!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
580 κενά θεσεων στο σιδηροδρομο
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Πλήρης διάλυση.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Τραγική και επικίνδυνη η παρουσία του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Β. Οικονόμου, σε χτεσινή τηλεοπτική εκπομπή, όπου ρωτήθηκε για το πρωτοσέλιδο του «Ριζοσπάστη» σχετικά με τα παρ' ολίγον νέα «Τέμπη» στον Κορινό Πιερίας.
Από τη μια επιβεβαίωνε το γεγονός κι από την άλλη προσπαθούσε απελπισμένα να ξεπλύνει την ευθύνη του κράτους και της κυβέρνησης, επαναλαμβάνοντας ότι τα γεγονότα παρουσιάζονται «σύμφωνα με τη μαρτυρία του μηχανοδηγού» και ότι όσες δοκιμές έγιναν στα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν δείχνουν κάποια βλάβη.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, «φωτογραφίζει» τους μηχανοδηγούς ως υπαίτιους για το περιστατικό! Οποιος έβλεπε όμως την εικόνα του αμήχανου και στριμωγμένου υφυπουργού, θα καταλάβαινε πολύ εύκολα ότι η φάβα έχει πολλούς λάκκους! Στο τέλος βέβαια παρέπεμψε στο πόρισμα του ΟΣΕ για τα όποια συμπεράσματα, με την ελπίδα να ξεχαστεί το περιστατικό μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.
Κανένα πόρισμα δεν χρειάζεται όμως για να αποδειχτεί η άθλια και επικίνδυνη κατάσταση στην οποία έχει οδηγήσει τον σιδηρόδρομο η πολιτική της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, που «τρέχουν» την πολιτική της ΕΕ για την ιδιωτικοποίηση και «απελευθέρωση» των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Εκεί βρίσκεται η πραγματική αιτία των κινδύνων που παραμονεύουν στις ράγες για τους εργαζόμενους και τον λαό, όπως αποδεικνύουν άλλωστε και τα μικρά και μεγάλα περιστατικά που καταγγέλλουν οι ίδιοι σχεδόν καθημερινά.

Από τη μια επιβεβαίωνε το γεγονός κι από την άλλη προσπαθούσε απελπισμένα να ξεπλύνει την ευθύνη του κράτους και της κυβέρνησης, επαναλαμβάνοντας ότι τα γεγονότα παρουσιάζονται «σύμφωνα με τη μαρτυρία του μηχανοδηγού» και ότι όσες δοκιμές έγιναν στα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν δείχνουν κάποια βλάβη.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, «φωτογραφίζει» τους μηχανοδηγούς ως υπαίτιους για το περιστατικό! Οποιος έβλεπε όμως την εικόνα του αμήχανου και στριμωγμένου υφυπουργού, θα καταλάβαινε πολύ εύκολα ότι η φάβα έχει πολλούς λάκκους! Στο τέλος βέβαια παρέπεμψε στο πόρισμα του ΟΣΕ για τα όποια συμπεράσματα, με την ελπίδα να ξεχαστεί το περιστατικό μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.
Κανένα πόρισμα δεν χρειάζεται όμως για να αποδειχτεί η άθλια και επικίνδυνη κατάσταση στην οποία έχει οδηγήσει τον σιδηρόδρομο η πολιτική της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, που «τρέχουν» την πολιτική της ΕΕ για την ιδιωτικοποίηση και «απελευθέρωση» των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Εκεί βρίσκεται η πραγματική αιτία των κινδύνων που παραμονεύουν στις ράγες για τους εργαζόμενους και τον λαό, όπως αποδεικνύουν άλλωστε και τα μικρά και μεγάλα περιστατικά που καταγγέλλουν οι ίδιοι σχεδόν καθημερινά.

Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Του άλλου του έβγαλαν εισιτήριο για το βαγόνι 7, αλλά το τρένο είχε μόνο 6 βαγόνια και ταξίδεψε στο μπαρ του τρένου.
Ναι, εδώ, στην ανεπτυγμένη Ελλάδα.
Και γιατί δεν τον έσερναν πίσω από το έκτο βαγόνι;

Ναι, εδώ, στην ανεπτυγμένη Ελλάδα.
Και γιατί δεν τον έσερναν πίσω από το έκτο βαγόνι;
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
2 χρόνια περνάνε και η κατάσταση είναι ίδια
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Αντικειμενικά η χώρα δεν μπορεί να έχει και οδικά και σιδηροδρομικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν υπάρχει ο όγκος έργου στο επιβατικό αλλά και εμπορικό κομμάτι για να είναι και δύο περιπτώσεις οικονομικά βιώσιμες.
Και η επιλογή συνειδητά κιόλας έχει γίνει από την εποχή Κ.Καραμανλή. Δηλαδή έμφαση στα οδικά μέσα, ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ. Και από κοντά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Γιατί τότε εξακολουθεί να υφίσταται σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Για μεταφορές του ΕΣ και κάποιες εμπορικές δραστηριότητες (ΔΕΗ) που δεν μπορούν να γίνουν μέσω οδικού δικτύου.
Και η επιλογή συνειδητά κιόλας έχει γίνει από την εποχή Κ.Καραμανλή. Δηλαδή έμφαση στα οδικά μέσα, ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ. Και από κοντά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Γιατί τότε εξακολουθεί να υφίσταται σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Για μεταφορές του ΕΣ και κάποιες εμπορικές δραστηριότητες (ΔΕΗ) που δεν μπορούν να γίνουν μέσω οδικού δικτύου.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Χαχα, ξαναδες τα πρότζεκτ αποθήκευσης και Logistics σε ασπροπυργο και σε διάφορα άλλα στρατηγικά μέρη.jimdenin έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:13 Αντικειμενικά η χώρα δεν μπορεί να έχει και οδικά και σιδηροδρομικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν υπάρχει ο όγκος έργου στο επιβατικό αλλά και εμπορικό κομμάτι για να είναι και δύο περιπτώσεις οικονομικά βιώσιμες.
Και η επιλογή συνειδητά κιόλας έχει γίνει από την εποχή Κ.Καραμανλή. Δηλαδή έμφαση στα οδικά μέσα, ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ. Και από κοντά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Γιατί τότε εξακολουθεί να υφίσταται σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Για μεταφορές του ΕΣ και κάποιες εμπορικές δραστηριότητες (ΔΕΗ) που δεν μπορούν να γίνουν μέσω οδικού δικτύου.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Είναι σε γνώση μου αλλά κρατά πολύ μικρό καλάθι για την οποία δυνητική επιτυχία αυτών των καταστάσεων.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:19Χαχα, ξαναδες τα πρότζεκτ αποθήκευσης και Logistics σε ασπροπυργο και σε διάφορα άλλα στρατηγικά μέρη.jimdenin έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:13 Αντικειμενικά η χώρα δεν μπορεί να έχει και οδικά και σιδηροδρομικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν υπάρχει ο όγκος έργου στο επιβατικό αλλά και εμπορικό κομμάτι για να είναι και δύο περιπτώσεις οικονομικά βιώσιμες.
Και η επιλογή συνειδητά κιόλας έχει γίνει από την εποχή Κ.Καραμανλή. Δηλαδή έμφαση στα οδικά μέσα, ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ. Και από κοντά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Γιατί τότε εξακολουθεί να υφίσταται σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Για μεταφορές του ΕΣ και κάποιες εμπορικές δραστηριότητες (ΔΕΗ) που δεν μπορούν να γίνουν μέσω οδικού δικτύου.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Τι θες να πεις; ότι δεν μεταφέρεται όγκος εμπορευμάτων που να μετακινηθεί με σιδηρόδρομο;jimdenin έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:24Είναι σε γνώση μου αλλά κρατά πολύ μικρό καλάθι για την οποία δυνητική επιτυχία αυτών των καταστάσεων.Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:19Χαχα, ξαναδες τα πρότζεκτ αποθήκευσης και Logistics σε ασπροπυργο και σε διάφορα άλλα στρατηγικά μέρη.jimdenin έγραψε: 14 Ιαν 2025, 12:13 Αντικειμενικά η χώρα δεν μπορεί να έχει και οδικά και σιδηροδρομικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Δεν υπάρχει ο όγκος έργου στο επιβατικό αλλά και εμπορικό κομμάτι για να είναι και δύο περιπτώσεις οικονομικά βιώσιμες.
Και η επιλογή συνειδητά κιόλας έχει γίνει από την εποχή Κ.Καραμανλή. Δηλαδή έμφαση στα οδικά μέσα, ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ. Και από κοντά οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Γιατί τότε εξακολουθεί να υφίσταται σιδηρόδρομος στην Ελλάδα; Για μεταφορές του ΕΣ και κάποιες εμπορικές δραστηριότητες (ΔΕΗ) που δεν μπορούν να γίνουν μέσω οδικού δικτύου.
Συνήθως η συντήρηση του σιδηροδρόμου για να πούμε και το άλλο γίνεται από την φορολογία του κόσμου ενώ το πιο κερδοφόρο κομμάτι το αρπάζουν τα άρπα τικα. Και η ασφάλεια επίσης δεν είναι οικονομικά βιώσιμη για τα αρπαχτικα viewtopic.php?f=25&t=46168
Γιαυτό σκοτώνεται κόσμος.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
«Το χθεσινό συμβάν, επιβεβαιώνει τη μεγάλη ανάγκη, οι εργαζόμενοι μέσα από τις κινητοποιήσεις που έχουν αποφασιστεί και που πρέπει να κλιμακωθούν, να δώσουν συνέχεια στον αγώνα τους για έναν ασφαλή σιδηρόδρομο», αναφέρει η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ - Σ), σε ανακοίνωσή της, με αφορμή το περιστατικό που σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 13 Γενάρη, όταν εξάρτημα του Προαστιακού αποκολλήθηκε, από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η ΔΕΣΚ, «Ακόμη ένα σοβαρό ατύχημα έγινε στο Σταθμό του Αεροδρομίου «Ελ.Βενιζέλος» όταν ο παντογράφος συρμού του προαστιακού αποκολλήθηκε από την οροφή και έπεσε στην αποβάθρα δίπλα στους επιβάτες.
Από τύχη και πάλι δεν υπήρξαν θύματα.
Η συχνότητα των ατυχημάτων στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είκοσι δύο (22) μήνες μετά το έγκλημα στα ΤΕΜΠΗ, συνεχώς αυξάνεται.
Κυβέρνηση, ΟΣΕ, HELLENICTRAIN δεν πήραν κανένα μήνυμα. Συνεχίζουν απτόητοι με ατελείωτο κυνισμό, χωρίς συναίσθηση της ευθύνης, καθημερινά με δηλώσεις καθησυχασμού αρνούνται να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί.
Η ιδιωτική HELLENICTRAIN προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη της, ο "δημόσιος" ΟΣΕ να μειώσει το κόστος συντήρησης και επισκευής της γραμμής και η Κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες δεν κάνουν τα αυτονόητα, γιατί η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων δεν την θεωρούν προτεραιότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν δίνονται τα χρήματα που απαιτούνται για να έχουμε ασφάλεια.
Κάθε φορά που οι εργαζόμενοι κινητοποιούνται και αγωνίζονται για να βελτιωθεί αυτή η τραγική κατάσταση, για να μην ζούμε με την καθημερινή αγωνία, για να μην ξαναζήσουμε άλλα ΤΕΜΠΗ, η HELLENICTRAIN τους σέρνει στα Δικαστήρια με την αιτιολογία ότι έχει διαφυγόντα κέρδη.... Αξιοποιώντας βεβαίως όλο το νομικό οπλοστάσιο που ανεξαιρέτως όλες οι Κυβερνήσεις όπως και η σημερινή, απλόχερα της έχουν προσφέρει».
«Καλούμε τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο να συγκρουστούν με αυτήν την πολιτική, να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς, την τρομοκρατία, την ποινικοποίηση των αγώνων και μαζί με τους εργαζόμενους να δώσουν ενωμένα τη μάχη.
Καλούμε τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν όλοι στις στάσεις εργασίας στις 16/01/2025 και στις απεργίες που θα ακολουθήσουν.
Στη δύναμή μας θα προστεθεί και η δύναμη της αγωνιστικής αλληλεγγύης των Σωματείων των Μεταφορών – Συγκοινωνιών και άλλων συνδικαλιστικών φορέων.
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΣΚ.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει η ΔΕΣΚ, «Ακόμη ένα σοβαρό ατύχημα έγινε στο Σταθμό του Αεροδρομίου «Ελ.Βενιζέλος» όταν ο παντογράφος συρμού του προαστιακού αποκολλήθηκε από την οροφή και έπεσε στην αποβάθρα δίπλα στους επιβάτες.
Από τύχη και πάλι δεν υπήρξαν θύματα.
Η συχνότητα των ατυχημάτων στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είκοσι δύο (22) μήνες μετά το έγκλημα στα ΤΕΜΠΗ, συνεχώς αυξάνεται.
Κυβέρνηση, ΟΣΕ, HELLENICTRAIN δεν πήραν κανένα μήνυμα. Συνεχίζουν απτόητοι με ατελείωτο κυνισμό, χωρίς συναίσθηση της ευθύνης, καθημερινά με δηλώσεις καθησυχασμού αρνούνται να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί.
Η ιδιωτική HELLENICTRAIN προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη της, ο "δημόσιος" ΟΣΕ να μειώσει το κόστος συντήρησης και επισκευής της γραμμής και η Κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες δεν κάνουν τα αυτονόητα, γιατί η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων δεν την θεωρούν προτεραιότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν δίνονται τα χρήματα που απαιτούνται για να έχουμε ασφάλεια.
Κάθε φορά που οι εργαζόμενοι κινητοποιούνται και αγωνίζονται για να βελτιωθεί αυτή η τραγική κατάσταση, για να μην ζούμε με την καθημερινή αγωνία, για να μην ξαναζήσουμε άλλα ΤΕΜΠΗ, η HELLENICTRAIN τους σέρνει στα Δικαστήρια με την αιτιολογία ότι έχει διαφυγόντα κέρδη.... Αξιοποιώντας βεβαίως όλο το νομικό οπλοστάσιο που ανεξαιρέτως όλες οι Κυβερνήσεις όπως και η σημερινή, απλόχερα της έχουν προσφέρει».
«Καλούμε τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο να συγκρουστούν με αυτήν την πολιτική, να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς, την τρομοκρατία, την ποινικοποίηση των αγώνων και μαζί με τους εργαζόμενους να δώσουν ενωμένα τη μάχη.
Καλούμε τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν όλοι στις στάσεις εργασίας στις 16/01/2025 και στις απεργίες που θα ακολουθήσουν.
Στη δύναμή μας θα προστεθεί και η δύναμη της αγωνιστικής αλληλεγγύης των Σωματείων των Μεταφορών – Συγκοινωνιών και άλλων συνδικαλιστικών φορέων.
Η τρομοκρατία δεν θα περάσει», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΣΚ.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10545
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
«Μειώθηκε λόγω συνταξιοδότησης το προσωπικό»
«Μετά το δυστύχημα των Τεμπών το προσωπικό στον ΟΣΕ μειώθηκε και μάλιστα με βάση το οργανόγραμμα είμαστε κάτω από το 30% . Θα έπρεπε να είναι 2.090 εργαζόμενοι, στα Τέμπη ήταν 750 και τώρα 600» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τσικαλάκης και πρόσθεσε ότι «μειώθηκε λόγω συνταξιοδότησης το προσωπικό. Έχουμε πάρει μόνο κάποιους συμβασιούχους που δεν έχουν ακόμα την απαιτούμενη εμπειρία».
https://www.topontiki.gr/2024/09/17/tem ... s-dentron/
σεπτέμβριος 2024
«Μετά το δυστύχημα των Τεμπών το προσωπικό στον ΟΣΕ μειώθηκε και μάλιστα με βάση το οργανόγραμμα είμαστε κάτω από το 30% . Θα έπρεπε να είναι 2.090 εργαζόμενοι, στα Τέμπη ήταν 750 και τώρα 600» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τσικαλάκης και πρόσθεσε ότι «μειώθηκε λόγω συνταξιοδότησης το προσωπικό. Έχουμε πάρει μόνο κάποιους συμβασιούχους που δεν έχουν ακόμα την απαιτούμενη εμπειρία».
https://www.topontiki.gr/2024/09/17/tem ... s-dentron/
σεπτέμβριος 2024
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
- Frappezitis
- Δημοσιεύσεις: 13973
- Εγγραφή: 19 Απρ 2021, 12:11
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Μια ενδεικτική λίστα των «ατυχημάτων» που έχουν καταγραφεί μετά το έγκλημα των Τεμπών.
31 Μάρτη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας (Γραμμή 1): Σε βαγόνι συρμού στον σταθμό «Αττική», ανοίγει ξαφνικά η πόρτα, από την πλευρά των γραμμών! Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ο συρμός αποσύρθηκε.
29 Μάη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός για αρκετά χιλιόμετρα ταξίδευε ...με ανοιχτή πόρτα, η οποία δεν έκλεινε, και ο οδηγός απηύθυνε έκκληση στους επιβάτες από τα μεγάφωνα να απομακρύνονται.
1η Ιούνη 2023, Τρένο: Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε μερικώς στον σταθμό Ρουφ.
3 Ιούνη 2023, Ηλεκτρικός: Γεννήτρια συρμού στον σταθμό «Νερατζιώτισσα» άρχισε να βγάζει καπνούς.
29 Ιούνη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία με 325 επιβάτες ακινητοποιήθηκε για δύο ώρες μέσα στη Σήραγγα Οθρυος. Για μεγάλο διάστημα δεν υπήρχε ούτε φωτισμός ούτε κλιματισμός, λόγω της διακοπής ρεύματος.
5 Ιούλη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία ακινητοποιείται στην Κατερίνη, καθώς κλαδιά σπάνε το τζάμι στην καμπίνα οδήγησης, ενώ ξηλώνουν και τον παντογράφο.
22 Νοέμβρη 2023, Προαστιακός: Συρμός εκτροχιάζεται μερικώς στην Πάτρα.
30 Μάρτη 2024, Προαστιακός: Αμαξοστοιχία στο δρομολόγιο Κιάτο - Πάτρα βγάζει καπνούς, με τον οδηγό να αποβιβάζει τους επιβάτες στο Ξυλόκαστρο.
26 Ιούλη 2024, Μετρό Αθήνας: Συρμός ακινητοποιείται στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας», λόγω καπνών που έβγαιναν από βαγόνι.
13 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, δύο αμαξοστοιχίες γεμάτες κόσμο παραλίγο να οδηγηθούν σε σύγκρουση. Η τραγωδία αποφεύγεται μετά από επικοινωνία των μηχανοδηγών, αφού στο συγκεκριμένο σημείο δεν λειτουργούσαν τηλεδιοίκηση, ETCS και φωτοσήματα.
14 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Νέα ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας λόγω πρόσκρουσης σε πεσμένα δέντρα, μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών.
25 Σεπτέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Φωτιά σε βλάστηση κάτω από σταθμευμένο συρμό με επιβάτες στο ύψος της «Νερατζιώτισσας». Οι επιβάτες τράβηξαν τον μοχλό ασφαλείας και στη συνέχεια αποβιβάστηκαν όπως - όπως.
9 Οκτώβρη 2024, Προαστιακός: Συρμός με κατεύθυνση από Αεροδρόμιο προς Ανω Λιόσια μπαίνει σε λάθος γραμμή, η οποία θα τον οδηγούσε σε σήραγγα του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας, με ανυπολόγιστες συνέπειες.
25 Νοέμβρη 2024, Τρένο: Παραλίγο σύγκρουση Προαστιακού της Θεσσαλονίκης με αμαξοστοιχία «Intercity» στον Κορινό Πιερίας. Η σύγκρουση αποφεύχθηκε με παρέμβαση των μηχανοδηγών.
14 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε, επιβάτες αποβιβάστηκαν και περπάτησαν μέσα στη σήραγγα μέχρι τον επόμενο σταθμό.
14 Δεκέμβρη 2024, Τρένο: Εκτροχιάστηκε τροχός βαγονιού στο Πήλιο.
23 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε στον σταθμό «Αγία Σοφία», εγκλωβίζοντας τους επιβάτες. Κατά τη διαδικασία της εκκένωσης οι αυτόματες πόρτες συνέχισαν να κλείνουν, με κίνδυνο τραυματισμών.
30 Δεκέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός παρουσιάζει βλάβη και μετά βγάζει πυκνό μαύρο καπνό κάτω από βαγόνι.
1η Γενάρη 2025, Ηλεκτρικός Αθήνας: Χωρίς χειρισμό, άνοιξαν όλες οι πόρτες από τη μια πλευρά ενώ ο συρμός ήταν σε κίνηση.
13 Γενάρη 2025, Προαστιακός: Από συρμό στον σταθμό του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» αποκολλήθηκε βαρύ εξάρτημα (παντογράφος) και έπεσε με σφοδρότητα στην αποβάθρα. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
17 Γενάρη 2025, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε σε σήραγγα, με τους επιβάτες να μένουν μέσα σε αυτόν για περίπου 20 λεπτά!
Ένα ακόμα σοβαρό περιστατικό έρχεται στην επιφάνεια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και τις συγκοινωνίες παίζουν τη ζωή τους «κορώνα - γράμματα» καθημερινά είναι και το σοβαρό περιστατικό που συνέβη στις 7 Γενάρη και καταγγέλλει ο Ηλίας Τρεβλός.
Συγκεκριμένα, σε ένα αυτοκινούμενο όχημα που μετέφερε 4 εργαζόμενους για εργασίες επισκευής και συντήρησης της γραμμής, λόγω βλάβης έχασε τα ...φρένα, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια ανεξέλεγκτη πορεία διανύοντας 20 χιλιόμετρα (!) από τον Αγιο Στέφανο μέχρι το σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών, όπου και εκτροχιάστηκε ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς. Ο εφιάλτης που έζησαν οι εργαζόμενοι θύμισε το αντίστοιχο περιστατικό στον Ηλεκτρικό της Αθήνας πριν από τρία χρόνια, όπου εργολαβικό αυτοκινούμενο όχημα αυστριακής εταιρείας επίσης έμεινε χωρίς φρένα, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας εργαζόμενος. Μάλιστα, η διερεύνηση και η εκδίκαση αυτής της υπόθεσης ακόμη εκκρεμεί.
Καπνοί «έπνιξαν» την Παρασκευή βαγόνι του ΗΣΑΠ!
Επίσης, την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές το απόγευμα της Παρασκευής, σημειώθηκε άλλο ένα επικίνδυνο περιστατικό στον Ηλεκτρικό της Αθήνας, όπου κοντά στον σταθμό του Μοσχάτου έβγαιναν καπνοί από το κάτω μέρος του συρμού από πρόβλημα στα φρένα, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί και να εκκενωθεί από τους έντρομους επιβάτες.
31 Μάρτη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας (Γραμμή 1): Σε βαγόνι συρμού στον σταθμό «Αττική», ανοίγει ξαφνικά η πόρτα, από την πλευρά των γραμμών! Οι επιβάτες αποβιβάστηκαν και ο συρμός αποσύρθηκε.
29 Μάη 2023, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός για αρκετά χιλιόμετρα ταξίδευε ...με ανοιχτή πόρτα, η οποία δεν έκλεινε, και ο οδηγός απηύθυνε έκκληση στους επιβάτες από τα μεγάφωνα να απομακρύνονται.
1η Ιούνη 2023, Τρένο: Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε μερικώς στον σταθμό Ρουφ.
3 Ιούνη 2023, Ηλεκτρικός: Γεννήτρια συρμού στον σταθμό «Νερατζιώτισσα» άρχισε να βγάζει καπνούς.
29 Ιούνη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία με 325 επιβάτες ακινητοποιήθηκε για δύο ώρες μέσα στη Σήραγγα Οθρυος. Για μεγάλο διάστημα δεν υπήρχε ούτε φωτισμός ούτε κλιματισμός, λόγω της διακοπής ρεύματος.
5 Ιούλη 2023, Τρένο: Αμαξοστοιχία ακινητοποιείται στην Κατερίνη, καθώς κλαδιά σπάνε το τζάμι στην καμπίνα οδήγησης, ενώ ξηλώνουν και τον παντογράφο.
22 Νοέμβρη 2023, Προαστιακός: Συρμός εκτροχιάζεται μερικώς στην Πάτρα.
30 Μάρτη 2024, Προαστιακός: Αμαξοστοιχία στο δρομολόγιο Κιάτο - Πάτρα βγάζει καπνούς, με τον οδηγό να αποβιβάζει τους επιβάτες στο Ξυλόκαστρο.
26 Ιούλη 2024, Μετρό Αθήνας: Συρμός ακινητοποιείται στον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας», λόγω καπνών που έβγαιναν από βαγόνι.
13 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, δύο αμαξοστοιχίες γεμάτες κόσμο παραλίγο να οδηγηθούν σε σύγκρουση. Η τραγωδία αποφεύγεται μετά από επικοινωνία των μηχανοδηγών, αφού στο συγκεκριμένο σημείο δεν λειτουργούσαν τηλεδιοίκηση, ETCS και φωτοσήματα.
14 Σεπτέμβρη 2024, Τρένο: Νέα ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας λόγω πρόσκρουσης σε πεσμένα δέντρα, μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών.
25 Σεπτέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Φωτιά σε βλάστηση κάτω από σταθμευμένο συρμό με επιβάτες στο ύψος της «Νερατζιώτισσας». Οι επιβάτες τράβηξαν τον μοχλό ασφαλείας και στη συνέχεια αποβιβάστηκαν όπως - όπως.
9 Οκτώβρη 2024, Προαστιακός: Συρμός με κατεύθυνση από Αεροδρόμιο προς Ανω Λιόσια μπαίνει σε λάθος γραμμή, η οποία θα τον οδηγούσε σε σήραγγα του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας, με ανυπολόγιστες συνέπειες.
25 Νοέμβρη 2024, Τρένο: Παραλίγο σύγκρουση Προαστιακού της Θεσσαλονίκης με αμαξοστοιχία «Intercity» στον Κορινό Πιερίας. Η σύγκρουση αποφεύχθηκε με παρέμβαση των μηχανοδηγών.
14 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε, επιβάτες αποβιβάστηκαν και περπάτησαν μέσα στη σήραγγα μέχρι τον επόμενο σταθμό.
14 Δεκέμβρη 2024, Τρένο: Εκτροχιάστηκε τροχός βαγονιού στο Πήλιο.
23 Δεκέμβρη 2024, Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε στον σταθμό «Αγία Σοφία», εγκλωβίζοντας τους επιβάτες. Κατά τη διαδικασία της εκκένωσης οι αυτόματες πόρτες συνέχισαν να κλείνουν, με κίνδυνο τραυματισμών.
30 Δεκέμβρη 2024, Ηλεκτρικός Αθήνας: Συρμός παρουσιάζει βλάβη και μετά βγάζει πυκνό μαύρο καπνό κάτω από βαγόνι.
1η Γενάρη 2025, Ηλεκτρικός Αθήνας: Χωρίς χειρισμό, άνοιξαν όλες οι πόρτες από τη μια πλευρά ενώ ο συρμός ήταν σε κίνηση.
13 Γενάρη 2025, Προαστιακός: Από συρμό στον σταθμό του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» αποκολλήθηκε βαρύ εξάρτημα (παντογράφος) και έπεσε με σφοδρότητα στην αποβάθρα. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
17 Γενάρη 2025, Μετρό Θεσσαλονίκης: Συρμός ακινητοποιήθηκε σε σήραγγα, με τους επιβάτες να μένουν μέσα σε αυτόν για περίπου 20 λεπτά!
Ένα ακόμα σοβαρό περιστατικό έρχεται στην επιφάνεια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και τις συγκοινωνίες παίζουν τη ζωή τους «κορώνα - γράμματα» καθημερινά είναι και το σοβαρό περιστατικό που συνέβη στις 7 Γενάρη και καταγγέλλει ο Ηλίας Τρεβλός.
Συγκεκριμένα, σε ένα αυτοκινούμενο όχημα που μετέφερε 4 εργαζόμενους για εργασίες επισκευής και συντήρησης της γραμμής, λόγω βλάβης έχασε τα ...φρένα, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια ανεξέλεγκτη πορεία διανύοντας 20 χιλιόμετρα (!) από τον Αγιο Στέφανο μέχρι το σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών, όπου και εκτροχιάστηκε ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς. Ο εφιάλτης που έζησαν οι εργαζόμενοι θύμισε το αντίστοιχο περιστατικό στον Ηλεκτρικό της Αθήνας πριν από τρία χρόνια, όπου εργολαβικό αυτοκινούμενο όχημα αυστριακής εταιρείας επίσης έμεινε χωρίς φρένα, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας εργαζόμενος. Μάλιστα, η διερεύνηση και η εκδίκαση αυτής της υπόθεσης ακόμη εκκρεμεί.
Καπνοί «έπνιξαν» την Παρασκευή βαγόνι του ΗΣΑΠ!
Επίσης, την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές το απόγευμα της Παρασκευής, σημειώθηκε άλλο ένα επικίνδυνο περιστατικό στον Ηλεκτρικό της Αθήνας, όπου κοντά στον σταθμό του Μοσχάτου έβγαιναν καπνοί από το κάτω μέρος του συρμού από πρόβλημα στα φρένα, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί και να εκκενωθεί από τους έντρομους επιβάτες.
Αξιοι διάδοχοι των ναζί οι
ισραηλινοι.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο 3 μήνες μετά τα Τέμπη
Γιατι ολοι του ΚΚΕ γραφουν τους μηνες με "η" στο τελος και οχι κανονικα οπως ολοι οι ανθρωποι?
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 33 Απαντήσεις
- 554 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 3 Απαντήσεις
- 504 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από GoBzi
-
- 1 Απαντήσεις
- 281 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 0 Απαντήσεις
- 69 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης

