!!! DEVELOPMENT MODE !!!

το στεκι του wannabe μαθηματικού

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:10
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:54
Στην πραγματικότητα ουδέποτε διαφωνούσατε επί της ουσίας του προβλήματος.
Η Γκερ πίστευε ότι το λάθος της απάντησής σας οφείλονταν σε λάθος πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων. Έμεινε στο τεχνικό κομμάτι των πράξεων κλασμάτων και επέμεινε εκεί.
Δεν υπήρχε λάθος στις πράξεις της Γκερ, από όσες τουλάχιστον πρόλαβα να διαβάσω.
Το λάθος βρίσκονταν στο συμπέρασμα, στη διατύπωση.
ναι.

για το κοκκινο, σου εχει ξεφυγει μια, εκει που κανει επαληθευση με τον παρονομαστη μονο. την εβαλε ο εναον σε σκρινσοτ.
Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
Παρατηρητής...
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:32
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:28

Μη ρωτάς σε τι βοηθάνε. Εξ αρχής αυτά τα 3 είχαμε και οπτικοποιημένα μάλιστα από το βιβλίο και επ' αυτών έγινε η συζήτηση.
Η προσέγγιση στο σχολείο οφείλει να είναι ενιαία και όχι ανά περίπτωση.
Στόχος είναι να περιγραφεί το πηλίκο 2 αριθμών ως κλάσμα.
Αν μπλέξουμε με ενικούς, πληθυντικούς και μία έτσι, μία αλλιώς, δεν εντυπώνεται στο παιδί καμία έννοια κανόνα, ούτε ένας ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης, αλλά θα πρέπει να ανασύρει και δεξιότητες από άλλα μαθήματα για να προσεγγίσει κάθε διατύπωση.
Αλλιώς όλοι ξέρουμε περιφραστικά, όπως κάνεις και εσύ με πολύ μπλα μπλα, να κάνουμε την τρίχα τριχιά σε κάτι που απαιτεί ολιγόλεπτη και αυστηρή διατύπωση και που θα ακολουθείται από πολλά παραδείγματα στην τάξη.
Πολύ καλά τα γράφεις, το θέμα όμως είναι ότι ο γονιός αναγκάζεται να γίνει φροντιστής στο παιδί του και εκείνη την ώρα εσυ είσαι απών για να εξηγήσεις τις απορίες της ενήλικης μαθηματικής του σκέψης...βέβαια αν δεν έχει τέτοια σκέψη και παπαγαλίζει εκεί δεν θα χρειαστείς...
Βάζεις αυθαίρετα 2 βεβαιότητες.
Ότι ο γονιός θα γίνει αναγκαστικά φροντιστής.
Ότι αυτό δεν θα συμβεί αν το παιδί παπαγαλίζει.

Καλή τύχη σε γονείς και παιδιά.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:39 διαστρεβλωνεις
ενταξει εχεις δικιο, μην σπαταλας ενεργεια σε εμενα, την γκερ φαε και αν εχεις γερό στομαχι τον εθερεαλ παρακαλώ.
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:40
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:10
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 11:54
Στην πραγματικότητα ουδέποτε διαφωνούσατε επί της ουσίας του προβλήματος.
Η Γκερ πίστευε ότι το λάθος της απάντησής σας οφείλονταν σε λάθος πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων. Έμεινε στο τεχνικό κομμάτι των πράξεων κλασμάτων και επέμεινε εκεί.
Δεν υπήρχε λάθος στις πράξεις της Γκερ, από όσες τουλάχιστον πρόλαβα να διαβάσω.
Το λάθος βρίσκονταν στο συμπέρασμα, στη διατύπωση.
ναι.

