Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Eξαρταται πως οριζεις το ζωωδες ενστικτο. Παντως αν αναλογιστεις ποσοι βιασμοι γυναικων γινονται ανα τον κοσμο σε τριτοκοσμικες και οχι μονο χωρες θα δεις οτι πολλοι ανθρωποι τεινουν περισσοτερο στο ζωο(με την εννοια του ενστικτου) παρα στον ελλογο ανθρωπο. Και στο λεω εγω που ειμαι κατα του φεμινισμου με την μορφη που εχει παρει σημερα.
Για μένα δεν υπάρχει ζωώδες ένστικτο. Διαφορετικά θα έπρεπε να ισχύει για όλους. Δεν γίνεται στον έναν να ισχύει στον άλλον όχι. Είναι θέμα κοινωνίας και εννοείται ψυχικής διαταραχής.
Ότι έχουν πιο άγριες ορμές το δέχομαι.
Απο την αλλη σκεψου ομως οτι ακομα και παιδια μου μεγαλωνουν μεσα στην ιδια οικογενεια καταληγουν να εχουν εντελως διαφορετικες συμπεριφορες στην σεξουαλικη τους ζωη και αλλου χωρις να σημαινει οτι ο ενας θα γινει βιαστης. Μπορει να θελει απλα να κανει σεξ καθε μερα και με αλλη(δηλαδη δεν θα ειναι ψυχικα διαταραγμενος) ενω το αλλο παιδι μπορει να γινει θεουσος φερ'ειπειν ή τελος παντως να εχει εντελως διαφορετικη σεξουλικη ζωη. Οποτε και η εκδοχη της κοινωνιας και της οικογενειας που μεγαλωνει ο καθενας μπαζει.
Σαφώς οι παράγοντες που παίζουν ρόλο είναι πολλοί. Είναι και η ψυχική διαταραχή,είναι και τα ερεθίσματα από την οικογένεια, είναι και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον και την κοινωνία.
Γιατί υπάρχει ας πούμε η λογική της πρόκλησης από τον θύμα στον θύτη στον βιασμό; Εγώ το βλέπω ως υπολείμματα της γενικότερης υποτίμησης του γυναικείου φύλου.Που η γυναίκα θεωρούνταν κατώτερη και σεξουαλικό αντικείμενο. Δεν μπορούσαν πχ να πουν όχι στον άντρα, στον ισχυρό. Δεν είχαν το δικαίωμα. Ε αυτό έχει αφήσει σήμερα κατάλοιπα του στιλ δεν μπορεί να σε προκαλεί η άλλη με το ντύσιμο της ή με την συμπεριφορά της και να μην της επιβληθεί σεξουαλικά ο άντρας, το αρσενικό με τα ζωώδη ένστικτα. Αφού άντρας λέμε.
Για μένα δεν υπάρχει ζωώδες ένστικτο. Διαφορετικά θα έπρεπε να ισχύει για όλους. Δεν γίνεται στον έναν να ισχύει στον άλλον όχι. Είναι θέμα κοινωνίας και εννοείται ψυχικής διαταραχής.
Ότι έχουν πιο άγριες ορμές το δέχομαι.
Απο την αλλη σκεψου ομως οτι ακομα και παιδια μου μεγαλωνουν μεσα στην ιδια οικογενεια καταληγουν να εχουν εντελως διαφορετικες συμπεριφορες στην σεξουαλικη τους ζωη και αλλου χωρις να σημαινει οτι ο ενας θα γινει βιαστης. Μπορει να θελει απλα να κανει σεξ καθε μερα και με αλλη(δηλαδη δεν θα ειναι ψυχικα διαταραγμενος) ενω το αλλο παιδι μπορει να γινει θεουσος φερ'ειπειν ή τελος παντως να εχει εντελως διαφορετικη σεξουλικη ζωη. Οποτε και η εκδοχη της κοινωνιας και της οικογενειας που μεγαλωνει ο καθενας μπαζει.
Σαφώς οι παράγοντες που παίζουν ρόλο είναι πολλοί. Είναι και η ψυχική διαταραχή,είναι και τα ερεθίσματα από την οικογένεια, είναι και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον και την κοινωνία.
Γιατί υπάρχει ας πούμε η λογική της πρόκλησης από τον θύμα στον θύτη στον βιασμό; Εγώ το βλέπω ως υπολείμματα της γενικότερης υποτίμησης του γυναικείου φύλου.Που η γυναίκα θεωρούνταν κατώτερη και σεξουαλικό αντικείμενο. Δεν μπορούσαν πχ να πουν όχι στον άντρα, στον ισχυρό. Δεν είχαν το δικαίωμα. Ε αυτό έχει αφήσει σήμερα κατάλοιπα του στιλ δεν μπορεί να σε προκαλεί η άλλη με το ντύσιμο της ή με την συμπεριφορά της και να μην της επιβληθεί σεξουαλικά ο άντρας, το αρσενικό με τα ζωώδη ένστικτα. Αφού άντρας λέμε.
Το έχει αφησει και το κατάλοιπο στις γυναίκες ότι αρέσουν περισσότερο και σε περισσότερους αν παραπέμπουν σε σεξουαλικά αντικείμενα, δεν παίζει στο πλαίσιο;
Α ναι;
Και ποιο είναι το φύλο που θεωρείς ότι έχει το πάνω χέρι στη διαχείριση του άλλου με τηλεκοντρόλ;
Κανένα. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος πως θα διαχειριστεί την σεξουαλική διέγερση του. Το τι θα προκαλέσει την σεξουαλική διέγερση μας είναι αδιάφορο γιατί διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Το θέμα είναι πως διαχειρίζεται κάποιος αυτή την σεξουαλική διέγερση.
Οκ, πάλι απαντάς με γενικότητες. Και ξέρουμε ήδη γιατί, έτσι δεν είναι;
Οπότε, ας πάρουμε λοιπόν το δικό σου σκεπτικό. Αν το θέμα είναι η προσωπική διαχείριση της όποιας διέγερσης, ποια ακριβώς διαχείριση έχει κάνει η γυναίκα που βρίσκεται στο σπίτι ή στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, αν η συγκεκριμένη μετάβαση δεν προέκυψε από απαγωγή και χρήση χλωροφόρμιου; Ποιο ακριβώς είναι το σημείο όπου υπάρχει σαφής αποποίηση του δικού της ελέγχου στο ερωτικό πεδίο και μεταφορά όλου του πακέτου ευθύνης στον άλλο συμβαλλόμενο;
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις η αποποίηση ευθύνης συνεπάγεται και μια σαφέστατη δήλωση αποδοχής της ανισότητας των φύλων. Και τα "ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι αυτό ή μπορεί να με κατηγορήσουν για εκείνο" είναι παπαριές. Καμμία γυναίκα που όντως πιστεύει στα δικαιώματα της, δεν θα ντραπεί γι' αυτά. Αυτές που θα νοιώσουν άβολα είναι αυτές που έχουν τη νοοτροπία που οι ίδιες κατηγορούν. Οπότε, ας κοιτάξουν να ψαχτούν λίγο σ' αυτό το θέμα, ας ξεμπλέξουν τις βούρτσες της Κοζάνης με τις πίτσες της Λωζάνης και ας πάρουν μετά τις ντουντούκες για να μας εξηγήσουν τις λεπτές σημειολογίες της κουλτούρας βιασμού.
Από ηλίθιες σημειολογίες έχουμε ήδη πάρει αρκετές.
Σε τι απαντάω με γενικότητες; Πόσο πιο σαφής να γίνω; Ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος πως θα διαχειριστεί την οποία σεξουαλική του διέγερση που θα προκύψει αδιάφορο το πώς.
Μα αυτό ακριβώς λέμε. Η γυναίκα που θα βιαστεί μέσα στο σπίτι της πως ακριβώς έχει προκαλέσει τον βιασμό της; Ρώτησα κι εγώ για να μάθω εφόσον διαρκώς αναφέρεστε στις ευθύνες του θύματος. Δηλαδή το ένα θυμα βιασμού φέρει ευθύνη αλλά το άλλο όχι γιατί δεν προκάλεσε; Τελικά το θύμα είναι αυτό που καθορίζει τον βιασμό; Ο βιαστής απλά βιάζει;
Πως ακριβως λειτούργησε στο μυαλό σου ή σύνδεση με την αποποίηση της ευθύνης και την αποδοχή περί ανισότητας των φύλων; Και όλο το υπόλοιπο που μπλέκεις περί γυναικών που ντρέπονται να πουν για τον βιασμό τι σχέση έχει αν γνωρίζουν και πιστεύουν στα δικαιώματα τους;
Απο την αλλη σκεψου ομως οτι ακομα και παιδια μου μεγαλωνουν μεσα στην ιδια οικογενεια καταληγουν να εχουν εντελως διαφορετικες συμπεριφορες στην σεξουαλικη τους ζωη και αλλου χωρις να σημαινει οτι ο ενας θα γινει βιαστης. Μπορει να θελει απλα να κανει σεξ καθε μερα και με αλλη(δηλαδη δεν θα ειναι ψυχικα διαταραγμενος) ενω το αλλο παιδι μπορει να γινει θεουσος φερ'ειπειν ή τελος παντως να εχει εντελως διαφορετικη σεξουλικη ζωη. Οποτε και η εκδοχη της κοινωνιας και της οικογενειας που μεγαλωνει ο καθενας μπαζει.
Σαφώς οι παράγοντες που παίζουν ρόλο είναι πολλοί. Είναι και η ψυχική διαταραχή,είναι και τα ερεθίσματα από την οικογένεια, είναι και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον και την κοινωνία.
Γιατί υπάρχει ας πούμε η λογική της πρόκλησης από τον θύμα στον θύτη στον βιασμό; Εγώ το βλέπω ως υπολείμματα της γενικότερης υποτίμησης του γυναικείου φύλου.Που η γυναίκα θεωρούνταν κατώτερη και σεξουαλικό αντικείμενο. Δεν μπορούσαν πχ να πουν όχι στον άντρα, στον ισχυρό. Δεν είχαν το δικαίωμα. Ε αυτό έχει αφήσει σήμερα κατάλοιπα του στιλ δεν μπορεί να σε προκαλεί η άλλη με το ντύσιμο της ή με την συμπεριφορά της και να μην της επιβληθεί σεξουαλικά ο άντρας, το αρσενικό με τα ζωώδη ένστικτα. Αφού άντρας λέμε.
Το έχει αφησει και το κατάλοιπο στις γυναίκες ότι αρέσουν περισσότερο και σε περισσότερους αν παραπέμπουν σε σεξουαλικά αντικείμενα, δεν παίζει στο πλαίσιο;
Την σύνδεση της γυναίκας με σεξουαλικό αντικείμενο την κάνει κάποιος στο μυαλό του.
Πάντα άντρες και γυναίκες θέλουν να αρεσουν, να είναι επιθυμητοί, σεξουαλικοί κτλ αλλά αυτό τι σχέση έχει με τον βιασμό;
Για μένα δεν υπάρχει ζωώδες ένστικτο. Διαφορετικά θα έπρεπε να ισχύει για όλους. Δεν γίνεται στον έναν να ισχύει στον άλλον όχι. Είναι θέμα κοινωνίας και εννοείται ψυχικής διαταραχής.
Ότι έχουν πιο άγριες ορμές το δέχομαι.
Απο την αλλη σκεψου ομως οτι ακομα και παιδια μου μεγαλωνουν μεσα στην ιδια οικογενεια καταληγουν να εχουν εντελως διαφορετικες συμπεριφορες στην σεξουαλικη τους ζωη και αλλου χωρις να σημαινει οτι ο ενας θα γινει βιαστης. Μπορει να θελει απλα να κανει σεξ καθε μερα και με αλλη(δηλαδη δεν θα ειναι ψυχικα διαταραγμενος) ενω το αλλο παιδι μπορει να γινει θεουσος φερ'ειπειν ή τελος παντως να εχει εντελως διαφορετικη σεξουλικη ζωη. Οποτε και η εκδοχη της κοινωνιας και της οικογενειας που μεγαλωνει ο καθενας μπαζει.
Σαφώς οι παράγοντες που παίζουν ρόλο είναι πολλοί. Είναι και η ψυχική διαταραχή,είναι και τα ερεθίσματα από την οικογένεια, είναι και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον και την κοινωνία.
Γιατί υπάρχει ας πούμε η λογική της πρόκλησης από τον θύμα στον θύτη στον βιασμό; Εγώ το βλέπω ως υπολείμματα της γενικότερης υποτίμησης του γυναικείου φύλου.Που η γυναίκα θεωρούνταν κατώτερη και σεξουαλικό αντικείμενο. Δεν μπορούσαν πχ να πουν όχι στον άντρα, στον ισχυρό. Δεν είχαν το δικαίωμα. Ε αυτό έχει αφήσει σήμερα κατάλοιπα του στιλ δεν μπορεί να σε προκαλεί η άλλη με το ντύσιμο της ή με την συμπεριφορά της και να μην της επιβληθεί σεξουαλικά ο άντρας, το αρσενικό με τα ζωώδη ένστικτα. Αφού άντρας λέμε.
Ισχυει οντως αυτο με τον θυτη και το θυμα που λες. Αλλα για μενα η βασικα αιτια των βιασμων και γενικοτερα της υποτιμησης της γυναικας ειναι η εκρηξη της πορνογραφιας η οποια ειναι γνωστο οτι εκχυδαιζει την σεξουλικη επαφη και ενας κοινος τροπος ειναι να δειχνει τον αντρα να <<κυριαρχει>> πανω στη γυναικα την ωρα του σεξ με τους ευκολως εννοουμενους τροπους. Αν αυτο το δει ενας 14χρονος 15 χρονος και πολυ σου λεω νομιζεις οτι θα το εκλαβει ως εκχυδαισμο ή ως φυσιολογικο;; Κατα πασα πιθανοτητα το 2ο. Και αυτη η συμπεριφορα των αντρων οδηγει πολλες γυναικες να γινουν ''μισανδρες'' και να εκμεταλλευονται συναισθηματικα τους αντρες σε μια σχεση. Φαυλος κυκλος.
Kωστας έγραψε: 12 Ιαν 2020, 17:15
Ισχυει οντως αυτο με τον θυτη και το θυμα που λες. Αλλα για μενα η βασικα αιτια των βιασμων και γενικοτερα της υποτιμησης της γυναικας ειναι η εκρηξη της πορνογραφιας η οποια ειναι γνωστο οτι εκχυδαιζει την σεξουλικη επαφη και ενας κοινος τροπος ειναι να δειχνει τον αντρα να <<κυριαρχει>> πανω στη γυναικα την ωρα του σεξ με τους ευκολως εννοουμενους τροπους. Αν αυτο το δει ενας 14χρονος 15 χρονος και πολυ σου λεω νομιζεις οτι θα το εκλαβει ως εκχυδαισμο ή ως φυσιολογικο;; Κατα πασα πιθανοτητα το 2ο. Και αυτη η συμπεριφορα των αντρων οδηγει πολλες γυναικες να γινουν ''μισανδρες'' και να εκμεταλλευονται συναισθηματικα τους αντρες σε μια σχεση. Φαυλος κυκλος.
Νομίζω πως η πορνογραφία δεν έχει να κάνει με τους βιασμούς. Είναι τόσο μεγάλη η θεματολογία που δεν μπορείς να πεις ότι καλλιεργεί την νοοτροπία της κυριαρχίας του ανδρός. Εξάλλου στο σεξ είναι το μοναδικό σημείο που όντως μπορεί να κυριαρχήσει ένας άνδρας σε μια γυναίκα χωρίς να υπάρχει κάποια συνέπεια στη σχέση. Κατά τα γούστα βέβαια του καθενός.
Αυτό που κάνει σίγουρα όμως η πορνογραφία είναι να αλλοιώνει-εκχυδαϊζει την εικόνα των αντρων-γυναικών, των σεξουαλικων σχέσεων και κατά συνέπεια των σχέσεων των δύο φύλων. Επίσης δεν θεωρώ πως οι γυναίκες γίνονται μίσανδρες γιατί οι άνδρες τις αντιμετωπίζουν σαν σεξ. Για να είναι μισανδρη κάποια ή αντίστοιχα μισογύνης κάποιος πρέπει να έχει φάει μεγάλη πετριά στο κεφάλι.
Κανένα. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος πως θα διαχειριστεί την σεξουαλική διέγερση του. Το τι θα προκαλέσει την σεξουαλική διέγερση μας είναι αδιάφορο γιατί διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Το θέμα είναι πως διαχειρίζεται κάποιος αυτή την σεξουαλική διέγερση.
Οκ, πάλι απαντάς με γενικότητες. Και ξέρουμε ήδη γιατί, έτσι δεν είναι;
Οπότε, ας πάρουμε λοιπόν το δικό σου σκεπτικό. Αν το θέμα είναι η προσωπική διαχείριση της όποιας διέγερσης, ποια ακριβώς διαχείριση έχει κάνει η γυναίκα που βρίσκεται στο σπίτι ή στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, αν η συγκεκριμένη μετάβαση δεν προέκυψε από απαγωγή και χρήση χλωροφόρμιου; Ποιο ακριβώς είναι το σημείο όπου υπάρχει σαφής αποποίηση του δικού της ελέγχου στο ερωτικό πεδίο και μεταφορά όλου του πακέτου ευθύνης στον άλλο συμβαλλόμενο;
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις η αποποίηση ευθύνης συνεπάγεται και μια σαφέστατη δήλωση αποδοχής της ανισότητας των φύλων. Και τα "ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι αυτό ή μπορεί να με κατηγορήσουν για εκείνο" είναι παπαριές. Καμμία γυναίκα που όντως πιστεύει στα δικαιώματα της, δεν θα ντραπεί γι' αυτά. Αυτές που θα νοιώσουν άβολα είναι αυτές που έχουν τη νοοτροπία που οι ίδιες κατηγορούν. Οπότε, ας κοιτάξουν να ψαχτούν λίγο σ' αυτό το θέμα, ας ξεμπλέξουν τις βούρτσες της Κοζάνης με τις πίτσες της Λωζάνης και ας πάρουν μετά τις ντουντούκες για να μας εξηγήσουν τις λεπτές σημειολογίες της κουλτούρας βιασμού.
Από ηλίθιες σημειολογίες έχουμε ήδη πάρει αρκετές.
Σε τι απαντάω με γενικότητες; Πόσο πιο σαφής να γίνω; Ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος πως θα διαχειριστεί την οποία σεξουαλική του διέγερση που θα προκύψει αδιάφορο το πώς.
Μα αυτό ακριβώς λέμε. Η γυναίκα που θα βιαστεί μέσα στο σπίτι της πως ακριβώς έχει προκαλέσει τον βιασμό της; Ρώτησα κι εγώ για να μάθω εφόσον διαρκώς αναφέρεστε στις ευθύνες του θύματος. Δηλαδή το ένα θυμα βιασμού φέρει ευθύνη αλλά το άλλο όχι γιατί δεν προκάλεσε; Τελικά το θύμα είναι αυτό που καθορίζει τον βιασμό; Ο βιαστής απλά βιάζει;
δεν καταλαβαίνω τι επιχείρημα είναι αυτό. Επειδή υπάρχουν άνθρωποι που τους πάτησε αυτοκίνητο ενώ περίμεναν στη στάση σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άθρωποι που φταίνε για το ότι τους πάτησε αυτοκίνητο προσπαθώντας να διασχίσουν την εθνική οδό με τα πόδια ακριβώς μετά από στροφή; Και σημαίνει κάποιο από αυτά τα δύο ότι επιτρέπεται να πατάς κόσμο με το αυτοκίνητο;
Και επίσης μήπως υποβιβάζουμε λίγο την εμπειρία της γυναίκας που άνοιξε την πόρτα σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν τεχνικός του ΟΤΕ και κατέληξε να τη βασανίζει δυο μέρες, όταν την εξισώνουμε με την εμπειρία της γυναίκας που φώναξε τον fuck buddy της [!] 2 η ώρα το βράδυ σπίτι της αλλά όταν φασωθήκανε του είπε ότι καλύτερα να μην προχωρήσουν γιατί έχει περίοδο αλλά αυτός της είπε δεν τον νοιάζει κι εκείνη γελώντας του είπε "είσαι λίγο ανωμαλάρα" και γελώντας πήγαν στο κρεβάτι και γελώντας στήθηκε στα τέσσερα και γέλαγε ακόμα πιο πολύ όταν σκεφτόταν τους λεκέδες από το αίμα στα σεντόνια αλλά μέσα της πονούσε και την άλλη μέρα ήταν φρικαρισμένη από έναν ακόμα βιασμό;
foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 18:15
Και επίσης μήπως υποβιβάζουμε λίγο την εμπειρία της γυναίκας που άνοιξε την πόρτα σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν τεχνικός του ΟΤΕ και κατέληξε να τη βασανίζει δυο μέρες, όταν την εξισώνουμε με την εμπειρία της γυναίκας που φώναξε τον fuck buddy της [!] 2 η ώρα το βράδυ σπίτι της αλλά όταν φασωθήκανε του είπε ότι καλύτερα να μην προχωρήσουν γιατί έχει περίοδο αλλά αυτός της είπε δεν τον νοιάζει κι εκείνη γελώντας του είπε "είσαι λίγο ανωμαλάρα" και γελώντας πήγαν στο κρεβάτι και γελώντας στήθηκε στα τέσσερα και γέλαγε ακόμα πιο πολύ όταν σκεφτόταν τους λεκέδες από το αίμα στα σεντόνια αλλά μέσα της πονούσε και την άλλη μέρα ήταν φρικαρισμένη από έναν ακόμα βιασμό;
Αυτο δεν είναι βιασμός γιατί υπήρξε μη-ρητή συναίνεση.
