελλάδα, ένα «αποτυχημένο κράτος»
Η εκατόμβη των Τεμπών ήρθε να μας υπενθυμίσει με τον πιο τραγικό τρόπο, ότι σε ορισμένες όψεις της η Ελληνική Πολιτεία παραμένει ένα Failed State –αποτυχημένο κράτος.
Η κυβέρνηση εκτίθεται ανεπανόρθωτα καθώς το ατύχημα των Τεμπών την εντάσσει στο κάδρο εκείνων που καταγγέλλει. Αν μη τι άλλο, η κατάσταση που αποκαλύφθηκε έπειτα από την τραγωδία στον ΟΣΕ διαψεύδει πρωτίστως την δική της μεταρρυθμιστική και εκσυγχρονιστική υπόσχεση που δεν συμβαδίζει ούτε με τις πράξεις και τις παραλείψεις που οδήγησαν στο τραγικό ατύχημα. Ούτε και με το προφίλ και την πολιτεία του παραιτηθέντος υπουργού –που ίσως είναι από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις ‘παλαιοπολιτικής’, από πολιτικό ‘τζάκι’, με σημαντικότερο asset το επίθετό του, ένας ρολίστας που περιφέρεται σε θέσεις εξουσίας και απευθύνεται στο κοινό με ύφος «υποχρεούστε να σας κυβερνήσω».
Όταν όμως οι κρίσιμες για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων συμβάσεις εγκατάστασης του συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ξεκινούν επί της ουσίας την περίοδο 2007-2014 για να μην τελειώσουν ποτέ μέχρι το 2023, η αποτυχία ξεπερνάει τις ευθύνες της εκάστοτε κυβέρνησης.
Γίνεται αποτυχία της Πολιτείας εν γένει και σύσσωμου του πολιτικού συστήματος. Στην καθημερινότητα των υπουργείων οι συμβάσεις που αστοχούν ή που χρονίζουν, συνιστούν κανονικότητα. Αν ανατρέξει κανείς στο χρονικό της πολύπαθης σύμβασης 717 θα διαπιστώσει ότι υπάρχει μια διάσταση μοιρολατρίας ακόμα και στις κοινοβουλευτικές επερωτήσεις: καταγγέλλοντες και υπερασπιζόμενοι του κυβερνητικού έργου επί των σιδηροδρόμων βαθιά μέσα τους έχουν πάθει μιθριδατισμό με τις εκφάνσεις ενός άχρηστου κράτους. Το οποίο δεν είχε αναλάβει να στείλει επανδρωμένη αποστολή στον Άρη, μια –σχετικά μικρή και όχι βαριά– εργολαβία είχε την υποχρέωση να ολοκληρώσει με κύριο αντικείμενο το ηλεκτρομηχανολογικό.
Η αποτυχία του κράτους στους σιδηροδρόμους συντελείται σε ευρύτερο φόντο. Οι ιδιωτικοποιήσεις και οι αναδιαρθρώσεις πραγματοποιούνται συνήθως υπό την επίκληση της εξυγίανσης και του εκσυγχρονισμού. Εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνδέεται το αντίθετό της. Αποτέλεσε αντικείμενο των μνημονιακών δεσμεύσεων, οι κυβερνήσεις Γ. Παπανδρέου, και Α. Σαμαρά την εκτιμούσαν περί τα 300 εκ. περίπου στην περίοδο 2010-2013, κατέληξε να εκποιηθεί έναντι 45 εκ. από τον ΣΥΡΙΖΑ το 2017. Κακήν κακώς, με μια άθλια σύμβαση, που δεν προέβλεπε καμία υποχρέωση επενδύσεων από τον ανάδοχο και καμιά σημαντική ωφέλεια για το ελληνικό δημόσιο.
Την ίδια στιγμή το υπόλοιπο των θυγατρικών του οργανισμού (ΓΑΙΟΣΕ, ΟΣΕ κ.λπ.) ήταν σαν να δέχθηκαν τον ακρωτηριασμό του πιο κερδοφόρου εμπορικά τμήματος, προκειμένου τα υπόλοιπα να μείνουν ίδια και απαράλλακτα. Φθίνοντας διαρκώς από την άποψη των επενδύσεων, της ποιότητας των υποδομών, και της κατάστασης του εργατικού δυναμικού.
Έτσι φτάσαμε να έχουμε ‘Ασημένια Βέλη’ και πίεση εκ μέρους των Ιταλών ώστε να μειώνονται διαρκώς οι χρόνοι των δρομολογίων από την μία, με τους κλειδούχους, τα τηλεγραφήματα, και τα μπλοκάκια του σταθμαρχείου από την άλλη.
Υπουργοί και διευθύνοντες σύμβουλοι πανηγύριζαν στις συνεντεύξεις τύπου για τις «3 και κάτι» ώρες του Αθήνα-Θεσσαλονίκη (στην πραγματικότητα κοντά στις 4, διάρκεια που τα δρομολόγια του ΟΣΕ πρόσφεραν και το 2000), κρύβοντας κάτω από το χαλί την άθλια κατάσταση του οργανισμού. Σταύρωναν τα χέρια τους μήπως και οι συμβάσεις ολοκληρωθούν επιτέλους το 2023-2024, όπως υποσχόταν οι τελευταίες αναθεωρήσεις, και σκεφτόταν ότι αφού δεν συνέβη «κάτι» μέχρι τώρα, δεν θα συμβεί και από εδώ και πέρα.
Η τραγωδία έχει αφήσει ένα κενό στο βλέμμα των περισσότερων Ελλήνων. Συγκινητική είναι η διαθεσιμότητα στην αιμοδοσία, μεν, αλλά δεν μπορεί να καλύψει την κόπωση που αισθάνεται η κοινωνία, την ματαίωση, και την αηδία για τις δολοφονίες που διαπράττει το αποτυχημένο κράτος.
Από την τελευταία δεν γλυτώνει καμία χαρακτηριστική φιγούρα της τραγικής επικαιρότητας: Ούτε ο τύπος του δημοσίου υπαλλήλου και των συνηθισμένων πρακτικών που συμβολίζει ο σταθμάρχης (ένας 59χρονος που για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους κατέληξε πρόσφατα να καταλάβει μια θέση που προκηρύχθηκε με ανώτατο όριο ηλικίας τα 42 χρόνια), ούτε εκείνος του πολιτικού που εκφράζει ο παραιτημένος Υπουργός, ούτε η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ και της ευρύτερης Αριστεράς που εργαλειοποιούν μια τραγωδία για να κερδίσουν καμία μονάδα ενόψει των εκλογών, ή εν είδει ιδεολογικής αυτοδικαίωσης.
Πηγη https://ardin-rixi.gr/archives/249364
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dr Socrates την 07 Μαρ 2023, 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 15492
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Μετέφερε στην ζούλα πυρομαχικά από το οπλοστάσιο του ΕΣ για την Ουκρανία.The Rebel έγραψε: 07 Μαρ 2023, 19:03 07.03.2023
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Με ρεγουλα τα χαπια μαγκες.Με ρεγουλα.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Συντρίμμια από UFO μετέφεραν, μην περιμένετε να μάθουμε ποτέ την αλήθεια.. Our government knows..Ζενίθεδρος έγραψε: 07 Μαρ 2023, 20:29Μετέφερε στην ζούλα πυρομαχικά από το οπλοστάσιο του ΕΣ για την Ουκρανία.The Rebel έγραψε: 07 Μαρ 2023, 19:03 07.03.2023
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Α ρε ζιαμπα. Ακόμη να καταλάβεις πως δεν υπήρχε εμπορική αμαξοστοιχία. Ήταν ολογραμμα. Το ιντερσιτι το κατέστρεψε κοσμοσφαιρα των γκρίζων με ρίψη ακτίνων πλάσματος από τα μίνι μπεβατρον που είχε πάνω.The Rebel έγραψε: 07 Μαρ 2023, 19:03 07.03.2023
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Ρωσικής προέλευσης που κατά πάσα πιθανότητα τα πιλοταραν οι καλύτεροι της μαύρης αδελφότητας των ροτσιλντ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Όλοι κάνουμε λάθη. Εδώ ζεί κανείς με άλλο άτομο χρόνια και ανακαλύπτει διάφορα, πόσο μάλλον στη ψήφο και όταν είναι αρκετά νέος. Αλλά πρέπει να ομολογήσω οτι ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιός είσαι, και αν το έβγαλες "ντουντούκα", γιατί δε βάζεις το παλιό νικ που είχες, να μάθουμε?Bic έγραψε: 06 Μαρ 2023, 15:16Άρα, συμφωνούμε. Σ' αυτό, τουλάχιστον, στα περισσότερα όχι. Απλά είδα το ποστ σου και μου φάνηκε σαν να λες ότι όντως δεν πρέπει να ακούμε τους απατεώνες, απλά ότι θεώρησες πως υπάρχουν και στις δυο πλευρές. Λάθος το κατάλαβα μάλλον, οκ.Kauldron έγραψε: 06 Μαρ 2023, 15:11Εγώ είμαι της άποψης, αγαπητέ "Μπίκ" που δε μας λές από πού γνωριζόμαστε, γιατί σίγουρα δεν είσαι καινούργιος, οτι όποιος μιλάει, εφόσον αποδεικνύει αυτά που λέει, ή μπορούν να ελεγχθούν, η δεδομένη δήλωση είναι εντάξει. Αυτό που λέει, εύκολα μπορεί να ελεγχθεί. Όπως έυκολα ελέγχονταν και οι δηλώσεις του Μητσοτέα για ΜΕΘ.Bic έγραψε: 06 Μαρ 2023, 15:07
Kauldron, είσαι κι εσύ της άποψης ότι αν κάποιος έχει καταδικαστεί είναι απατεώνας και δεν δικαιούται να μιλάει γενικά;
Όσο για το από που γνωριζόμαστε, πίστευα θα το έχεις καταλάβει ήδη, μόνο ντουντούκα δεν έχω βγάλει για το ποιος είμαι. Έχουμε πιει και καφέ μαζί στην Αριστοτέλους κάποια στιγμή. Και για να γίνω και λίγο κακός (), τότε που ακόμα τους υποστήριζες αυτούς που τώρα βρίζεις, τόσο παλιά δηλαδή.
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ερμής έγραψε: 07 Μαρ 2023, 21:00Α ρε ζιαμπα. Ακόμη να καταλάβεις πως δεν υπήρχε εμπορική αμαξοστοιχία. Ήταν ολογραμμα. Το ιντερσιτι το κατέστρεψε κοσμοσφαιρα των γκρίζων με ρίψη ακτίνων πλάσματος από τα μίνι μπεβατρον που είχε πάνω.Spoiler
The Rebel έγραψε: 07 Μαρ 2023, 19:03 07.03.2023
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα»: Στην κηδεία του μηχανοδηγού ο Κ.Μητσοτάκης – «Ήταν φίλος μου»
Κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή.
Περιπλέκεται το μυστήριο με την εμπορική αμαξοστοιχία-«φάντασμα» με ήρθε σε φονική σύγκρουση η επιβατική αμαξοστοιχία της Λάρισας προκαλώντας 57 θανάτους, καθώς στην κηδεία του μηχανοδηγού βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης ο οποίος τον γνώριζε προσωπικά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αυτή την ώρα παρίσταται στην κηδεία του μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη στην Καισαριανή.
Το μυστήριο μεγαλώνει καθώς ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και επίσης γιατί δεν είχε δηλωθεί η διαδρομή της!
Ο Σπύρος Βούλγαρης έμενε στην Αθήνα και πέρασε το τριήμερο στον τόπο καταγωγής του, το Λιανοκλάδι.
Αρχικά λεγόταν ότι ο Σπύρος Βούλγαρης μηχανοδηγός μεν, επέβαινε ως επιβάτης δε, στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Ο πατέρας του στη συνέχεια εξήγησε ότι το παιδί του ήταν ένας από τους δυο μηχανοδηγούς του εμπορικού τρένου και έκανε το δρομολόγιο προς Αθήνα.
Εδώ συμβαίνουν περίεργα πράγματα που χρειάζονται καθαρές απαντήσεις.
https://www.pronews.gr/elliniki-politik ... prosopika/
Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη; Φλώρε, θα πεις στον Ελληνικό λαό,
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ;;;
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ;;;
https://twitter.com/vas_mor/status/1632 ... TZ_qgtAAAA
Ρωσικής προέλευσης που κατά πάσα πιθανότητα τα πιλοταραν οι καλύτεροι της μαύρης αδελφότητας των ροτσιλντ

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ο οποίος ποτέ δεν πατάει το πόδι του όταν πιάσει μια φωτιά; Εεεεεε;Για ποιο λόγο ο στρατός βρισκόταν στα Τέμπη;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1847 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
-
- 3 Απαντήσεις
- 165 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
-
- 29 Απαντήσεις
- 1002 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
-
- 0 Απαντήσεις
- 148 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron