!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Συνεπως το Κασπερακι ειχε δικιο;
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Το ότι ένας τριβλακας που δεν κατάλαβε τι έλεγε το βιβλίο και τι ζητούσε η άσκηση απειλούσε να πάει να κάνει φασαρία στην δασκάλα. Και όταν κατάλαβε πως τα 3/12 τα έβγαλε από το ακατοίκητό του είπε να βγάλει λάθος την διατύπωση.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:41Ε, αν όντως πιστεύεις ότι καταλαβαίνουν τα παιδιά, τότε ΠΟΙΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:36Για αυτό θα κάνεις τα σχήματα με τις σοκολάτες.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:13
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν πω σ' ένα παιδί "θα πάρεις τα 3/8 των σοκολατών" δεν είμαι σίγουρη το τι θα καταλάβει.
Μπορεί να σκεφθεί τη δική σου ερμηνεία αλλά μπορεί επίσης να νομίσει ότι θα πάρει 3 κομμάτια από κάθε σοκολάτα και μετά να τσακωθεί γιατί το έριξαν στο μοίρασμα... και δε λέει.
Αν του πεις, "σε κάθε σοκολάτα παίρνεις τόσα κομμάτια", θα πιάσει αμέσως το νόημα.
Με λίγα λόγια, τα παιδιά σκέφτονται σχηματικά, ειδικώς στις μικρές ηλικίες και ακριβώς γι' αυτό είναι πιο έξυπνα από τους ενήλικες.
Αλλά μην φοβάσαι, τα παιδιά καταλαβαίνουν.
Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν είναι οι ενήλικες και στην ουσία, όσοι βγάζουν λάθος την διατύπωση της αρχικής άσκησης και τα παραδείγματα των δύο σχολικών βιβλίων είναι όσοι την έλυσαν λάθος και δεν έχουν τα κάκαλα να παραδεχτούν πως έγραψαν μλκιες.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Ξαναλέω, μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται πρακτικά και εκτός πλαισίου.
Τα βιβλία έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ως εργαλεία κατασκευής μορφωμένων ηλίθιων.
Το παιδί πρώτα πρέπει να μάθει να υπολογίζει χειροπιαστά και μετά στο χαρτί.
Φερτου 3 σοκολάτες να τις μοιράσει μόνος του σε 4 μέρη, να δεις το σκεπτικό του. Βάλτο να ακονίσει το κεφάλι του.
Τα βιβλία έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ως εργαλεία κατασκευής μορφωμένων ηλίθιων.
Το παιδί πρώτα πρέπει να μάθει να υπολογίζει χειροπιαστά και μετά στο χαρτί.
Φερτου 3 σοκολάτες να τις μοιράσει μόνος του σε 4 μέρη, να δεις το σκεπτικό του. Βάλτο να ακονίσει το κεφάλι του.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
σωστός, αυτή η ασκηση ηταν τελεια για πρακτική, ψεύτικη σοκολάτα, μετα τα παιδια θα βλεπανε το 24 απο μονα τους, δεν υπηρχε θεμα να το κρύψουν γιατι δεν ειναι χρήσιμο και αλλες σαχλαμάρες φιλόλογων.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Συνεπώς, πάμε να ηρεμήσουμε τα πνεύματα. Μην βάζεις φυτιλιές.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
come comeenaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:57 σωστός, αυτή η ασκηση ηταν τελεια για πρακτική, ψεύτικη σοκολάτα, μετα τα παιδια θα βλεπανε το 24 απο μονα τους, δεν υπηρχε θεμα να το κρύψουν γιατι δεν ειναι χρήσιμο και αλλες σαχλαμάρες φιλόλογων.
viewtopic.php?f=29&t=44203&start=1830
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Εμπρηστή.
Κάναμε 10 σελίδες να τους χαλαρώσουμε και ρίχνεις λάδι στη φωτιά...
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν σου εξηγήσει αυτό φυσικά κι έχει δίκιο.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04 Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf?![]()
3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.
Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.
(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
φυσικά εχει δικιο η κασπερ, δεν υπαρχει ενα δικιο μονο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 09 Δεκ 2022, 14:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
η κασπερ ειναι μαθηματικός;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Με πτυχίο.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Άρα το πρόβλημα σου -και η επιμονή επίλυσης του- δεν αφορά στο τι καταλαβαίνουν τα παιδιά αλλά κάτι άλλο.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:52Το ότι ένας τριβλακας που δεν κατάλαβε τι έλεγε το βιβλίο και τι ζητούσε η άσκηση απειλούσε να πάει να κάνει φασαρία στην δασκάλα. Και όταν κατάλαβε πως τα 3/12 τα έβγαλε από το ακατοίκητό του είπε να βγάλει λάθος την διατύπωση.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:41Ε, αν όντως πιστεύεις ότι καταλαβαίνουν τα παιδιά, τότε ΠΟΙΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:36
Για αυτό θα κάνεις τα σχήματα με τις σοκολάτες.
Αλλά μην φοβάσαι, τα παιδιά καταλαβαίνουν.
Αυτοί που δεν καταλαβαίνουν είναι οι ενήλικες και στην ουσία, όσοι βγάζουν λάθος την διατύπωση της αρχικής άσκησης και τα παραδείγματα των δύο σχολικών βιβλίων είναι όσοι την έλυσαν λάθος και δεν έχουν τα κάκαλα να παραδεχτούν πως έγραψαν μλκιες.
Μήπως το νήμα άνοιξε σε λάθος κατηγορία;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Κανονικά θα έπρεπε να είναι στις εναλλακτικές επιστήμες.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:02Άρα το πρόβλημα σου -και η επιμονή επίλυσης του- δεν αφορά στο τι καταλαβαίνουν τα παιδιά αλλά κάτι άλλο.Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:52Το ότι ένας τριβλακας που δεν κατάλαβε τι έλεγε το βιβλίο και τι ζητούσε η άσκηση απειλούσε να πάει να κάνει φασαρία στην δασκάλα. Και όταν κατάλαβε πως τα 3/12 τα έβγαλε από το ακατοίκητό του είπε να βγάλει λάθος την διατύπωση.ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Δεκ 2022, 13:41
Ε, αν όντως πιστεύεις ότι καταλαβαίνουν τα παιδιά, τότε ΠΟΙΟ ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;
Μήπως το νήμα άνοιξε σε λάθος κατηγορία;
Μιλάμε για επιστημονική φαντασία.
Αυτό το 3/24 ειλικρινά δεν ξέρω από πού μπορεί να το βγάλει κάποιος.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Μαθηματικός που λέει πως οταν μοιράζεις 3 μέρη σε 4 προσωπα, τότε το ένα θα πάρει 12,50%;
Καλό αυτό. Αλλά για τον άλλο που θα πάρει διπλάσιο ποσοστό.
Χρειάζονται και αυτοί, για να πλουτίζουν άλλοι.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being