για το κοκκινο, σου εχει ξεφυγει μια, εκει που κανει επαληθευση με τον παρονομαστη μονο. την εβαλε ο εναον σε σκρινσοτ.
Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
Μην ξεχάσετε τα 3/12 από τον αχταρμά του Ασέβαστου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:34
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:23
Puma έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:21 Πόσο απολαυστικό έχει γίνει αυτό το νήμα. Ή δεν είναι για όλους;
Είναι...εγώ πλέον δεν διασκεδάζω...ψυχαγωγουμαι :P
εχθές καναμε αμυνα να απλωθουνε, σημερα μπήκε ο κιλλδεμαλλ, τα κεφαλια θα τους πάρουμε.
Ψυχαγωγουμαι είπα...
Άσε τα κεφάλια στη θέση της...
Τσιμπα ένα φερερο...
Τα παρέλαβες; :oops:
Υ,Γ για όλα φταίνε οι σοκολάτες... :smt005:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ksk την 10 Δεκ 2022, 16:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:36 Μπορείς να ανατρέξεις στα όσα αναλυτικά έχω γράψει.
Στηρίζω ενθέρμως αυτήν την πρόταση.

Τρέχουνε οι άλλοι μαύροι 20 χλμ στο μαραθώνιο και τσουπ πετάγεται ο nik από παράδρομο και αρχίζει χαιρετούρες σαν τον Μελισσανίδη.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

Προσθήκη ανόμοιων δε γίνεται. Αλλά δε θα μπορούσαμε να τα θεωρήσουμε όλα μια οντότητα: φρούτα; Που ισχύει.

Χωρίζουμε το καθένα σε 4 κομμάτια κ δίνουμε 1/4 του κάθε φρούτου σε κάθε παιδί. Άρα 1/4 + 1/4 + 1/4 = 3/4.

ΤΙ γνώμη έχετε για αυτό;

Τώρα για το αν θα πούμε του φρούτου ή των φρούτων, μετά από τόσες σελίδες, επιχειρήματα που αρκετά από αυτά φαίνονται λογικά, κ πολύ κάψιμο, αδυνατώ πλέον να καταλάβω ποιο είναι το σωστό.

Αν ήμουν εκπαιδευτικός (σας) θα χαιρόμουν ιδιαίτερα όπως έχετε περικυκλώσει όλοι το θέμα. Αρκεί να μην έπεφτε ξύλο.
Άβαταρ μέλους
Bill Hicks
Δημοσιεύσεις: 6423
Εγγραφή: 14 Μάιος 2018, 22:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bill Hicks »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:53
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:06
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:03 Ξέχωρα του ότι είναι πλεονασμός, τι θα έκανες αν είχες ανόμοια να μοιράσεις;
το κάθε παιδί θα πάρει 1/8 του φρούτου από καθένα από τα φρούτα.

Η διατύπωσή του Bill Hicks είναι η καλύτερη που προτάθηκε μέχρι στιγμής. Για να σου πω την αλήθεια φαντάζομαι ότι αυτό το γνωρίζει και αυτός που έγραψε το βιβλίο αλλά είτε του φάνηκε πιο απλό να χρησιμοποιήσει πληθυντικό είτε έκανε οικονομία χώρου.
Δεν συνεννοηθήκαμε.
Έχεις 3 διαφορετικά φρούτα και 4 παιδιά είπαμε.
Ποιο πηλίκο θα περιγράψεις ως κλάσμα και τι θα σημαίνει αυτό;
δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, ό,τι και να μοιράζεται, εφόσον μπορεί να μοιραστεί.

σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε μ/ν τού ενός αντικειμένου από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται.

αν θες να το πεις αλλιώς, θα πεις ότι σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε 1/ν από καθένα από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται, δηλαδή το κάθε παιδί θα πάρει συνολικά μ*1/ν=μ/ν τού ενός αντικειμένου.
I have taken drugs before and I had a real good time... didn’t murder anybody, didn’t rob anybody, didn’t rape anybody... didn’t lose ONE fuckin’ job, laughed my ass off... and went about my day! :smt033
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:40 Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
τα εχω κρατησει ολα απο την ~10 σελίδα και μετα που ειδα οτι σβηνει, αυριο :003:
Άβαταρ μέλους
nik_killthemall
Δημοσιεύσεις: 7237
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik_killthemall »

ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:28
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:16
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 14:57

Νικ, είχαμε 3 ανάλογα παραδείγματα.
3 πλάκες σοκολάτας των 8 κομματιών για 8 παιδιά.
3 φρούτα (μπανάνα, μήλο, πορτοκάλι) για 4 παιδιά.
6 μήλα για 5 παιδιά.
Τι θα πρέπει λοιπόν να γράφει;
Σε τι ακριβως βοηθανε αυτα τα παραδειγματα ? Εννοεις πως βρισκονται μεσα στο σχολικο βιβλιο ή απλα τα αντιπαραβαλλεις σε αυτο που συζηταμε. Παιδια σε καθε περιπτωση ο στοχος ειναι ο μαθητης να κατανοησει την εννοια του κλασματος κι οχι να την πει ο ενας στον αλλο.

- τα 3 διαφορετικα φρουτα επειδη ειναι διαφορετικα πρεπει να εχουν ξεχωριστες μοναδες μετρησης για να διακριθουν, αρα ειναι διαφορετικο πραγμα απο το παραδειγμα που συζηταμε στο οποιο οι 3 σοκολατες ειναι ομοιες. Οποτε εκει θα πεις το 1/4 της μπανανας το 1/4 του μηλου και το 1/4 του πορτοκαλιου.

- για τα 6 μηλα με τα 5 παιδια θα επρεπε να γραφει ειτε "τα 6/5 του μηλου" ειτε "το 1/5 ολων των μηλων". Αν γραψει "τα 6/5 των 6 μηλων, τοτε χρησιμοποιειται η υπο-μοναδα 1 μηλο και ασυναισθητα μαθητης και μη, θα παει και θα πολλαπλασιασει το 6 με τα 6/5 και θα καταληξει προφανως σε λαθος απαντηση.
Ωστοσο στο συγκεκριμενο παραδειγμα η πρωτη εκφραση "τα 6/5 του μηλου" ειναι λιγο ο οξυμωρη γιατι αυτο ειναι παραπανω απο 1 μηλο και ο μαθητης ισως εχει προβλημα να το καταλαβει. Γιαυτο καλο ειναι το πληθος των παιδιων > απο το πληθος των τεμαχιων που θελουν να μοιραστουν.

- "3 πλακες σοκολατας των 8 κομματιων για 8 παιδια" ειναι ενα κακο παραδειγμα γιατι χρησιμοποιει πολλες μονάδες μετρησης για να διδαξει την εννοια του κλασματος.
Μη ρωτάς σε τι βοηθάνε. Εξ αρχής αυτά τα 3 είχαμε και οπτικοποιημένα μάλιστα από το βιβλίο και επ' αυτών έγινε η συζήτηση.
Η προσέγγιση στο σχολείο οφείλει να είναι ενιαία και όχι ανά περίπτωση.
Στόχος είναι να περιγραφεί το πηλίκο 2 αριθμών ως κλάσμα.
Αν μπλέξουμε με ενικούς, πληθυντικούς και μία έτσι, μία αλλιώς, δεν εντυπώνεται στο παιδί καμία έννοια κανόνα, ούτε ένας ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης, αλλά θα πρέπει να ανασύρει και δεξιότητες από άλλα μαθήματα για να προσεγγίσει κάθε διατύπωση.
Αλλιώς όλοι ξέρουμε περιφραστικά, όπως κάνεις και εσύ με πολύ μπλα μπλα, να κάνουμε την τρίχα τριχιά σε κάτι που απαιτεί ολιγόλεπτη και αυστηρή διατύπωση και που θα ακολουθείται από πολλά παραδείγματα στην τάξη.
Θα ηθελες να διευκρινησεις σε τι κανω τη τριχα τριχια ή να το δεχτω ως θεσφατο ? Γιατι κατα ταλλα εγω απαντησα σε οτι ρωτησες και συ λογοτεχνιζεις.
Τα μηλα, οι σοκολατες, τα κιλα κλπ δεν ειναι αφηρημενες εννοιες αλλα ανηκουν στον φυσικο κοσμο.

Αρα οτι απαντηση δινει καποιος σε προβλημα του φυσικου κοσμου απο διπλα οφειλει να εχει και μοναδες μετρησης. Αλλο πραγμα ειναι το "6/5 του μηλου" και αλλο πραγμα το "6/5 των 10 μηλων".
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

Gherschaagk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:43
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:40
Ασέβαστος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 12:10

ναι.

για το κοκκινο, σου εχει ξεφυγει μια, εκει που κανει επαληθευση με τον παρονομαστη μονο. την εβαλε ο εναον σε σκρινσοτ.
Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
Μην ξεχάσετε τα 3/12 από τον αχταρμά του Ασέβαστου.
Ο εγκέφαλος είναι πλασμένος έτσι ώστε να εντυπωνει αυτά που του έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση.
:e045:
Παρατηρητής...
Άβαταρ μέλους
ksk
Δημοσιεύσεις: 11897
Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
Phorum.gr user: ksk
Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ksk »

enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:40 Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
τα εχω κρατησει ολα απο την ~10 σελίδα και μετα που ειδα οτι σβηνει, αυριο :003:
Δλδ έχουμε χάσει επεισόδια;
Καλά εσυ φυλάς 24ωρη βάρδια; :o
Παρατηρητής...
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Bill Hicks έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:53
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 15:06

το κάθε παιδί θα πάρει 1/8 του φρούτου από καθένα από τα φρούτα.

Η διατύπωσή του Bill Hicks είναι η καλύτερη που προτάθηκε μέχρι στιγμής. Για να σου πω την αλήθεια φαντάζομαι ότι αυτό το γνωρίζει και αυτός που έγραψε το βιβλίο αλλά είτε του φάνηκε πιο απλό να χρησιμοποιήσει πληθυντικό είτε έκανε οικονομία χώρου.
Δεν συνεννοηθήκαμε.
Έχεις 3 διαφορετικά φρούτα και 4 παιδιά είπαμε.
Ποιο πηλίκο θα περιγράψεις ως κλάσμα και τι θα σημαίνει αυτό;
δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, ό,τι και να μοιράζεται, εφόσον μπορεί να μοιραστεί.

σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε μ/ν τού ενός αντικειμένου από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται.

αν θες να το πεις αλλιώς, θα πεις ότι σε κάθε περίπτωση το καθένα από 'ν' παιδιά θα πάρει το 1/ν τών αντικειμένων που μοιράζονται, το οποίο αντιστοιχεί σε 1/ν από καθένα από τα 'μ' αντικείμενα που μοιράζονται, δηλαδή το κάθε παιδί θα πάρει συνολικά μ*1/ν=μ/ν τού ενός αντικειμένου.
Μην τα κάνεις όλα μ ν.
3/4 ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ.
3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ.
Χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους. Αφού είσαι της ακριβολογίας και όχι του λογοτεχνικού πλατιασμού.
Άβαταρ μέλους
Puma
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: 30 Σεπ 2020, 12:16
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Puma »

ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:47
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:44
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:40 Παίζει σε 'δικό 'της γήπεδο;
Πάλι καλά που δεν έσβησε όλο το νήμα να λέμε... :P
τα εχω κρατησει ολα απο την ~10 σελίδα και μετα που ειδα οτι σβηνει, αυριο :003:
Δλδ έχουμε χάσει επεισόδια;
Καλά εσυ φυλάς 24ωρη βάρδια; :o
Όχι μόνος του. Είναι άλλοι 7. Τα 3/24 φυλάει.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:45
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:28
nik_killthemall έγραψε: 10 Δεκ 2022, 16:16

Σε τι ακριβως βοηθανε αυτα τα παραδειγματα ? Εννοεις πως βρισκονται μεσα στο σχολικο βιβλιο ή απλα τα αντιπαραβαλλεις σε αυτο που συζηταμε. Παιδια σε καθε περιπτωση ο στοχος ειναι ο μαθητης να κατανοησει την εννοια του κλασματος κι οχι να την πει ο ενας στον αλλο.

- τα 3 διαφορετικα φρουτα επειδη ειναι διαφορετικα πρεπει να εχουν ξεχωριστες μοναδες μετρησης για να διακριθουν, αρα ειναι διαφορετικο πραγμα απο το παραδειγμα που συζηταμε στο οποιο οι 3 σοκολατες ειναι ομοιες. Οποτε εκει θα πεις το 1/4 της μπανανας το 1/4 του μηλου και το 1/4 του πορτοκαλιου.

- για τα 6 μηλα με τα 5 παιδια θα επρεπε να γραφει ειτε "τα 6/5 του μηλου" ειτε "το 1/5 ολων των μηλων". Αν γραψει "τα 6/5 των 6 μηλων, τοτε χρησιμοποιειται η υπο-μοναδα 1 μηλο και ασυναισθητα μαθητης και μη, θα παει και θα πολλαπλασιασει το 6 με τα 6/5 και θα καταληξει προφανως σε λαθος απαντηση.
Ωστοσο στο συγκεκριμενο παραδειγμα η πρωτη εκφραση "τα 6/5 του μηλου" ειναι λιγο ο οξυμωρη γιατι αυτο ειναι παραπανω απο 1 μηλο και ο μαθητης ισως εχει προβλημα να το καταλαβει. Γιαυτο καλο ειναι το πληθος των παιδιων > απο το πληθος των τεμαχιων που θελουν να μοιραστουν.

- "3 πλακες σοκολατας των 8 κομματιων για 8 παιδια" ειναι ενα κακο παραδειγμα γιατι χρησιμοποιει πολλες μονάδες μετρησης για να διδαξει την εννοια του κλασματος.
Μη ρωτάς σε τι βοηθάνε. Εξ αρχής αυτά τα 3 είχαμε και οπτικοποιημένα μάλιστα από το βιβλίο και επ' αυτών έγινε η συζήτηση.
Η προσέγγιση στο σχολείο οφείλει να είναι ενιαία και όχι ανά περίπτωση.
Στόχος είναι να περιγραφεί το πηλίκο 2 αριθμών ως κλάσμα.
Αν μπλέξουμε με ενικούς, πληθυντικούς και μία έτσι, μία αλλιώς, δεν εντυπώνεται στο παιδί καμία έννοια κανόνα, ούτε ένας ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης, αλλά θα πρέπει να ανασύρει και δεξιότητες από άλλα μαθήματα για να προσεγγίσει κάθε διατύπωση.
Αλλιώς όλοι ξέρουμε περιφραστικά, όπως κάνεις και εσύ με πολύ μπλα μπλα, να κάνουμε την τρίχα τριχιά σε κάτι που απαιτεί ολιγόλεπτη και αυστηρή διατύπωση και που θα ακολουθείται από πολλά παραδείγματα στην τάξη.
Θα ηθελες να διευκρινησεις σε τι κανω τη τριχα τριχια ή να το δεχτω ως θεσφατο ? Γιατι κατα ταλλα εγω απαντησα σε οτι ρωτησες και συ λογοτεχνιζεις.
Τα μηλα, οι σοκολατες, τα κιλα κλπ δεν ειναι αφηρημενες εννοιες αλλα ανηκουν στον φυσικο κοσμο.

Αρα οτι απαντηση δινει καποιος σε προβλημα του φυσικου κοσμου απο διπλα οφειλει να εχει και μοναδες μετρησης. Αλλο πραγμα ειναι το "6/5 του μηλου" και αλλο πραγμα το "6/5 των 10 μηλων".
Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για το συγκεκριμένο παράδειγμα, της συγκεκριμένης τάξης και της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής που εισάγεται η συγκεκριμένη έννοια του κλάσματος;
6 μήλα για 5 παιδιά. Το 6:5 μπορεί να γραφτεί και 6/5.
Αυτό θέλουμε να καταλάβουν ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ethereal την 10 Δεκ 2022, 16:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”