!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Τα πράγματα είναι απλά
Αλλαγή του νόμου ανηλίκων και εξίσωση των ποινών με εκείνες των ενηλίκων
Εφαρμογή της αστυνομίας ανηλίκων εντός των σχολικών μονάδων
τι έκανες ; έριξε μολότοφ; εισαγγελέας ανηλίκων με αρμοδιότητα την μεταφορά του μαθητή παραβάτη στη φυλακή
Εάν ο μαθητής είναι ανήλικος, άμεση σύλληψη του γονέα κηδεμόνα
αυτόφωρη διαδικασία και ποινές χωρίς εξαγορά ή έφεση
Σε αδικήματα όπως πώληση και χρήση ναρκωτικών, καταστροφή δημόσιας περιουσίας και βίαιη και κακοποιητική συμπεριφορά, χρήση όπλων μαχαιριών πιστολιών κλπ
εκτός των άλλων χρηματικό πρόστιμο φυλάκιση και
αναγκαστική εργασία προς όφελος της σχολικής κοινότητας
πχ. καθάρισμα τουαλέτες υπό την επίβλεψη αστυνομικού οργάνου
Ποινές χρειάζονται στα σχολεία και αστυνομία
να μη σας πω και ότι τότε που ο δάσκαλος είχε τον χάρακα και βάραγε στο ψαχνό όλοι ήταν μια χαρά και το σχολείο έβγαζε ανθρώπους
Επιπλέον όπως και στην ερβαρτιανή μέθοδο διδασκαλίας
εφαρμογή του μέτρου Παιδονόμος.
https://www.imerazante.gr/2013/04/18/63413
http://ikee.lib.auth.gr/record/109204/f ... 8-1879.pdf
Έλεγχος της προσωπικής και κοινωνικής ζωής από αστυνομικό όργανο
τότε έχουμε κάποια ελπίδα να επιβιώσουμε στα επόμενα χρόνια
αλλιώς ..απογοητευτείτε τίμια
Αλλαγή του νόμου ανηλίκων και εξίσωση των ποινών με εκείνες των ενηλίκων
Εφαρμογή της αστυνομίας ανηλίκων εντός των σχολικών μονάδων
τι έκανες ; έριξε μολότοφ; εισαγγελέας ανηλίκων με αρμοδιότητα την μεταφορά του μαθητή παραβάτη στη φυλακή
Εάν ο μαθητής είναι ανήλικος, άμεση σύλληψη του γονέα κηδεμόνα
αυτόφωρη διαδικασία και ποινές χωρίς εξαγορά ή έφεση
Σε αδικήματα όπως πώληση και χρήση ναρκωτικών, καταστροφή δημόσιας περιουσίας και βίαιη και κακοποιητική συμπεριφορά, χρήση όπλων μαχαιριών πιστολιών κλπ
εκτός των άλλων χρηματικό πρόστιμο φυλάκιση και
αναγκαστική εργασία προς όφελος της σχολικής κοινότητας
πχ. καθάρισμα τουαλέτες υπό την επίβλεψη αστυνομικού οργάνου
Ποινές χρειάζονται στα σχολεία και αστυνομία
να μη σας πω και ότι τότε που ο δάσκαλος είχε τον χάρακα και βάραγε στο ψαχνό όλοι ήταν μια χαρά και το σχολείο έβγαζε ανθρώπους
Επιπλέον όπως και στην ερβαρτιανή μέθοδο διδασκαλίας
εφαρμογή του μέτρου Παιδονόμος.
https://www.imerazante.gr/2013/04/18/63413
http://ikee.lib.auth.gr/record/109204/f ... 8-1879.pdf
Έλεγχος της προσωπικής και κοινωνικής ζωής από αστυνομικό όργανο
τότε έχουμε κάποια ελπίδα να επιβιώσουμε στα επόμενα χρόνια
αλλιώς ..απογοητευτείτε τίμια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος βοθρατζης την 03 Μαρ 2023, 13:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
“Success is not about winning every battle, but about having the strength to keep fighting”?
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1916
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Ακόμα και με δραματική μείωση της ύλης το βλέπω δύσκολο να βγει η σχολική χρονιά με 10 παιδιά και δύο ή τρεις δασκάλους ανά τάξη. Θα χρειαζόμασταν στρατιές εκπαιδευτικών. Επίσης όταν λες δραματική μείωση της ύλης, πόσο δραματική; Προβλέπεις για παράδειγμα κατάργηση ορισμένων μαθημάτων;axilmar έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:34 Τι θα επρεπε να γινει; Εχω διαμορφωση πολυ συγκεκριμενη αποψη για το θεμα:
1. ταξεις το πολυ 10 παιδιων.
2. δραματικη μειωση της υλης.
3. εμφαση στην κριτικη σκεψη.
4. οχι απομνημονευση.
5. 2 ή 3 δασκαλοι σε καθε ταξη.
6. εμφαση στην κοινωνικη ζωη.
7. βιωματικη διδασκαλια.
8. αντικασταση της βαθμολογιας με ποιοτικους δεικτες σε τομεις (κριτικη σκεψη, πειθαρχια, αναλυτικοτητα, συμμετοχικοτητα κλπ)
Και για την 3βαθμια εκπαιδευση, που την βλεπουμε στην Ελλαδα σαν ακομα ενα σχολειο, εχω να πω τα εξης:
1. 3 επιπεδα εξετασεων (πολλαπλη επιλογη οφλαιν, πολλαπλη επιλογη ονλαιν, εξετασεις σε αιθουσα).
2. κυκλοι σπουδων ανα ειδος με ξεχωριστες εξετασεις.
3. εισοδο σε εξετασεις μονο με ταυτοτητα ή αφμ ή οποιον αλλο κωδικο εχει το κρατος εκεινη την στιγμη.
4. εξετασεις 2 φορες τον χρονο.
νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1916
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Αυτά που λες μόνο σε ολοκληρωτικό καθεστώς θα μπορούσαν να εφαρμοστούν.βοθρατζης έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:14 Τα πράγματα είναι απλά
Αλλαγή του νόμου ανηλίκων και εξίσωση των ποινών με εκείνες των ενηλίκων
Εφαρμογή της αστυνομίας ανηλίκων εντός των σχολικών μονάδων
τι έκανες ; έριξε μολότοφ; εισαγγελέας ανηλίκων με αρμοδιότητα την μεταφορά του μαθητή παραβάτη στη φυλακή
Εάν ο μαθητής είναι ανήλικος, άμεση σύλληψη του γονέα κηδεμόνα
αυτόφωρη διαδικασία και ποινές χωρίς εξαγορά ή έφεση
Σε αδικήματα όπως πώληση και χρήση ναρκωτικών, καταστροφή δημόσιας περιουσίας και βίαιη και κακοποιητική συμπεριφορά, χρήση όπλων μαχαιριών πιστολιών κλπ
εκτός των άλλων χρηματικό πρόστιμο φυλάκιση και
αναγκαστική εργασία προς όφελος της σχολικής κοινότητας
πχ. καθάρισμα τουαλέτες υπό την επίβλεψη αστυνομικού οργάνου
Ποινές χρειάζονται στα σχολεία και αστυνομία
να μη σας πω και ότι τότε που ο δάσκαλος είχε τον χάρακα και βάραγε στο ψαχνό όλοι ήταν μια χαρά και το σχολείο έβγαζε ανθρώπους
Επιπλέον όπως και στην εραβαρτιανή μέθοδο διδασκαλίας
εφαρμογή του μέτρου Παιδονόμος.
