αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστήςST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40 Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν αντιλέγω. Δεν υπάρχει αυτή τη τη στιγμή ηλεκτροκίνητο να χτυπάει στα ίσια τον πολύ κόσμο που παίρνει αυτοκίνητο στα 15 χιλιάρικα. Απ'ότι λένε το 2025 θα υπάρχει.ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα έτσι θα γίνει. Το θέμα είναι να μην τινάξουν τις οικονομίες στον αέρα, γιατί υπάρχουν και χώρες που το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο για βόλτες, ταβέρνες, γκομενιλίκια κλπdna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00 Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτά φοβάμαιdna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:41αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστήςST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40 Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Αυτό που έπαθε ο ταλαίπωρος με το VW δεν θυμάμαι να το έχω ακούσει σε ΜΕΚ πάντως. Θα δούμε αν και οι πιθανότητες είναι μαζί σου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:42 Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Θα βάλουμε linuxsharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:43Αυτά φοβάμαιdna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:41αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστήςST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40 Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Θα βάλουν Android Auto μάλλον που κι αυτά Linux είναι. Και not soon enough, το βλακοσοφτγουερ των περισσότερων σημερινών αμαξιών δεν υποφέρεται και δεν παίρνει σοβαρά updates. Είναι κατώτερο κινητών του 2010.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μέσω ηχείου δεν γίνεται; Γιατί να πρέπει να ακούγεται μέσα; Για τους πεζούς το ηχείο θα πρέπει να εκπέμπει εξωτερικά. Αλλά καλή ερώτηση.sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:47Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:39Καλά αυτά με το μόνο στην πόλη είναι φοβίες κατά εμέ αλλά δεν μπαίνω σε αυτό το θέμα.sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:06Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη;Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αυτα ειναι προβληματα, που προκυπτουν οταν ειναι ρημαδι vag.ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
δεν ειναι τακτικη συντηρηση.
αυτο που λεω, ειναι οτι μιλαμε για ενα μιγμα υπολογιστη, μοτερ-μπαταρια, και περιφερειακα αυτοκινητου. τα 2 πρωτα, δεν θελουν καποια τακτικη συντηρηση. ποτε ομως. δεν πας καθε χρονο (η οποτε) τον υπολογιστη σου για σερβις, ουτε οτιδηποτε αλλο εχει μοτερ-μπαταρια.
τα λοιπα, φιλτρα καμπινας ας πουμε και τετοια, ειναι ιδια με τα συμβατικα αυτοκινητα, και γνωστα εδω και 10ετιες σε οποιο συνεργειο θελει να κανει τακτικη συντηρηση.
αμα χαλασει, βεβαιως, αλλο ζητημα. λυνεται καταρχην με το να παρεις γιαπωνεζικο
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Να βάλουν ντουντούκα σαν το Ντατσούν του μανάβη;ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:49Μέσω ηχείου δεν γίνεται; Γιατί να πρέπει να ακούγεται μέσα; Για τους πεζούς το ηχείο θα πρέπει να εκπέμπει εξωτερικά. Αλλά καλή ερώτηση.sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:47Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μπορεί το ηλεκτροκίνητο να έχει λιγότερα σερβις αλλά κάθε πότε θα θέλει λάστιχα και αναρτήσεις που είναι δύο τόνοι ;
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
τα τελευταια χρονια, ισως οχι, αλλα εχω 3 λεξεις για σενα.ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:45Αυτό που έπαθε ο ταλαίπωρος με το VW δεν θυμάμαι να το έχω ακούσει σε ΜΕΚ πάντως. Θα δούμε αν και οι πιθανότητες είναι μαζί σου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:42 Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
alfa romeo, veglia.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 233 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 615 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης