stergiosbik έγραψε: 07 Σεπ 2022, 10:26
Στο πολυ προσφατο παρελθον το γκρουπ PSA ειχε παρουσιασει μια επαναστατικη λυση για την αυξηση της αποδοσης και ταυτοχρονα μειωσης της καταναλωσης στις ΜΕΚ.
Στην ουσια ηταν μια μουκαλα οπου μεσα αποθηκευονταν συμπιεσμενος ατμοσφαιρικος αερας και οταν χρειαζοταν αυτος λειτουργουσε κατα καποιο τροπο σαν τουρμπινα αυξανοντας της αποδοση.
Το συστημα ηταν απλουστατο σαν κατασκευη και φθηνο.
Χρειαζοταν ομως κονδυλια για την εξελιξη του τα οποια η PSA δεν τα ειχε.
Προσπαθησε να βρει χρηματοδοτες αλλα ........μαντεψτε,κανενας δεν ενδιαφερθηκε να βοηθησει στην εξελιξη αυτου του συστηματος.
Ηταν φαινεται απαγορευμενο να μειωσεις την καταναλωση και να αυξησεις την αποδοση χρησιμοποιωντας απλα αερα ο οποιος ειναι τζαμπα.
Κάτι δε μας λες καλά. Η PSA, με revenue αντιστοιχο μιας μεσαίας ευρωπαϊκής χώρας, δεν είχε τα κονδύλια να εξελίξει ένα σύστημα, όπως λες, απλούστατο και φθηνό, κ έψαχνε να βρει χρηματοδοτη γι αυτό το τόσο απλό και επαναστατικό σύστημα το οποίο σαφώς και θα πήγαινε μπουνια λογω περιορισμενης καταναλωσης (εδώ πάνε τα υβριδικά)..
talaipwros έγραψε: 02 Οκτ 2022, 20:17
δε γμται, μια ζωη την εχουμε
ξαναλέω. Σε θυμόμουν πιο συνετό, τώρα αγοράζεις αυτοκίνητα πιο συχνά απο τον Τράκη,να το κοιτάξεις. Εκτός και ειναι η αντικατάσταση της 7.
Όπως και να έχει, να σου έρθει γρήγορα και καλορίζικο
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
talaipwros έγραψε: 02 Οκτ 2022, 20:17
δε γμται, μια ζωη την εχουμε
ξαναλέω. Σε θυμόμουν πιο συνετό, τώρα αγοράζεις αυτοκίνητα πιο συχνά απο τον Τράκη,να το κοιτάξεις. Εκτός και ειναι η αντικατάσταση της 7.
Όπως και να έχει, να σου έρθει γρήγορα και καλορίζικο
Σε 2 χρονια η rx θα αντικαταστησει την 7, αυτο την RX και το Leaf στη κορη.
Ουτε υπερβολες ουτε τιποτα
Είμαι σίγουρος ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυνατά στο παιχνίδι αυτό και θεωρώ δεδομένο ότι με ανταγωνιστικες τιμές θα επικρατήσουν, όπως έγινε με τα παπάκια στην Ελλάδα. Το δύσκολο θα είναι σε ό,τι αφορά τα driver's car. Αυτό ούτε η τεσλα το έχει καταφέρει. Εκεί οι Κινέζοι μπορούν να παίξουν όπως με τις μηχανές, αν δεν κάνω λάθος έχουν υπό τον έλεγχο τους ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανιες (Rover-MG). Στις μηχανές χάρη σε αυτό τα έχουν πάει κάπως καλά ακόμα και σε συντηρητικές αγορές (στην Ιταλία η Μπενελι, κινεζικη πλέον φυσικά, πάει μπούνια, ενώ οι Κινέζοι έχουν κ άλλες ιστορικές φίρμες (moto morini πχ).