https://www.imerazante.gr/2013/04/18/63413
http://ikee.lib.auth.gr/record/109204/f ... 8-1879.pdf
Έλεγχος της προσωπικής και κοινωνικής ζωής από αστυνομικό όργανο
τότε έχουμε κάποια ελπίδα να επιβιώσουμε στα επόμενα χρόνια
αλλιώς ..απογοητευτείτε τίμια
νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 22067
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Mε ολα αυτα τα ανεπαρκη κομματοσκυλα που εχουμε για επαιδευτικους δυστυχως τεινω να συμφωνησω μαζι σου.Antipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 11:12 https://unherd.com/2021/02/why-we-shoul ... ?=refinnar
Συμφωνείτε ότι τα σχολεία είναι de facto παιδικοί σταθμοί και δεν παρέχουν ουσιαστική μόρφωση και εκπαίδευση; Αν συμφωνείτε τότε τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει αυτό; Γιατί να μην τα καταργήσουμε και να βρούμε άλλο τρόπο να μορφώνουμε τους ταλαντούχους νέους μας;
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Δεν είναι απαραίτητο ολοκληρωτικό καθεστώςAntipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:26Αυτά που λες μόνο σε ολοκληρωτικό καθεστώς θα μπορούσαν να εφαρμοστούν.βοθρατζης έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:14 Τα πράγματα είναι απλά
Αλλαγή του νόμου ανηλίκων και εξίσωση των ποινών με εκείνες των ενηλίκων
Εφαρμογή της αστυνομίας ανηλίκων εντός των σχολικών μονάδων
τι έκανες ; έριξε μολότοφ; εισαγγελέας ανηλίκων με αρμοδιότητα την μεταφορά του μαθητή παραβάτη στη φυλακή
Εάν ο μαθητής είναι ανήλικος, άμεση σύλληψη του γονέα κηδεμόνα
αυτόφωρη διαδικασία και ποινές χωρίς εξαγορά ή έφεση
Σε αδικήματα όπως πώληση και χρήση ναρκωτικών, καταστροφή δημόσιας περιουσίας και βίαιη και κακοποιητική συμπεριφορά, χρήση όπλων μαχαιριών πιστολιών κλπ
εκτός των άλλων χρηματικό πρόστιμο φυλάκιση και
αναγκαστική εργασία προς όφελος της σχολικής κοινότητας
πχ. καθάρισμα τουαλέτες υπό την επίβλεψη αστυνομικού οργάνου
Ποινές χρειάζονται στα σχολεία και αστυνομία
να μη σας πω και ότι τότε που ο δάσκαλος είχε τον χάρακα και βάραγε στο ψαχνό όλοι ήταν μια χαρά και το σχολείο έβγαζε ανθρώπους
Επιπλέον όπως και στην εραβαρτιανή μέθοδο διδασκαλίας
εφαρμογή του μέτρου Παιδονόμος.
https://www.imerazante.gr/2013/04/18/63413
http://ikee.lib.auth.gr/record/109204/f ... 8-1879.pdf
Έλεγχος της προσωπικής και κοινωνικής ζωής από αστυνομικό όργανο
τότε έχουμε κάποια ελπίδα να επιβιώσουμε στα επόμενα χρόνια
αλλιώς ..απογοητευτείτε τίμια
είναι όμως απαραίτητο να καταλάβει ο κόσμος ότι τα σχολεία είναι γιάφκα παρανομίας που πρέπει να χτυπηθεί άμεσα με αστυνομικά μέτρα
Εγώ ξέρω ότι η αστυνομία είναι υπεύθυνη για τη δημόσια ασφάλεια παντού
δεν είναι οι καθηγητές μπράβοι ; ή αστυνομικοί; ε πως να τα βάλουν με ποινικούς ανηλίκους που χρησιμοποιούν όπλα;
μόνο έτσι θα μπορούσε να αλλάξει το δημόσιο σχολείο
αλλιώς
πάμε για καταστροφή
“Success is not about winning every battle, but about having the strength to keep fighting”?