Θα είχε ενδιαφέρον να πάρουμε το παράδειγμα σου και να το τροποποιούμε βήμα-βήμα για να δούμε πότε θα θεωρήσει ο καθένας ότι άλλαξε κατηγορία και πλέον είναι βιασμός. Θα σε ενδιέφερε κατι τέτοιο;
There are decades where you fuck around and days where you find out
Οκ, πάλι απαντάς με γενικότητες. Και ξέρουμε ήδη γιατί, έτσι δεν είναι;
Οπότε, ας πάρουμε λοιπόν το δικό σου σκεπτικό. Αν το θέμα είναι η προσωπική διαχείριση της όποιας διέγερσης, ποια ακριβώς διαχείριση έχει κάνει η γυναίκα που βρίσκεται στο σπίτι ή στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, αν η συγκεκριμένη μετάβαση δεν προέκυψε από απαγωγή και χρήση χλωροφόρμιου; Ποιο ακριβώς είναι το σημείο όπου υπάρχει σαφής αποποίηση του δικού της ελέγχου στο ερωτικό πεδίο και μεταφορά όλου του πακέτου ευθύνης στον άλλο συμβαλλόμενο;
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις η αποποίηση ευθύνης συνεπάγεται και μια σαφέστατη δήλωση αποδοχής της ανισότητας των φύλων. Και τα "ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι αυτό ή μπορεί να με κατηγορήσουν για εκείνο" είναι παπαριές. Καμμία γυναίκα που όντως πιστεύει στα δικαιώματα της, δεν θα ντραπεί γι' αυτά. Αυτές που θα νοιώσουν άβολα είναι αυτές που έχουν τη νοοτροπία που οι ίδιες κατηγορούν. Οπότε, ας κοιτάξουν να ψαχτούν λίγο σ' αυτό το θέμα, ας ξεμπλέξουν τις βούρτσες της Κοζάνης με τις πίτσες της Λωζάνης και ας πάρουν μετά τις ντουντούκες για να μας εξηγήσουν τις λεπτές σημειολογίες της κουλτούρας βιασμού.
Από ηλίθιες σημειολογίες έχουμε ήδη πάρει αρκετές.
Σε τι απαντάω με γενικότητες; Πόσο πιο σαφής να γίνω; Ο κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος πως θα διαχειριστεί την οποία σεξουαλική του διέγερση που θα προκύψει αδιάφορο το πώς.
Μα αυτό ακριβώς λέμε. Η γυναίκα που θα βιαστεί μέσα στο σπίτι της πως ακριβώς έχει προκαλέσει τον βιασμό της; Ρώτησα κι εγώ για να μάθω εφόσον διαρκώς αναφέρεστε στις ευθύνες του θύματος. Δηλαδή το ένα θυμα βιασμού φέρει ευθύνη αλλά το άλλο όχι γιατί δεν προκάλεσε; Τελικά το θύμα είναι αυτό που καθορίζει τον βιασμό; Ο βιαστής απλά βιάζει;
δεν καταλαβαίνω τι επιχείρημα είναι αυτό. Επειδή υπάρχουν άνθρωποι που τους πάτησε αυτοκίνητο ενώ περίμεναν στη στάση σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άθρωποι που φταίνε για το ότι τους πάτησε αυτοκίνητο προσπαθώντας να διασχίσουν την εθνική οδό με τα πόδια ακριβώς μετά από στροφή; Και σημαίνει κάποιο από αυτά τα δύο ότι επιτρέπεται να πατάς κόσμο με το αυτοκίνητο;
Ξέχασες να βάλεις στο.παραδειγμα σου ότι ο οδηγός και στις δύο περιπτώσεις ήθελε να σκοτώσει τον πεζό.
foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 18:15
Και επίσης μήπως υποβιβάζουμε λίγο την εμπειρία της γυναίκας που άνοιξε την πόρτα σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν τεχνικός του ΟΤΕ και κατέληξε να τη βασανίζει δυο μέρες, όταν την εξισώνουμε με την εμπειρία της γυναίκας που φώναξε τον fuck buddy της [!] 2 η ώρα το βράδυ σπίτι της αλλά όταν φασωθήκανε του είπε ότι καλύτερα να μην προχωρήσουν γιατί έχει περίοδο αλλά αυτός της είπε δεν τον νοιάζει κι εκείνη γελώντας του είπε "είσαι λίγο ανωμαλάρα" και γελώντας πήγαν στο κρεβάτι και γελώντας στήθηκε στα τέσσερα και γέλαγε ακόμα πιο πολύ όταν σκεφτόταν τους λεκέδες από το αίμα στα σεντόνια αλλά μέσα της πονούσε και την άλλη μέρα ήταν φρικαρισμένη από έναν ακόμα βιασμό;
Μήπως η δεύτερη περίπτωση είναι ολίγον σπάνια και ολίγον φανταστική; Μήπως το πιο πιθανό είναι να είναι μια με την παρέα της να πιει λίγο παραπάνω, ίσως και πολύ να της πει πχ ο φίλος θα σε γυρίσω εγώ και στο αυτοκίνητο να της την πέσει και να ακολουθήσει ο εξής διάλογος με τα αντίστοιχα σπρωξιδια
-δεν θέλω
-ελα αφου το θες
- αλήθεια δεν θέλω
-ελα αφου σε είδα πως χόρευες και με κοιταγες
-μα δεν θέλω, άσε με
-ελα που δεν θες, δε θα το μάθει ο δικός σου
-δε γουστάρω @#@&#&
-ελα μωρή καριόλα που δεν θες κιολας
Και κάπου εκεί επιβάλεται η μυϊκή δύναμη.
Νομίζω είναι πιο ρεαλιστικό από τη δική σου περίπτωση.
foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 18:15
Και επίσης μήπως υποβιβάζουμε λίγο την εμπειρία της γυναίκας που άνοιξε την πόρτα σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν τεχνικός του ΟΤΕ και κατέληξε να τη βασανίζει δυο μέρες, όταν την εξισώνουμε με την εμπειρία της γυναίκας που φώναξε τον fuck buddy της [!] 2 η ώρα το βράδυ σπίτι της αλλά όταν φασωθήκανε του είπε ότι καλύτερα να μην προχωρήσουν γιατί έχει περίοδο αλλά αυτός της είπε δεν τον νοιάζει κι εκείνη γελώντας του είπε "είσαι λίγο ανωμαλάρα" και γελώντας πήγαν στο κρεβάτι και γελώντας στήθηκε στα τέσσερα και γέλαγε ακόμα πιο πολύ όταν σκεφτόταν τους λεκέδες από το αίμα στα σεντόνια αλλά μέσα της πονούσε και την άλλη μέρα ήταν φρικαρισμένη από έναν ακόμα βιασμό;
αγαπητή Naida αφού έφαγες τόσους εχθρούς, έφτασε ο φος. Όπως καταλαβαίνεις εδώ έχουμε να κάνουμε με boss fight. Άμα τον πετσοκόψεις και αυτόν παίρνεις το achievement αλλά θα'ναι δύσκολο
foscilis έγραψε: 12 Ιαν 2020, 18:15
Και επίσης μήπως υποβιβάζουμε λίγο την εμπειρία της γυναίκας που άνοιξε την πόρτα σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν τεχνικός του ΟΤΕ και κατέληξε να τη βασανίζει δυο μέρες, όταν την εξισώνουμε με την εμπειρία της γυναίκας που φώναξε τον fuck buddy της [!] 2 η ώρα το βράδυ σπίτι της αλλά όταν φασωθήκανε του είπε ότι καλύτερα να μην προχωρήσουν γιατί έχει περίοδο αλλά αυτός της είπε δεν τον νοιάζει κι εκείνη γελώντας του είπε "είσαι λίγο ανωμαλάρα" και γελώντας πήγαν στο κρεβάτι και γελώντας στήθηκε στα τέσσερα και γέλαγε ακόμα πιο πολύ όταν σκεφτόταν τους λεκέδες από το αίμα στα σεντόνια αλλά μέσα της πονούσε και την άλλη μέρα ήταν φρικαρισμένη από έναν ακόμα βιασμό;
αγαπητή Naida αφού έφαγες τόσους εχθρούς, έφτασε ο φος. Όπως καταλαβαίνεις εδώ έχουμε να κάνουμε με boss fight. Άμα τον πετσοκόψεις και αυτόν παίρνεις το achievement αλλά θα'ναι δύσκολο