!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Πολιτικά θέματα εκτός Ελλάδας
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

dna replication έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:16 τι λετε ρε, εδώ έχουμε ελληνικό υπεραυτοκίνητο

Τι σανο μας πουλανε κατα καιρους :smt005:
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

γιατί? βγηκε και στην ΕΡΤ,
θα το εγκαινιάσει ο Κουλης

Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

dna replication έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:12 γιατί? βγηκε και στην ΕΡΤ,
θα το εγκαινιάσει ο Κουλης

Ο γιος μου 13 χρονων το εχαψε. Μεχρι αυτην την ηλικιακη ομαδα πριθουν
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

George_V έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:19 Μήπως είναι λάθος οι προτεραιότητες του Ερντογαν?

Μήπως θα έπρεπε να κάνει κάτι πρώτα για το 49% πληθωρισμό που έχει και το γεγονός ότι οι μέσοι Τούρκοι έχουν να δουν κρέας από την εποχή που ο Ερντογαν ήταν Δήμαρχος Κωνσταντινούπολης?
Είναι στρατηγική επιλογή.

Η διαρκής διολίσθηση της λίρας γίνεται διότι ο Ερντογάν θέλει έτσι και αλλιώς μεγέθυνση του ΑΕΠ παρότι οδηγεί σε φαύλο κύκλο.
Πηγαίνοντας σε αντιπαράθεση με την οικονομική ορθοδοξία, μειώνει τα επιτόκια σε επίπεδο χαμηλότερο από τον πληθωρισμό, το οποίο προκαλεί διολίσθηση της λίρας και αυτό με τη σειρά του φέρνει εισαγόμενη αύξηση του πληθωρισμού, νέα διολίσθηση και πάλι από την αρχή.
Αυτό βλέπουμε τα τελευταία χρόνια με δύο διαλείμματα.
α) Η προσπάθεια με τον γαμπρό του να στηρίξει το νόμισμα με συναλλαγματικά διαθέσιμα 120 δις ευρώ που δεν απέδωσε
β) Η αύξηση των επιτοκίων που έφερνε μία λογική διολίσθηση του νομίσματος αλλά εφαρμόστηκε για λίγο

Γενικότερα λοιπόν η στρατηγική του Ερντογάν είναι χαμηλά επιτόκια, να παραμένουν υψηλά οι εξαγωγές και όσο γίνεται οι επενδύσεις και ας πλήττεται ο λαϊκός κόσμος.
Ωστόσο η δυναμική της ανάπτυξης δεν θα μπορεί να υφίσταται πάντα, οι εξαγωγικές επιχειρήσεις θα δυσκολεύονται να αγοράσουν εισαγόμενες πρώτες ύλες κλπ. για να παράγουν τα δικά τους προϊόντα.

Στόχος του Eρντογάν είναι να προχωρήσει στην γιγάντωση της Τουρκίας ικανοποιώντας ένα εθνικιστικό όραμα.
Έτσι τζογάρει με την πολιτική που ακολουθεί και στο οικονομικό επίπεδο που αφορά ως στόχο την τόνωση των εξαγωγών ώστε να υπάρχει θετικό ΙΤΣ και να μη χρειαστεί βοήθεια ή συνδρομή π.χ. από το ΔΝΤ, όταν και θα πρέπει μετά να γίνει Σαμαράς ή Τσίπρας.

Επειδή χρειάζονται εισαγωγές προϊόντων και φυσικά ενέργειας ώστε να παράγει η εγχώρια οικονομία και να εξάγει και επιπλέον να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα, μπορεί να μειωθεί μόνο το εργατικό κόστος.
Διότι τα υπόλοιπα έχουν ανελαστική τιμή καθώς άλλωστε δεν εξαρτώνται από την ίδια την Τουρκία.
Έτσι λοιπόν με την υποτίμηση του νομίσματος φτωχοποιείται ο βιομηχανικός εργάτης και ευρύτερα η πλειάδα των μισθωτών.
Η λίρα έχει χάσει τα 3/5 της αξίας της και υπόσχεται ο Ερντογάν μία αύξηση μεταγενέστερη κατά 50%.
Πρακτικά δηλαδή αν ο Ιμπραήμ έπαιρνε 200 δολάρια, τώρα παίρνει 80 δολάρια και ο Ερντογάν του λέει ότι το 2022 τα 80 θα γίνου 120 δολάρια.
Θα εξακολουθεί όμως ο φίλος μας ο Ιμπραήμ να είναι φτωχότερος κατά 80 δολάρια αν και συνάμα θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερη πτώση της λίρας, οπότε και αυτό δεν είναι σίγουρο.
Τώρα θα αναρωτηθεί κάποιος, δεν θα ξεσηκωθεί ο λαός με τέτοια φτωχοποίηση;
Δεν το ξέρουμε, ωστόσο ο Ερντογάν του τάζει ένα εθνικιστικό όραμα με το αφήγημα ότι οι κόποιοι θα ανταμειφθούν καθώς όταν επιτευχθεί ο στόχος της Τουρκίας, τότε θα αυξηθεί σημαντικά το βιοτικό επίπεδο.
Πάντως ο Ερντογάν ενδέχεται να αντιμετωπίσει πέρα από αγανάκτηση πολιτών, προβλήματα συναλλαγματικής φύσεως ή κιόλας την δολαριοποίηση της οικονομίας του.
Πλήττονται και διάφορες επιχειρήσεις.
Ωφελούνται όμως και αρκετές άλλες.
Ουσιαστικά κάποιοι εύποροι έχουν δάνεια σε λίρες και έσοδα σε δολάρια ή ευρώ.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Ντάξει μωρέ και τι έγινε; Εμείς εδώ κάποτε κατασκευάζαμε το Pony. :003:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
EKPLIKTIKOS
Δημοσιεύσεις: 13077
Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από EKPLIKTIKOS »

ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:37

Εικάζω ότι αρχικά προορίζονται για την εγχώρια αγορά δεδομένου ότι οι συνεχείς υποτιμήσεις θα καταστήσουν απλησίαστα τα εισαγόμενα για το μέσο Τούρκο. Στο μεταξύ θα αναπτύξει και δίκτυο. Βασικά το δίκτυο δεν νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα. Στην υποθετική περίπτωση που ερχόταν το όχημα στην Ελλάδα θα το έβαζε στην αγορά κάποιος που έχει ήδη δίκτυο και πουλάει και άλλες μάρκες.
Το δίκτυο είναι το βασικο πρόβλημα. Το οποίο δεν αφορά μόνο το σημείο πώλησης αλλά ένα σωρό πράγματα που εσύ τα θεωρείς δεδομένα, γιατί το όχημα σου ανήκει κατά πάσα πιθανότητα σε μια πολυεθνικη εταιρεία με ΑΕΠ μεγαλύτερο από της Ελλάδας. Δίκτυο σημαίνει τεχνογνωσία, προσωπικό, πρόσβαση σε ανταλλακτικά, συντήρηση, κτλ. Δεν είναι τα αυτοκίνητα σουσι μπαρ ανοίγω ένα παράρτημα και όλα μπόμπα. Εδώ εταιρείες όπως η TESLA και έχουν προβλήματα στο After sales.
Άβαταρ μέλους
Bipsco
Δημοσιεύσεις: 3242
Εγγραφή: 15 Δεκ 2018, 14:25

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Bipsco »

EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:41
ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:37

Εικάζω ότι αρχικά προορίζονται για την εγχώρια αγορά δεδομένου ότι οι συνεχείς υποτιμήσεις θα καταστήσουν απλησίαστα τα εισαγόμενα για το μέσο Τούρκο. Στο μεταξύ θα αναπτύξει και δίκτυο. Βασικά το δίκτυο δεν νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα. Στην υποθετική περίπτωση που ερχόταν το όχημα στην Ελλάδα θα το έβαζε στην αγορά κάποιος που έχει ήδη δίκτυο και πουλάει και άλλες μάρκες.
Το δίκτυο είναι το βασικο πρόβλημα. Το οποίο δεν αφορά μόνο το σημείο πώλησης αλλά ένα σωρό πράγματα που εσύ τα θεωρείς δεδομένα, γιατί το όχημα σου ανήκει κατά πάσα πιθανότητα σε μια πολυεθνικη εταιρεία με ΑΕΠ μεγαλύτερο από της Ελλάδας. Δίκτυο σημαίνει τεχνογνωσία, προσωπικό, πρόσβαση σε ανταλλακτικά, συντήρηση, κτλ. Δεν είναι τα αυτοκίνητα σουσι μπαρ ανοίγω ένα παράρτημα και όλα μπόμπα. Εδώ εταιρείες όπως η TESLA και έχουν προβλήματα στο After sales.
Επιχειρείν χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει. Ο Έλληνας επιχειρηματίας είναι άτολμος και δεν είναι απορίας άξιο γιατί δεν έχουμε μεγάλες εξαγωγικές επιχειρήσεις. Προφανώς απαιτεί περισσότερη δουλειά να φτιάξεις παραγωγή με εξαγωγικό προσανατολισμό στην χώρα μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες πρέπει να είναι λιγόψυχοι.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Υδράργυρος έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:15
dna replication έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:12 γιατί? βγηκε και στην ΕΡΤ,
θα το εγκαινιάσει ο Κουλης

Ο γιος μου 13 χρονων το εχαψε. Μεχρι αυτην την ηλικιακη ομαδα πριθουν
Μέχρι και τα 65 ευρώ που του είχε στείλει ένα παιδακι τα κρατησε.
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Στύγιος έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:39 Ντάξει μωρέ και τι έγινε; Εμείς εδώ κάποτε κατασκευάζαμε το Pony. :003:

Εικόνα
Το θαυμα της αεροδυναμικης
Ενα τετρατροχο αυτοκινητο ειπαμε να βγαλουμε και μας βγηκε τετραγωνο.
Προφανως εργο καποιου βαρυκοου
axilmar
Δημοσιεύσεις: 9187
Εγγραφή: 08 Απρ 2019, 11:48
Phorum.gr user: axilmar

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από axilmar »

ST48410 έγραψε: 29 Μαρ 2022, 14:04
axilmar έγραψε: 29 Μαρ 2022, 13:58 Πιστευουν οτι υπαρχει αγορα και τους βγαινουν οι υπολογισμοι. Στην Ελλαδα για ποια αγορα μιλαμε; Και δεν ξερω κατα ποσο θα τηρει το νεο αυτο suv τις προδιαγραφες της ΕΕ, ή θα πουλιεται μονο σε Τουρκια/Αιγυπτο/τριτο κοσμο;
Ακόμα και στον τρίτο κόσμο να πουληθεί, είναι κάτι. Μη λέμε ότι δεν ζηλεύουμε. ΟΚ η Ελλάδα δεν έχει εσωτερική αγορά για να στηρίξει κάτι ανάλογο.
Σιγουρα οχι μονο ειναι κατι, αλλα και καλη βαση για να προχωρησει η τεχνολογια τους ωστε να μπορουν να πουλησουν καποια στιγμη και στον 1ο κοσμο.

Ετσι ξεκινησε και η Ιαπωνια, ετσι κανει τωρα και η Κινα.
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Τουρκία: Αυτή είναι η υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Θέλουν οι πουτανες να κρυφτούν μα η χαρά δεν τις αφήνει.
Διψα για πίσω πόρτα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Διεθνής πολιτική”