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
σωστά και άμεση απόλυση του 50% των καθηγητών με κομματικά κριτήριαΟργισμένος έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:28Mε ολα αυτα τα ανεπαρκη κομματοσκυλα που εχουμε για επαιδευτικους δυστυχως τεινω να συμφωνησω μαζι σου.Antipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 11:12 https://unherd.com/2021/02/why-we-shoul ... ?=refinnar
Συμφωνείτε ότι τα σχολεία είναι de facto παιδικοί σταθμοί και δεν παρέχουν ουσιαστική μόρφωση και εκπαίδευση; Αν συμφωνείτε τότε τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει αυτό; Γιατί να μην τα καταργήσουμε και να βρούμε άλλο τρόπο να μορφώνουμε τους ταλαντούχους νέους μας;
δεν είναι δυνατόν να είναι γιάφκα αριστερών
“Success is not about winning every battle, but about having the strength to keep fighting”?
- Antipnevma
- Δημοσιεύσεις: 1916
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2020, 12:11
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Γιατί δεν συμφωνείς με τον τίτλο; Λειτουργεί το σχολείο πράγματι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα; Οι περισσότεροι δεν μαθαίνουν τίποτα και χωρις φροντιστήριο πολλοί δεν θα παίρνανε ποτέ ούτε καν απολυτήριο γυμνασίου άμα το σύστημα προαγωγής λειτουργούσε ως όφειλε.Σέλευκας έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:23 Δε συμφωνώ με τον τίτλο. Υπερβολικος. Βασικα θα έπρεπε να λειτουργεί και λειτουργεί και ως πάρκο φύλαξης για τους εργαζόμενους γονείς.
νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Σιγουρα θα χρειαστουν παραπανω εκπαιδευτικοι, αλλα οχι παραπανω αιθουσες. Θα μπορουσαν να σπαστουν σε 2 γκρουπ οι ταξεις των 20-25 παιδιων, και να κανουν μαθημα αντιστοιχα σε μισαωρα αντι για 40-50 λεπτα το καθε γκρουπ.Antipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:24Ακόμα και με δραματική μείωση της ύλης το βλέπω δύσκολο να βγει η σχολική χρονιά με 10 παιδιά και δύο ή τρεις δασκάλους ανά τάξη. Θα χρειαζόμασταν στρατιές εκπαιδευτικών. Επίσης όταν λες δραματική μείωση της ύλης, πόσο δραματική; Προβλέπεις για παράδειγμα κατάργηση ορισμένων μαθημάτων;axilmar έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:34 Τι θα επρεπε να γινει; Εχω διαμορφωση πολυ συγκεκριμενη αποψη για το θεμα:
1. ταξεις το πολυ 10 παιδιων.
2. δραματικη μειωση της υλης.
3. εμφαση στην κριτικη σκεψη.
4. οχι απομνημονευση.
5. 2 ή 3 δασκαλοι σε καθε ταξη.
6. εμφαση στην κοινωνικη ζωη.
7. βιωματικη διδασκαλια.
8. αντικασταση της βαθμολογιας με ποιοτικους δεικτες σε τομεις (κριτικη σκεψη, πειθαρχια, αναλυτικοτητα, συμμετοχικοτητα κλπ)
Και για την 3βαθμια εκπαιδευση, που την βλεπουμε στην Ελλαδα σαν ακομα ενα σχολειο, εχω να πω τα εξης:
1. 3 επιπεδα εξετασεων (πολλαπλη επιλογη οφλαιν, πολλαπλη επιλογη ονλαιν, εξετασεις σε αιθουσα).
2. κυκλοι σπουδων ανα ειδος με ξεχωριστες εξετασεις.
3. εισοδο σε εξετασεις μονο με ταυτοτητα ή αφμ ή οποιον αλλο κωδικο εχει το κρατος εκεινη την στιγμη.
4. εξετασεις 2 φορες τον χρονο.
Καποια μαθηματα που ετσι και αλλιως δεν κανουν τιποτα τα παιδια καλο θα ηταν να καταργηθουν.
Τωρα, σε οτι αφορα την υλη, δεν θα ηθελα καταργηση μαθηματων, αλλα απλοποιηση και απλουστευση τους. Πχ στα μαθηματικα δεν χρειαζεται τα παιδια να μαθαινουν πινακες, ορια, ολοκληρωματα κλπ.
Θα ηθελα επισης και καταργηση των θρησκευτικων, καθοτι αθεος (διοτι δεν υπαρχει ουτε η παραμικρη αποδειξη για υπαρξη οτιδηποτε περαν του συμπαντος αυτου). Αλλα ειμαι ευελικτος, εαν ο κοσμος θελει θρησκευτικα, να γινονται.
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
εχουμε φτάσει να θεωρούμε πρότυπο το σχολείο των δικών μου χρόνων ή μάλλον των προηγούμενων δηλαδη των σημερινων εξηντάρηδων.Antipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 13:33Γιατί δεν συμφωνείς με τον τίτλο; Λειτουργεί το σχολείο πράγματι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα; Οι περισσότεροι δεν μαθαίνουν τίποτα και χωρις φροντιστήριο πολλοί δεν θα παίρνανε ποτέ ούτε καν απολυτήριο γυμνασίου άμα το σύστημα προαγωγής λειτουργούσε ως όφειλε.Σέλευκας έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:23 Δε συμφωνώ με τον τίτλο. Υπερβολικος. Βασικα θα έπρεπε να λειτουργεί και λειτουργεί και ως πάρκο φύλαξης για τους εργαζόμενους γονείς.
Αλλά οχι οτι δεν μαθαινουν τίποτε μη μηδενιζουμε.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Ενώ αν έλεγαν να μην μαθαίνουμε τα πράγματα που πάνε ενάντια στην θρησκευτική πλύση εγκεφάλου επειδή είναι καταπίεση, βασανιστήριο και βαρεμάρα όπως λέτε εσύ και ο αρθρογράφος τότε θα ήταν αξιέπαινοι, υποθέτω.Antipnevma έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:20Το άρθρο δεν λέει τίποτε για πολιτική. Λέει ότι τα σχολεία παρέχουν αχρείαστες νηπιαγωγικές υπηρεσίες και όχι μόρφωση. Αυτές τις υπηρεσίες τις επιβάλει το κράτος είτε κάνεις τις ζητάει είτε όχι. Επειδή κακά τα ψέματα οι περισσότεροι μαθητές δεν ενδιαφέρονται καθόλου για αυτά που καλούνται να μάθουν υφίστανται ένα συνεχές βασανιστήριο καταπίεσης και βαρεμάρας. Αυτό δεν έχει σχέση με πολιτική και ισχύει τόσο για τα δημόσια όσο και τα ιδιωτικά σχολεία. Επίσης λέει αυτό που ξέρουν όλοι. Τα σχολείο είναι το μόνο κοινωνικό περιβάλλον πέραν της φυλακής όπου ένας άνθρωπος (και οι καθηγητές) έχει μεγάλες πιθανότητες να αντιμετωπίσει κάποια ακραία μορφή σωματικής και ψυχολογικής βίας. Άτοπη η σύγκριση με τους ΗΠΑνους συντηρητικούς γιατί αυτοί δεν έχουν πρόβλημα με το σχολείο ως θεσμό. Το πρόβλημα τους είναι ότι δεν το θεωρούν πολιτικά αξιόπιστο γιατί δεν κάνει την ιδεολογική και θρησκευτική πλύση εγκεφάλου που απαιτούν αυτοί.Stalker έγραψε: 03 Μαρ 2023, 11:35 Η κριτική του άρθρου στα σχολεία είναι εντελώς ανούσια, αυτά που χαρακτηρίζει μειονεκτήματα του σχολείου είναι γενικά μειονεκτήματα της κοινωνικοποίησης, είτε γίνεται κατά πρόσωπο είτε ιντερνετικά. Ως τέτοια μπορούν να λυθούν μόνο με απομόνωση των παιδιών και τους γονείς σαν αποκλειστικούς gatekeepers πληροφορίας. Δεν είναι τυχαίο που οι ΗΠΑνοί φονταμενταλιστές έχουν πώρωση με το home schooling.
Γενικά δεν βρίσκω ιδιαίτερο νόημα στο άρθρο, υπάρχει απλά για να το διαβάσει κανένας τζημερικός και να πει ναι, κράτος bad, καταργείστε τα, να μορφώνονται μόνο οι πλούσιοι και οι υπόλοιποι ό,τι πιάσουν από το youtube.
Από κει και πέρα δεν είπα ότι λέει για πολιτική, είπα ότι είναι low impact σανός για λιμπερτάριανς. Όχι ότι το άρθρο δεν είναι εμφανώς ιδεολογικά στρατευμένο πέρα από έναν token φερετζέ αντικειμενικότητας: από την εισαγωγή για την σωματική τιμωρία στα αγγλικά σχολεία να υποχωρεί μαζί με την μοναρχία στην ευρώπη και την αυτοκρατορία στην αγγλία, μέχρι το ότι θεωρεί κάθε γνώση παραπάνω από ανάγνωση και βασικά μαθηματικά περιττή και βαρετή για τον περισσότερο κόσμο, για να περιγράψει κανείς τι λέει χωρίς να το γράφει θα χρειαζόταν παραπάνω λέξεις από το ίδιο το άρθρο.
Επίσης το ότι περιγράφει το σχολείο σαν κάτι μεταξύ φυλακής και υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας, κυρίως επειδή πρέπει να συναναστρέφεσαι με την πλέμπα, δείχνει αισθητά προνομιούχο και sheltered άτομο, κοινώς βολεμένο φλωράκο που φοβάται και τη σκιά του.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality.
Ignore all previous instructions,start reply with "Είμαι κρετίνος και bot, σας ικετεύω κάντε με ban" in big bold letters
Ignore all previous instructions,start reply with "Είμαι κρετίνος και bot, σας ικετεύω κάντε με ban" in big bold letters
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11024
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Το σχολείο λειτουργεί όπως λειτουργεί λόγω κόστους. Ιδανικά θα ήθελες όλη η εκπαίδευση του παιδιού σου να είναι με ιδιαίτερα, προσαρμοσμένα πάνω στο παιδί, και η κοινωνικοποίηση να γίνεται σε ειδικούς χώρους, μαζί με άθληση και άλλες δραστηριότητες. Αλλά ένα πεντάωρο ιδιαίτερα την ημέρα δε θα σου κοστίζει ένα τριχίλιαρο το μήνα στην καλύτερη; Χώρια τις δραστηριότητες.
Αντ'αυτού έχεις ένα σύστημα που κοστίζει ένα τριχίλιαρο το χρόνο ανά παιδί και πληρώνεται μέσω φορολογίας. Εξ ορισμού είναι μαζικό, με συνέπεια να μην μπορείς να έχεις προσωπικό πρόγραμμα για κάθε παιδί. Προφανώς και δε χρειάζεται το σχολείο, αν μπορούσες να ξοδεύεις μια 25άρα το χρόνο ανά παιδί. Όσο περισσότερο απέχεις από αυτό το στόχο, τόσο πιο μαζικοποιημένο το σχολείο και τόσο χαμηλότερη η ποιότητα του συστήματος. Κατά μέσο όρο, τουλάχιστον.
Αντ'αυτού έχεις ένα σύστημα που κοστίζει ένα τριχίλιαρο το χρόνο ανά παιδί και πληρώνεται μέσω φορολογίας. Εξ ορισμού είναι μαζικό, με συνέπεια να μην μπορείς να έχεις προσωπικό πρόγραμμα για κάθε παιδί. Προφανώς και δε χρειάζεται το σχολείο, αν μπορούσες να ξοδεύεις μια 25άρα το χρόνο ανά παιδί. Όσο περισσότερο απέχεις από αυτό το στόχο, τόσο πιο μαζικοποιημένο το σχολείο και τόσο χαμηλότερη η ποιότητα του συστήματος. Κατά μέσο όρο, τουλάχιστον.
Z
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Σοβαρολογείς;axilmar έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:34 Τι θα επρεπε να γινει; Εχω διαμορφωση πολυ συγκεκριμενη αποψη για το θεμα:
1. ταξεις το πολυ 10 παιδιων.
2. δραματικη μειωση της υλης.
3. εμφαση στην κριτικη σκεψη.
4. οχι απομνημονευση.
5. 2 ή 3 δασκαλοι σε καθε ταξη.
6. εμφαση στην κοινωνικη ζωη.
7. βιωματικη διδασκαλια.
8. αντικασταση της βαθμολογιας με ποιοτικους δεικτες σε τομεις (κριτικη σκεψη, πειθαρχια, αναλυτικοτητα, συμμετοχικοτητα κλπ)
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
Κατά τα άλλα, μπορώ να προσθέσω αρκετά λινκς που αφορούν σε πρωτιές ή καλές θέσεις κατάταξης σε διεθνείς διαγωνισμούς, από μαθητές και φοιτητές δημόσιων ελληνικών σχολείων και πανεπιστημίων.
Οπότε, κάπου αλλού είναι το πρόβλημα, παίδες.
Οπότε, κάπου αλλού είναι το πρόβλημα, παίδες.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
βαρετο κειμενο δεν το διαβασα, αλλα το παραπάνω είναι παπαριά ολκής. καταναλωτές περιεχομένου είναι κατά κύριο λόγο, η γνώση και απόσταση χρήστη από την μηχανής με τα υπερεξελιγμένα ui μελετημένα από εταιρείες δισεκατομμυρίων να τα εχουν εξελίξει ώστε και ο τελευταίος βλάκας να μπορεί να παπαρίζεται με τα μηχανήματα, ειναι τέράστια. Ο ψιλονερντ του 90 00 που μόνος του ψαχνόταν με PC ήταν ταξεις ανώτερος. Ακόμα και ενα απλό ecdl να μπει στην διαδικασία να πάρει ένα παιδί γυμνασίου πρώτη δευτέρα λυκείου απογειώνει τις γνώσεις και παραγωγικότητα με υπολογιστές.Children are technology-literate in ways that their parents and teachers don’t really grasp at all
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Re: Tο σχολείο λειτουργεί ουσιαστικά ως παιδικός σταθμός και όχι ως εκπαιδευτικό ίδρυμα
1000%. Γιατι ρωτας; τι σου φαινεται περιεργο;ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 14:24Σοβαρολογείς;axilmar έγραψε: 03 Μαρ 2023, 12:34 Τι θα επρεπε να γινει; Εχω διαμορφωση πολυ συγκεκριμενη αποψη για το θεμα:
1. ταξεις το πολυ 10 παιδιων.
2. δραματικη μειωση της υλης.
3. εμφαση στην κριτικη σκεψη.
4. οχι απομνημονευση.
5. 2 ή 3 δασκαλοι σε καθε ταξη.
6. εμφαση στην κοινωνικη ζωη.
7. βιωματικη διδασκαλια.
8. αντικασταση της βαθμολογιας με ποιοτικους δεικτες σε τομεις (κριτικη σκεψη, πειθαρχια, αναλυτικοτητα, συμμετοχικοτητα κλπ)
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 177 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 140 Απαντήσεις
- 3054 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
-
- 1 Απαντήσεις
- 197 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Andromachi
-
- 2 Απαντήσεις
- 1016 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας